2016-10-01, 10:42
Medlem
600-900mg lyrica i flumsyfte en gång var tredje månad typ. Det är grejer det.
Citera
2016-10-01, 10:49
Medlem
Jag har gått på 1g om dagen i veckan nu.. tagit lyrica i perioder. Men varje period 10-20g lyrica.
Vad kan jag vänta mig? Tog sista Flunitrazolamen som jag tagit en månad igår med så det kanske blir en intressant helg. Vad har jag att vänta med lyrican? Tagit i perioder med nån veckas mellanrum sedan 3 månader kanske.
Citera
2016-10-01, 10:54
Medlem
Masskontrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cloudovthunder
Jag har gått på 1g om dagen i veckan nu.. tagit lyrica i perioder. Men varje period 10-20g lyrica.
Vad kan jag vänta mig? Tog sista Flunitrazolamen som jag tagit en månad igår med så det kanske blir en intressant helg. Vad har jag att vänta med lyrican? Tagit i perioder med nån veckas mellanrum sedan 3 månader kanske.
Lyrican behöver du nog inte vänta dig nåt alls av, men flunitrazolamen kan nog få dig att må lite dåligt.
Citera
2016-10-01, 14:47
Medlem
visdomst4nds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masskontroll
Käkat lyrica 10 dagar nu mellan 300 - 1800 mg om dagen, tog nyss min sista 300 mg, tror ni ens jag får terapeutiska effekter av den? Jaja, jag lär väl märka om inte...

Visst, det är rätt höga doser men jag har gjort samma sak och klarat mig utan at'n, så jag skulle inte vara så orolig.
Sen reagerar ju kroppen relativt känslig så du kanske kan något fjuttigt.. Kan nog knappast bli värre äb så.
Citera
2016-10-01, 15:33
Medlem
Citat:
Lyrican behöver du nog inte vänta dig nåt alls av, men flunitrazolamen kan nog få dig att må lite dåligt.

Faktiskt använt Lyrican mot Opiat AT, vilket har tagit bort ATn helt. Så klart som fan jag kommer bli dålig som fan, med flunitrazolamen på det. Men jag kan inte lyrica riktigt. Vissa får AT efter någon vecka och vissa kan köra på i flera månader och klara sig utan AT.
Mystisk substans det här. Men jag älskar den.. Den kör fan över te.x ett sub rus (kan ta 2st 8or) eller 80mg oxy. Liksom maskerar ruset!
Citera
2016-10-01, 17:33
Medlem
Masskontrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visdomst4nd
Visst, det är rätt höga doser men jag har gjort samma sak och klarat mig utan at'n, så jag skulle inte vara så orolig.
Sen reagerar ju kroppen relativt känslig så du kanske kan något fjuttigt.. Kan nog knappast bli värre äb så.
Är inte oroligt över AT, käkat lyr 2-3 veckor hur många gånger som helst utan AT. Visserligen typ alltid gått på andra substanser i samma veva som jag fortsatt med som vanligt/gått över till. Fick iaf vissa terapeutiska effekter av 300mgarn men tog 600 mg till nyligen och jag börjar fan bli mer svängd nu än vad jag blev igår av 1,8 g som jag inte kände mycket av. Sjukt märklig substans detta. Tar alltid på tom mage etc, tar alltid lyr under identiska omständigheter.
Citera
2016-10-01, 17:34
Medlem
Masskontrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cloudovthunder
Faktiskt använt Lyrican mot Opiat AT, vilket har tagit bort ATn helt. Så klart som fan jag kommer bli dålig som fan, med flunitrazolamen på det. Men jag kan inte lyrica riktigt. Vissa får AT efter någon vecka och vissa kan köra på i flera månader och klara sig utan AT.
Mystisk substans det här. Men jag älskar den.. Den kör fan över te.x ett sub rus (kan ta 2st 8or) eller 80mg oxy. Liksom maskerar ruset!
Ja du lär ju fortfarande vara dålig från opiaterna, men lyran i sig lär inte ge nån AT efter bara en vecka. Flunitrazolamen däremot är nog lurig.
Citera
2016-10-02, 16:42
Medlem
Masskontrolls avatar
1,8 g funkar fint idag, över förväntan, hade inte räknat med det. Verkar som min tolerans stannar här nånstans. Men smartare att ta en paus på några dagar så det räcker med 3-600 mg igen. 2-3 dagars uppehåll bör räcka.
Citera
2016-10-02, 20:21
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
1,8 g funkar fint idag, över förväntan, hade inte räknat med det. Verkar som min tolerans stannar här nånstans. Men smartare att ta en paus på några dagar så det räcker med 3-600 mg igen. 2-3 dagars uppehåll bör räcka.

Sinnessjuka mängder egentligen. Nu skiter du kanske i det men jag hade nojat över levern om jag åt såna mängder.
Citera
2016-10-03, 15:15
Medlem
Nu har man käkat lyrica varje dag sen jag muckade ca 30 dagar sen. MelLan 900 och 1800mg varj dag. Får lätt at känner redan på morgonen att man känner sig sjuk. Ska kura ner mig med gabapentin o stesolid i några dagar så lär man bli på g igen
Citera
2016-10-04, 16:44
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzlin
Nu har man käkat lyrica varje dag sen jag muckade ca 30 dagar sen. MelLan 900 och 1800mg varj dag. Får lätt at känner redan på morgonen att man känner sig sjuk. Ska kura ner mig med gabapentin o stesolid i några dagar så lär man bli på g igen
Vilket härligt sätt att fira mucken på... Planerar du att trilla in igen?
Citera
2016-10-04, 20:03
Medlem
visdomst4nds avatar
Älskar lyrica, dom riktiga såklart och shopparna är värdelösa. Måste försöka få dessa på recept.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in