Citat:
Ursprungligen postat av
empoisonne
Jag har många gånger visat att jag är kvinna. Utan balaklava. Utan att att visa upp fittan. Så det kortet kan inte dra med mig, apan.

Posta igen eller länka.
Citat:
Ursprungligen postat av
empoisonne
Kvinnor behöver inte betala män för att de ska vilja kramas. Vill vi ha närhet kan vi gå till närmaste bar. Och så är det med den saken. Köttmarknaden är kvinnornas marknad, you see.
Ingen kvinna vill mysa med män det är a) creepy b) går emot poängen med att vara med en man.
Citat:
Ursprungligen postat av
empoisonne
Jag kan inte uttala mig om hur svårt det är för en kvinna att välta en annan kvinna. Att man ska bli vält av en annan kvinna förutsätter att man har åtminstone en släng av bisexualitet.
Men kvinnor blir inte välta av
män precis som
män inte blir välta av män. Båda kan bli välta av
kvinnor.
Citat:
Ursprungligen postat av
empoisonne
Att heterosexuella kvinnor tänder på män är inte en myt. Det är själva definitionen av heterosexualitet.

Nej heterosexualitet är att man har
relationer med män. Att tända på män är väldigt ovanligt bland kvinnor ungefär som att vara bög bland män.
Citat:
Ursprungligen postat av
empoisonne
Du är inte normen, nej. Det vet vi. Du säger att du gillar sex men du tänder inte på män, tycker att närhet med dem är creepy och du känner inget i fittan.
1) Sex med män är saker som att suga kuk i ett glory hole gör man det för att det är skönt? Nej man gör det för att det är
mentalt upphetsande.
2) Om man vill att det ska vara fysiskt skönt kan man bara sitta hemma med en vibrator.
3) De flesta kvinnor tycker att sex med män är
mentalt avtändande därför är sex värdelöst för dem.
Citat:
Ursprungligen postat av
empoisonne
Du skulle kanske köpa dig en lösfitta att leka med? Ett låtsaskönsorgan separerat från en människa. Ingen creepy närhet. Inget som ska föras in i en fitta som inget känner. Win!

Du är för omogen för att ha sex. Ge upp.