Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-02, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grasstomouth
Han har betalat så mycket skatt han behöver. Vad är det du inte förstår?

Jag skiter väl fullständigt i hur mycket skatt han betalat.

Det är att han kallar en jävla massa människor för korkade som visar på att han saknar mer än en skruv. Varför förolämpa folk för att skryta och förlora röster? Hur korkat är inte det?
2016-10-02, 11:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Och han har neutraliserat frågan i framtida debatter. Nu är det bara Hillarys email kvar!

Trump, the Master Persuader

Jag har svårt att följa med själv i hur han arbetar, men har lärt mig lite efter att ha följt honom på kampanjen. :P Men kolla upp Scott Adams, han är en tränad hypnotiker och han har varit ganska på pricken när det kommer till Trump. Det är verkligen fascinerande imo.
2016-10-02, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Jag vet inte om att Trump någonsin fälts för skattebrott. IRS har väl granskat Trumps deklaration i sådär 40 år i rad så förmodligen betalar Trump skatt som han skall

Det är ju en sak. Det jag talar om är att han kallar folk som betalar skatt för korkade. Vill han inte ha deras röster tror du eller varför säger han sånt för?
2016-10-02, 11:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Evets
Jag skiter väl fullständigt i hur mycket skatt han betalat.

Det är att han kallar en jävla massa människor för korkade som visar på att han saknar mer än en skruv. Varför förolämpa folk för att skryta och förlora röster? Hur korkat är inte det?

Samma anledning varför det ligger 16 presidentkandidater från GOP i kistor efter primärvalen.
2016-10-02, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heis
De enda Trump de facto har sagt är dumma är politikerna, politikerna sätter reglerna för vad alla andra får tillämpa sig efter! Trump 1 - Joe Biden 0

När ska dumma såssar och liberaler som köper Apple-produkter (tillverkade av barn, och bryter mot skatteregler) börja ta sig ur sandlådan? Deras pengar vill Trump ta till USA och sätta sprätt på, som gör MAGA till skillnad från höjd skatt.

Nej han sa att han var smart. För att han inte betalat skatt.

Det vill säga de som betalar skatt är korkade.

Men han kanske inte vill ha röster nu för han inte vill bli president?
2016-10-02, 11:06
Medlem
Citat:
Att han skryter om att han är smart och pekar ut alla andra som betalar skatt som korkade kan inte ge många pluspoäng för tänkande människor. De som ser honom som Gud i sin religion klarar förstås inte av att tolka in hur hans uttalanden låter i vanligt folks öron.

Att heja och hurra och inbilla sig att han styr media och att det på något sätt skulle gagna honom går ju inte. Det fattar ju alla som förstår sig på internet. Det är väldigt få människor som inte lyssnar på honom och vad han säger och tolkar det själv med sin egen hjärna. Media styr inte folks hjärnor. Varför tror du media är vad folk grundar sig på när de kan se Trump uttala sig själva?

Du som är så insatt i vad Trump sagt, kan du länka någon trovärdig källa att han tycker att alla som betalar skatt är korkade, tack!
2016-10-02, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Och han har neutraliserat frågan i framtida debatter. Nu är det bara Hillarys email kvar!

Trump, the Master Persuader

Vad har Trump neutraliserat? Han har ju tagit upp att han är smart som inte betalat skatt. Den frågan är ju jättehet nu tack vara att han inte kunde knipa ihop käften hahahaha.
2016-10-02, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalleDussin
Du som är så insatt i vad Trump sagt, kan du länka någon trovärdig källa att han tycker att alla som betalar skatt är korkade, tack!

Du kan börja kolla debatten mellan Trump och Clinton. Där finns det.
2016-10-02, 11:08
Bannlyst
Citat:
Vad har Trump neutraliserat? Han har ju tagit upp att han är smart som inte betalat skatt. Den frågan är ju jättehet nu tack vara att han inte kunde knipa ihop käften hahahaha.

Han talar sanning och han får gratis media. två flugor i en smäll. Han är kungen x10.
2016-10-02, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
Han talar sanning och han får gratis media. två flugor i en smäll. Han är kungen x10.

Gratis media? Varför är det bra för honom att alla som betalar skatt får veta att han anser att de är korkade? Vad tjänar han på det? Kan du utveckla det?
2016-10-02, 11:10
Bannlyst
Citat:
Gratis media? Varför är det bra för honom att alla som betalar skatt får veta att han anser att de är korkade? Vad tjänar han på det? Kan du utveckla det?

Han har aldrig sagt att någon är korkad, det är du som har hittat på det. Bara för att du "känner" så. :P
2016-10-02, 11:10
Medlem
Citat:
Du kan börja kolla debatten mellan Trump och Clinton. Där finns det.

Den har jag sett två gånger, han säger inte dom orden där, bara ett konstaterande att han är smart! har du ingen annan källa där han säger att alla som betalar skatt är korkade?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in