Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Vad jag tycker är frapperande är den fundamental oviljan att ens försöka skaffa bevis. Tråden innehåller massor med olika TI's som inte ens orkar göra något så enkelt som att rigga upp en kamera eller skicka in lite mat på en giftanalys.
Min tes är att alla dessa "TI's" är fullständigt livrädda att ställas inför det faktum att deras påståenden är falska. Att få svart på vitt att man har fel leder till funderingar om att det kanske finns andra, mer sannolika, förklaringar till att man springer omkring som en paranoid idiot.
Visst är det så och samlar man alla TI:s versioner så är de inte utsatta för mjäll eller eksem, det är tortyr, hotade till livet, osv.
Mitt dilemma är att jag inte fattar dessa dödshotade människor och deras agerande jämfört vad de anser sig vara utsatta för.
Enda förklaringen är att vara TI är deras identitet, om man enl vissa varit utsatt hela livet och andra 20 år, om det visar sig vara fel det finns inga GS, då har man kastat bort hela liv på detta och då är det bättre att fortsätta och tro på GS.