2016-09-17, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebmaca
Den är unik för den innehåller inte apgenen som gör att de andra gruppernas blod bråkar med varandra. Om de andra bara får rätt blod eller från 0 negative så uppstår inga antikroppar.

Om 0 negative personer skall bli t ex intelligentare så måste där finnas något som inte finns i de andra grupperna. En mutation med högre förmåga att transportera mer syre skulle jag kunna tänka mig göra skillnad. Om det hade funnit ett samband är jag övertygad om att någon forskare kläckt ur sig det. En studie borde vara ganska enkel att göra.

Ja, det som du skrev i första stycket verkar ju vara helt sant och det som vetenskapen också hävdar.

På ditt påstående B så är det möjligt att du har rätt. Kan vara så.
Citera
2016-09-17, 21:46
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Undrar hur du själv skulle klara av att bli GS:ad år ut och år in och leva med smärtan av allt vad det innebär?

Det är en rent hypotetisk fråga eftersom det omöjligt kan hända. Om jag skulle inbilla mig ens 10% av vad du inbillar dig skulle jag ha sökt hjälp för länge sedan. Jag skulle frivilligt medicinerat och gått i terapi för att på så vis få ett drägligt liv.

Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
På vilket sätt kan jag rå för att den blodgrupp som jag troligtvis har kallas för "unik" av VETENSKAPEN?

Vad som är anmärkningsvärt är inte hur unik din blodgrupp är utan ditt sökande efter något som gör dig utvald.
Senast redigerad av madtop 2016-09-17 kl. 21:53.
Citera
2016-09-17, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Vad jag tycker är frapperande är den fundamental oviljan att ens försöka skaffa bevis. Tråden innehåller massor med olika TI's som inte ens orkar göra något så enkelt som att rigga upp en kamera eller skicka in lite mat på en giftanalys.

Min tes är att alla dessa "TI's" är fullständigt livrädda att ställas inför det faktum att deras påståenden är falska. Att få svart på vitt att man har fel leder till funderingar om att det kanske finns andra, mer sannolika, förklaringar till att man springer omkring som en paranoid idiot.

Visst är det så och samlar man alla TI:s versioner så är de inte utsatta för mjäll eller eksem, det är tortyr, hotade till livet, osv.

Mitt dilemma är att jag inte fattar dessa dödshotade människor och deras agerande jämfört vad de anser sig vara utsatta för.

Enda förklaringen är att vara TI är deras identitet, om man enl vissa varit utsatt hela livet och andra 20 år, om det visar sig vara fel det finns inga GS, då har man kastat bort hela liv på detta och då är det bättre att fortsätta och tro på GS.
Citera
2016-09-17, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Nog för att du verkar ovanligt korkad men du förstår att andra som läser tråden kan öppna länken och se att det kostar mellan 300 - 800 Kr beroende på vad som ska analyseras (vatten, fryst mat osv)

Var du hittar att gifter i maten inte skulle upptäckas vet jag inte var du läst (du ger ju inte så mycket hänvisningar till källor). Så det är bara nonsens, då får man väl skicka med att de extra noga letar efter gifter.

Det är makalöst hur lugna och passiva människor som jagas av personer som vill döda dem är.

Tar du nu framkostnaden för ett larm så har du kostnader för dina aktiviteter

Analys på maten kostar mycket! (300 - 800 Kr)
Advokat kostar skit mycket! (ingen kostnad du ska inte ha advokat det ska GS du ska ha åklagare)
Gäller det kommunen är det kört ingen hjälp! (ingen kostnad kommunen har inte med detta att göra)
Polis vill inte hjälpa nyheterna vill inte hjälpa! (jodå bara du kan uttrycka dig så de förstår, ingen kostnad)
Larm kostar skit mycket! (jag tror inte det men du kollar upp hur det ligger till så har vi hela kostnaden,behöver du hjälp får du säga till)

Har du sett en TI berättat sin historia i kvällspressen eller?
Citera
2016-09-17, 22:49
Bannlyst
Nu funkade den ja det är billigt men kostnaden kommer att öka riktigt mycket!
Det är som ni går på tv shop
Citera
2016-09-17, 22:59
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spocck
Det är fel på länken sluta tramsa

För mig, som inte är förföljd av illuminati och frimurare, fungerar länken.

För de TI's som försöker följa länken är det nog 50-50 att den funkar. Antingen så försöker makten dölja innehållet eller så försöker de inte dölja. 50-50.
Citera
2016-09-18, 00:10
Moderator
OT raderat.

/Moderator
Citera
2016-09-18, 00:22
Medlem
Citat:
Har du sett en TI berättat sin historia i kvällspressen eller?

Vad menar du
Citera
2016-09-18, 00:26
Medlem
Citat:
Nu funkade den ja det är billigt men kostnaden kommer att öka riktigt mycket!
Det är som ni går på tv shop

Det blir allt svårare att förstå vad du menar, vad blir dyrare
Citera
2016-09-18, 12:06
Bannlyst
Citat:
Vad menar du
Som frågan lyder Har du sett en TI berättat sin historia i kvällspressen eller?
Citera
2016-09-18, 12:08
Bannlyst
Citat:
Det blir allt svårare att förstå vad du menar, vad blir dyrare
Det startar på 165kr per månad men alla utryckningar om larm måste ju betalas så månads kostnaden kommer öka riktigt mycket!
Citera
2016-09-18, 12:30
Medlem
Citat:
Som frågan lyder Har du sett en TI berättat sin historia i kvällspressen eller?

Nej har du och vad spelar det för roll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in