2015-11-06, 10:14
Medlem
el henkos avatar
Jag och min polares var hemma hos dennes grovt kriminelle far. Det kom en mupp på besök det som såg och verkade lustig. Tyst och introvert..Vi tyckte att han verkade vara en riktig kuf och började driv hårt med honom. Det var intr för en efteråt min polares farsa sa vem det var- Tommy Alexanderssonj. En kille som i stort sätt fimpade folk gratis.
Citera
2015-11-06, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av el henko
Jag och min polares var hemma hos dennes grovt kriminelle far. Det kom en mupp på besök det som såg och verkade lustig. Tyst och introvert..Vi tyckte att han verkade vara en riktig kuf och började driv hårt med honom. Det var intr för en efteråt min polares farsa sa vem det var- Tommy Alexanderssonj. En kille som i stort sätt fimpade folk gratis.
Detta var alltså någon gång på 80 talet??...
Citera
2015-11-06, 18:42
Medlem
Citat:
Så han har barn?! Vad för brott vad han dömd för tidigare då?
Citera
2015-11-06, 23:36
Medlem
sephines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Så han har barn?! Vad för brott vad han dömd för tidigare då?

Nej, jag tror du måste läsa om de inlägg som skrevs strax före din fråga eller också är det jag som är snurrig. Alexandersson T. har inga barn.
Citera
2015-11-07, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sephine
Nej, jag tror du måste läsa om de inlägg som skrevs strax före din fråga eller också är det jag som är snurrig. Alexandersson T. har inga barn.
Nej det stämmer det står också i artikeln från Aktuellt rapport. Stackars Tommy har verkligen ingenting att komma ut till vilket han också säger själv.
Citera
2015-11-08, 23:12
Medlem
el henkos avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av stortrollet
Detta var alltså någon gång på 80 talet??...

Ja detta var på 80 talet, as kaxig som som var hade man ingen större koll på vem liran var- för en polarens farsa berättade hur det låg till...
Citera
2015-11-10, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickDangerous
Vem som helst kan ansöka om nåd för en livstidsdömd - utan den livstidsdömdes medgivande. Jag tror dock inte att det går när det gäller ansökan om tidsbestämning i Örebro tingsrätt.

Slaktarn sitter nog tills han dör.
Det mesta talar för att det blir så, kan till slut
bli den som suttit längst tid på raken på kåken i vårt land.

Men han har ju helt på egen hand kvalat in för det !
Citera
2016-09-06, 15:13
Medlem
Knasbass avatar
Hahaa slaktar tomppa satt me han precis i hällby skön snubbe
Citera
2016-09-06, 22:05
Medlem
Rorschachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasbas
Hahaa slaktar tomppa satt me han precis i hällby skön snubbe

Var det länge sedan? Hur är han då som person?
Citera
2016-09-07, 14:27
Medlem
Knasbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rorschach
Var det länge sedan? Hur är han då som person?
Han va sköön lugn satt de mesta för sig själv haha 8år i samma rum han hade de hemtrevligt
Citera
2016-09-29, 20:57
Medlem
BenzoGrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasbas
Han va sköön lugn satt de mesta för sig själv haha 8år i samma rum han hade de hemtrevligt

Satt du med någon alex då med? Kom in där i maj sitter med tommy just nu han kallas för sitt efternamn som börjar på M dock men vill ej outa just han! :-)
Citera
2016-10-18, 18:20
Medlem
Ettsjutrettons avatar
I samtal med en journalist erkände kumpanen sig skyldig till morden i Tumba, detta innan polisen hunnit gripa de misstänkta. Tumba-fallet avgjordes på indicier? Bloggartikel om GM och brotten: https://brottsarkivet.wordpress.com/2016/06/03/dodspolaren/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in