2016-10-03, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vargvid
Kollar man upp t.ex dom dyraste hotellen i Paris vi säger t.ex Four Seasons George V så har dom kassaskåp i rummet men även Säkerhetsfack via hotellet själva med vakter som inte är anslutna till hotellrummet.

Är det så att man har smycken med sig för över 100 miljoner kr så ta mig fan låser man väl inte in dom i ett litet kassaskåp på rummet? Då har man vakter med mera tanke på värdet.

Eller så är dessa smycken för 100 miljoner vrålsvarta eller det är något lurt på gång/naiv och tror sig kunna ha smycken för 100 miljoner kr på ett hotellrum utan att någon skulle hända.
Det här är inget vanligt hotell utan en byggnad med 9 lägenheter i som alla är specialgjorda för att hyras ut till de allra rikaste med priser upp mot 250 000 i veckan, jag gissar att de har ett lite rejälare kassaskåp än de vanliga hotellkedjorna.
Citera
2016-10-03, 17:53
Medlem
Rebell4evers avatar
Ni som undrar hur Kim kan ha smycken för 100 miljoner...ni tror väl inte på allvar att hon köper sina smycken på Walmart?
Senast redigerad av Rebell4ever 2016-10-03 kl. 17:57.
Citera
2016-10-03, 17:54
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Det här är inget vanligt hotell utan en byggnad med 9 lägenheter i som alla är specialgjorda för att hyras ut till de allra rikaste med priser upp mot 250 000 i veckan, jag gissar att de har ett lite rejälare kassaskåp än de vanliga hotellkedjorna.

Det spelar inte så stor roll hur pass säkert kassaskåpet är om den som kan öppna det har en pistol mot tinningen.
Citera
2016-10-03, 17:56
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Luktar bedrägeri!
Citera
2016-10-03, 17:58
Medlem
Machiavellys avatar
Gissar på att det är albaner som gjort det. Får lite Taken-vibbar av det hela.
Citera
2016-10-03, 18:03
Medlem
Fallande tittarsifffror... vilken slump. Eligt ryktesvägen försvann rånarna genom att hoppa fallskärm med hennes underkläder...
Citera
2016-10-03, 18:06
Medlem
För det första är det inget hotell. Det är ett "gated" lyxbostadshus med portvakt. Kanye har ägt lägenheten där några år och de har varit i den flera ggr förr, och det är känt för att ha huserat många kändisar. Zlatan hyrde en lägenhet i huset under sin tid i PSG.

Knappast svårt att veta vilken lägenhet som är deras. Rånarna var uppenbarligen organiserade, hade span osv. De slog ju till kort efter att hon kom hem på natten. Hon har sprungit ut och in ett otal ggr alla tider på dygnet, så om de inte hade span, så hade de osannolik tur.

Mitt bet är Rosa Pantrarna. De har gjort liknande kupper för lite över 3 miljarder hittills. De gillar även att klä ut sig för sina tillslag. Googla Pink Panthers gang.
Citera
2016-10-03, 18:11
Medlem
elpirros avatar
Feeeeeejk, PR kupp. Genuint äcklig familj det där, horar gärna ut sig överallt.
Citera
2016-10-03, 18:13
Medlem
elgecys avatar
Kan man sälja ut en film i vilken man idkar samlag kan man nog hitta på att man blivit rånad utan större samvetskval.
Citera
2016-10-03, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebell4ever
Ni som undrar hur Kim kan ha smycken för 100 miljoner...ni tror väl inte på allvar att hon köper sina smycken på Walmart?

Nej, och du verkar inte förstå just hur mycket 100 miljoner är.

Självklart att det här är en PR-kupp, vad har den familjen inte gjort för pengar tidigare?
Citera
2016-10-03, 18:30
Bannlyst
Det är Paris Fashion Week och då bär många kändisar dyrbara smycken.
Fast jag trodde mest det var lånade smycken som reklam för kända märken!
Citera
2016-10-03, 18:31
Medlem
Alla med IQ över 2 fattar ju hur jävla fejk det är...klart de handlar om PR....historien duger inte ens till en kass B film
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in