• 1
  • 2
2003-11-06, 23:37
Administrator
admins avatar
Detta är en ny tråd där du kan tipsa om användare som borde få en varning eller borde plockas bort från forumet. Tips om personer som bryter mot reglerna eller som bara är här för att tramsa. Vi vill ha ett trevligt forum, så hjälp mig att finna dräggen. De som är analfabeter och saknar all tänkbar ambition när det gäller att skriva intressanta och läsvärda inlägg.

Vill du debattera detta ämne, så starta ett nytt inlägg. detta inlägg ska bara innehålla tips på användare som inte sköter sig, eller som bara är här för att tramsa och leva rövare.

admin
2003-11-06, 23:52
Medlem
H.E.L.s avatar
................ vet inte
2003-11-07, 02:21
Medlem
L_BRUCEs avatar
En öppen "gol-tråd" är det så genomtänkt?
2003-11-07, 09:47
Medlem
Hercule Poirots avatar
Styvpitten-Sture!
2003-11-07, 12:04
Bannlyst
Det blir ju bara värre och värre....

/BOozer!!
2003-11-07, 12:19
Medlem
Robqrs avatar
Bortplockat
2003-11-07, 12:28
Medlem
CrazyCopKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erebos
Socialdemokraterna
Såg denna tomten att han hadde röstat på Socialdemokraterna.
Detta är helt oaceptabelt kick ban plz

När du ändå har skapat tråden kan man skriva vad man tycker
2003-11-07, 13:05
Medlem
getosts avatar
Självdisciplin

är tanken med Flashback forum verkligen att det ska vara ett "trevligt" sådant?

ända sedan jag började dyka in här - hade ett annat namn tidigare som jag glömt bort - bestod själva fascinationen i att det var så öppet och fritt och anarkistiskt.

själv förespråkar jag inte anarki på ett forum, men nog måste åsikter få vädras i största möjliga mån.
att rensa ett så öppet och hyfsat icke-reglerat forum för hårt, innebär troligen att man får kvar en mindre skara tråkmånsar vars inlägg knappast attraherar någon att gå i clinch = utarmning av själva grundtanken med Flashback

det måste vara en brokig skara för att skapa ett underlag som tilltalar alla, och man får inte plöja en stig som man inte sedan kan vika av ifrån. alltså.........man måste se forumet för vad det är och inte engagera sig alltför djupt personligen som moderator/admin.

stolthet och prestige är farliga egenskaper om man sitter i en roll som innebär stora befogenheter gentemot dem som skapar innehållet i ett forum.

personligen tycker jag det snurrade på ganska bra här till för någon månad sedan eller så. efter det har sorlet av ett stigande missnöje ökat med tiden.
2003-11-07, 13:09
Medlem
getosts avatar
my mistake

ja, ovanstående kanske skulle ha varit en fristående tråd. ursäkta...........skapar om en nu
2003-11-07, 19:29
Medlem
Admin: Har du tagit bort Carpe, Der Kaiser och Urban Propp ännu?
2003-11-07, 22:02
Medlem
Samhains avatar
Det här var nog tamefan det värsta jag läst

Jag har varit en stolt FB-medlem och anhängare sen starten men nu har det gått åt helvete för långt. För er som kommer fråga har jag tidigare skrivit under nicken danzig,misfits m.fl.

Att FB har gått från ett ultraliberalt anarkistiskt forum till att bli ett mainstreamdito har knappast undgått någon som varit med ett tag men när admin nu uppmanar oss att gola på varandra måste det ha slagit slint totalt.
Jag kan garantera att det inte var det här Jan Axelsson stred för i marknadsdomstolen och jag hoppas att han inom en snar framtid tar och besöker sin skapelse så han får se vad som hänt med yttrandefrihetens sista bastiljon.

Jag tackar för min tid här och hoppas att ni som står ut med dessa stalinistiska metoder fortsätter utöva civil olydnad mot admin och moderatorer när dom går över gränsen. Då syftar jag främst på personer som Thompa,Roger p,L Bruce,De Large,Boozer och alla andra jag glömt.

Håll fanan högt
2003-11-07, 22:07
Medlem
BF_Swedens avatar
Det här är nog inte ärligt menat. Jag är rätt så säker på att hela denna omvandling av flashback bara är ett psykologiskt experiment för att se vilken sida folk väljer.

Flashback är till för människor som oss.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in