Citat:
Ursprungligen postat av
karlinge
Vet någon vad det är för fel på fittan som klämt ur den här och järnspettsmannen ur sin fitta? Något i genetiken stämmer ju onekligen ej.
Citat:
Ursprungligen postat av
Yinool0401
Vad jag förstår så säger Martin att hans mor gjort sexuella saker på honom. Det står i Fuppen, hon kanske bara försökte stoppa tillbaka dom i muffen för att dom var så odugliga?!
Grabbarnas morsa var (enl. tidigare uppg. i tråden) det värsta tänkbara nedgångna trash, som borde ha tvångssteriliserats istället för att tillåtas föda tre söner (1970, 1975 och 1983). Förstörda redan av genuppsättningen via moderkakan.
WT-kossan gick bort för ett decennium sedan och slutade att direkt vidare belasta oss skattebetalare.
Indirekt kostar hennes jävla avkomma både pengar och elände för berörda som kommer i deras väg.
En av avkomman (Martin) blev dubbelmördare, en annan (Johan) bara mördare och den tredje finns på Lexbase för mindre allvarliga aktiviteter än mord.
Finns inga direkt förmildrande omständigheter för kladdskallen Martins ansvar att tag i sitt liv, men känslomässigt känns det som att han borde låsts in i ett långt tidigare skede, och nyckeln givits till någon tillräckligt dement för att tappa bort den.
Jag är emot dödsstraff, men såna här fall och t.ex. mordet på Lisa Holm får mig ibland att fundera några minuter extra...
Edit: Betr dubbelmord. Martin är ännu inte dömd för varken dråp eller mord på Lotta.