Citat:
Ursprungligen postat av
Doleo
Jag har nu testat "femmorna" från EA en gång till, de är väldigt potenta, jag måste nog lägga de 10 mg jag tar, till nattdosen.
Jag har märkt att de ger en konstig bismak i munnen, liknande Imovane, sitter i länge.
Jag undrar också vad de egentligen innehåller, halveringstid kan jag inte uttala mig om då jag tar Bensedine också, de hjälper definitvt mot de sömnproblem jag har haft.
Så en del frågor, är det verkligen bara 5mg? Innehåller de verkligen bara Diazepam? Den knallblå färgen får mig att tänka på RC-preparat, vilket då får mig att undra vart de är tillverkade. Jag är inte så insatt i RC-preparat, vilka länder det handlar om, vad för slags blandningar de rör ihop, osv.
Men som sagt, de är mycket potenta och hjälper mot sömnproblem och jag har beställt mer innan de tar slut.
Fet gröning till EA
Jag startade på 15 mg o fyllde på med 5 mg efter någon timma.
Blev härligt avslappnad och go, ledvärken som bortblåst. Blev en mysfarbror och halveringstiden är helt klart lång pch talar för att det är Genuin diazepam.
Dem är stenhårda, välpressade och smakar inte gott.
Tuggade faktiskt på en stesstia igår och tyckte att trots att den aktiva substansens smak är kamouflerad i den söta "goda" smaken tyckte jag att dem blå femmorna också hade liknande smak när jag med hjälp av smaklökarna försökte och lyckades isolera smaken av den aktiva substansen.
Bindemedlet i dem blå smakar typ fimp eller något, inget som stör
Mig nämnvärt ändå.
Undrar också vilken tillverkare det är på dem, spöklabb eller ulandslabb men fungerar gör dem definitivt och jag upplever dem nästan som något överdoserade då jag upplever en av dessa blå femmor som mer krämig än motsvarande stesolid eller valium på 5 mg.
Bensedine har jag knapp fått effekt på det senaste men då har jag fått dem i lösvikt. Smaken har varit som den ska men inte effekten.
Dessa generiska femmor är ett riktigt fynd!
Jag tvivlar inte på att det är genuin diazepam i tabbarna Men kan någon verkligen bekräfta att det? Någon som pissar exempelvis.
Om inte annat så är det en sjukt bra benzo som är ruggigt prisvärd.
Glöm inte kolla käften innan du går ut, tuggar man dem ser det ut som man har ätit smurfar till lunch.
Mvh