Citat:
Ursprungligen postat av
Deliberately
Är de? Guantanamo? Presidentorder? Säkerhetstjänster som använder fabricerade "bevis" som ursäkt för att ödelägga andra länder. Du talar om att stödja häxan Hillary. Hon är en fullblodspsykopat. En blodtörstig krigshetsare. Bland de värsta och mest fanatiska rysshetsarna. En som bara längtar efter att få starta ett förödande 3:e världskrig.
Det är bara att se hur hon skrattar åt att de brutalt mördat Gaddafi och slängt Libyen in i kaos och misär utan någon annan anledning än maktspel.
https://www.youtube.com/watch?v=Fgcd1ghag5Y
Hillary Clinton on Gaddafi: We came, we saw, he died
Eller har du glömt? Jämför detta med Trump som vill ha vänliga och sunda relationer med Ryssland. Han går inte runt och anklagar Ryssland för i stort sett allt utan något bevis. Vem är farligast? En blodtörstig krigshetsande psykopat? Eller en som vill ha sunda relationer med omvärlden?
Har aldrig förnekat att Trump inte har sina poänger; skall jag nämna två så är de:
1. Han undviker den demonisering av Ryssland som numer är PK. Visst finns det anledning att kritisera Putin, men någon sans och vett....
2. Han ifrågasätter den defacto acceptens av illegala invandrare som försegår i USA. Att acceptera illegala invandrare är att acceptera andra klassens medborgare!
Detta sagt är DT för oerfaren , impulsiv, lögnaktig och okunnig för att bli president. Som senator hade jag välkomnat honom!
Clinton är ingen visionär av säg Obamas eller Fords typ, men kritiken mot hennes gärning är överdriven. Stödet till arabiska vären är sett i backspegeln ett misstag, men efter förutsättningarna ett förklarligt dito. (Skall utveckla det mer när jag får ork.)