2016-10-03, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donaldtrump2016
PR-trick iscensatt av zigenardvärgen med den feta röven.
One thing I know, my girl ain't no hobbit
Citera
2016-10-04, 00:17
Bannlyst
Vem fan bryr sig om den jävla pajasen, i Sverige blir Svenska kvinnor utsatta för sexuellt våld dagligen och hela Sverige bryr sig när en jävla pajas som Kim Kardashian blir rånad och fastbunden.
Citera
2016-10-04, 00:38
Bannlyst
En riktig wt-brud har hamnat i klister. Vem bryr sej?
Värdelös mexikanska bredarsle som ser rätt ful ut med sina silikonläppar.
Allt för mer PR, den serien går på knäna och dags att avsluta dock verkar vissa ta till desperata...den bruden är saknad av ingen.
Senast redigerad av fasttrain 2016-10-04 kl. 00:46.
Citera
2016-10-04, 01:02
Bannlyst
Kanye west är en psykopat kardasian är en attentionwhorr.

Min fråga är varför de ska ha smycken värda 100 miljoner..

Alltså sorry men jag känner inget annat än en fascination för de som stal. Helt klart lite work bakom det och även om pistol mot huvud känns overkill.

Låt west gråta lite i tv. Som ni ser ovan kan jag inte ens tava deras namn..
Och det borde inte ni heller
Citera
2016-10-04, 01:09
Medlem
Signaturums avatar
Jaha, var väl enormt tråkigt för Kim.
Grattis till tjuvarna om man nu kan säga så till den nyblivna rikedomen.
Verkar dock vara enormt iscensatt, på gränsen till löjligt.
Hur kan ett gäng tjuvar ringa in det EXAKTA rummet Kim bodde i, och välja JUST rätt stund där hennes livvakter inte var i närheten?
Det är inte så att det inte finns minst 100 rum till med snuskigt rika personer på samma hotell som dessutom borde ha bättre säkerhet än så med tanke på typen av gäster.

Hoppas även, samt tycker att mods borde dela ut varningar till samtliga som bara fyller tråden med hat mot Kardashianfamiljen.
Onödigt och fyller ingen direkt funktion sett till trådens ämne.
Gillar inte familjen heller, men att bara förklara vilken hora och hur WT Kim är känns lite väl.
Citera
2016-10-04, 01:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Signaturum
Jaha, var väl enormt tråkigt för Kim.
Grattis till tjuvarna om man nu kan säga så till den nyblivna rikedomen.
Verkar dock vara enormt iscensatt, på gränsen till löjligt.
Hur kan ett gäng tjuvar ringa in det EXAKTA rummet Kim bodde i, och välja JUST rätt stund där hennes livvakter inte var i närheten?
Det är inte så att det inte finns minst 100 rum till med snuskigt rika personer på samma hotell som dessutom borde ha bättre säkerhet än så med tanke på typen av gäster.

Hoppas även, samt tycker att mods borde dela ut varningar till samtliga som bara fyller tråden med hat mot Kardashianfamiljen.
Onödigt och fyller ingen direkt funktion sett till trådens ämne.
Gillar inte familjen heller, men att bara förklara vilken hora och hur WT Kim är känns lite väl.

Du har helt missat vilken efterfråga det finns på pengar?

6 miljarder är vi väl. Några av världens tjuvar måste avvika och ha en stor förmåga på hjärnkontoret.

Egentligen förvånande att det inte händer mer. Var jag någon av de fattiga i världen så skulle jag nog kunnat tänkt rna ett åsykopatpar. Nu lär dessa rånarna dock både ha kapital och förmåga
Citera
2016-10-04, 01:57
Bannlyst
Undrar ifall någon av gärningsmännen gjort någon sexuell närmanden
Citera
2016-10-04, 02:14
Medlem
GoFuckADucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samirzulfan
Undrar ifall någon av gärningsmännen gjort någon sexuell närmanden
Kanske klämde lite på brösten när dom tejpa henne.
Citera
2016-10-04, 05:36
Medlem
Mest troligt att dom har haft viss insiderinformation om parets scheman osv inför detta rån. Utav någon manager, livvakt eller kanske bara av någon vän med pengarbekymmer alt. bittra känslor.

Det skrivs att dom först tog om hand om vakterna vid hotellet och hotade dessa att leda dom till rummet där ms. Kardashian tillhöll sig i. Men det måste ligga mera information bakom.

Hennes 2 mobiltelefoner vart även stulna enligt media så kanske det dyker upp lite mer nakenbilder och dylikt för dom som gillar sådant innom en snar framtid.
Citera
2016-10-04, 05:45
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Den där familjen var redan rika innan både dokusåpan och Bruce Jenner.

Tack äntligen någon som vet nått.

Tror det är fake. Allt för PR, kan mycket väl vara bedrägeri. Om det nu är det så hoppas jag det kommer fram, skulle döda den där familjens rykte direkt
Citera
2016-10-04, 05:53
Medlem
cerealtubemans avatar
Antingen fake eller bedrägeri. Kayne West har det väl personligen inte lika bra ställt som kärringen. Med tanke på att tjuvarna kunde ta sig in. Icensatt lär det i alla fall vara. Bedrägeri eller attention.
Citera
2016-10-04, 06:00
Medlem
cerealtubemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Då har hon fått bort stora delar av sin fejkade förmögenhet.

Vad är det hon är känd för egentligen för en som inte följer mediahysteriska journalister utan koll på verkligheten?

Fråga mig inte hur jag vet detta. Massor av värdelös information är sparad i min hjärna.

Den biologiska pappan var en av OJ Simpsons advokater. Hennes styvfar som nu är Caitlin Jenner var en känd amerikansk idrottsman Är en OS medaljör Kim spelar in och läcker en sexvideo. Vips är hon och alla i hennes närhet kändisar. En patetisk värld vi lever i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in