2016-09-13, 21:56
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boidis12
Så hon skulle bli glad att få återse svinet Nerijus som försökte skylla
ifrån sig mordet på henne och Aivaras trots att hon ljög för hans skull ?
Hon lär nog inte ens hälsa på honom i fängelset i Litauen .
Den enda som lär besöka honom är väl kommandoran i så fall .
Det ser ut som ett leende för 13k. Gått ner i vikt, gjort sig fin - hon kommer inte åka 15 mil för att besöka den tragiska mannen många ggr.
Det enda som återstår sen är mamsen och pappa Jurgis. Roligare än så blir det nog inte framöver.
Sen kan han få en massa oönskade besök där solen aldrig skiner förvisso.
2016-09-13, 22:02
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Ja, och det är troligen därför hans fru ser så glad ut på senaste bilden. Hon fick nog reda på det före Jörn Lustig. Han skickade in ansökan 30 juni. Jag räknar kallt med att han har brevväxlat med sin familj under hela fängelsetiden. De vet exakt vad NB planerar.
Hans fru ser så glad ut för att hon just har fått veta hon ska få pengar av svenska staten som belöning för sina lögner för mördaren.
Räcker i alla fall till att uppdatera garderoben, frisyren, blekning av tänderna och annat som kan vara bra att fixa till när hon ska ut på nätdejting igen.
I dina drömmars värld så längtar hon kanske till att besöka Nerijus i sunk-fängelse i Litauen.
Hon vill nog leva resten av sitt liv ensam och troget vänta på sin käre man som ville skylla ifrån sig på henne och brorsan.
Fattig men såååå förälskad. "Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge."
Eller hur?

NOT!!!!
Senast redigerad av magiciadehex 2016-09-13 kl. 22:05.
2016-09-13, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Hahahahahaha. Tack för den. Känns som det sammanfattar min mindre fagra vokabulär om att pissa i motvind.
Tänk att snöa inne med så fasansfullt kassa argument pro NB och vara så fortsatt enveten när slaget är förlorat för länge sen och rättvisan har segrat.
Lisa har fått upprättelse i sin himmel och hennes vidriga mördare är dömd och snart ute ur riket - till och med på egen begäran. Kan inte bli bättre.

Pecis. Det här var verkligen en bra nyhet! Svinet skall lämna landet.

Inte undra på att jag ha fullmåne här mitt i Storskogens mörker. Ett glädjens ljus.
2016-09-13, 22:09
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark

Inte undra på att jag ha fullmåne här mitt i Storskogens mörker. Ett glädjens ljus.
Japp! Personligen firade jag med ett glas vitt i ett forna pannrum och skålar för Lisa - av alla märkliga ställen.
Höststädar så det är väl symboliskt just idag - ut med skräpet.
2016-09-13, 22:11
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Det ser ut som ett leende för 13k. Gått ner i vikt, gjort sig fin - hon kommer inte åka 15 mil för att besöka den tragiska mannen många ggr.
Det enda som återstår sen är mamsen och pappa Jurgis. Roligare än så blir det nog inte framöver.
Sen kan han få en massa oönskade besök där solen aldrig skiner förvisso.

Chansen att hon skulle ödsla en enda sekund till av sitt liv på svinet Nerijus är lika
stor som att han skulle vara oskyldig till mordet på Lisa .
Kommandoran däremot lär väl ränna där som en tätting .
Hon , noppe och suddagumman ska säkert baka tårtor med bågfils-fyllning till
Nerijus the Bitch .
Han lär bli lika ensam där som i Svenskt fängelse .
Glöm inte att han har skämt ut sitt hemland så han kanske blir "fri" fortare än han anar .
2016-09-13, 22:19
Medlem
PantherEs avatar
Citat:
Hahahahahaha. Tack för den. Känns som det sammanfattar min mindre fagra vokabulär om att pissa i motvind.
Tänk att snöa inne med så fasansfullt kassa argument pro NB och vara så fortsatt enveten när slaget är förlorat för länge sen och rättvisan har segrat.
Lisa har fått upprättelse i sin himmel och hennes vidriga mördare är dömd och snart ute ur riket - till och med på egen begäran. Kan inte bli bättre.

Ja, och efter två hittade maskar och när han såg att BS gick dit han pekade så fick han plötsligt eld i baken och sprang hem snabbt för att Skype'a med sin mamma och säga att "Gud hjälpe oss bara dom inte misstänker oss bara för att vi är Litauer" (kommer inte ihåg på rakt arm nu men det var väl något liknande han sa). Men gud hjälpte inte för dom blev kort efter tagna in på förhör.
2016-09-13, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark

NB har tydligen accepterat sin nya livsstil. Även om han inte direkt har erkänt gärningen har han i vart fall indirekt erkänt densamma.

Han har sedan tänkt till en smula. Så tillvida att ska NB nu snickra fågelholkar de närmaste 20 åren är det bättre att göra det i ett land där han förstår vad plitarna säger.

Han var ju ändå dömd till utvisning. Så det är bara att önska en lycklig resa.
2016-09-13, 22:25
Medlem
Skaraborg2s avatar
Många långa år i litauiskt fängelse.

Citat:
Chansen att hon skulle ödsla en enda sekund till av sitt liv på svinet Nerijus är lika
stor som att han skulle vara oskyldig till mordet på Lisa .
Kommandoran däremot lär väl ränna där som en tätting .
Hon , noppe och suddagumman ska säkert baka tårtor med bågfils-fyllning till
Nerijus the Bitch .
Han lär bli lika ensam där som i Svenskt fängelse .
Glöm inte att han har skämt ut sitt hemland så han kanske blir "fri" fortare än han anar .

Det kanske han kan bli men vi får hoppas att så inte blir fallet.

NB skall helst sitta så många långa år som möjligt i litauiskt fängelse under riktigt miserabla förhållanden. Det är han verkligen "värd". Hoppas att kräket får lida så mycket som möjligt.

Däremot så får vi hoppas att han blir lika ensam där som i ett svenskt fängelse. År efter år får han gå där illa omtyckt av alla och tänka på det som numera är honom "kärast" och "dra en stilla" samtidigt som han tänker på den 7 juni 2015 på Blombergs säteri.
Senast redigerad av Skaraborg2 2016-09-13 kl. 22:28.
2016-09-13, 22:47
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Så hon skulle bli glad att få återse svinet Nerijus som försökte skylla
ifrån sig mordet på henne och Aivaras trots att hon ljög för hans skull ?
Hon lär nog inte ens hälsa på honom i fängelset i Litauen .
...

Tror du seriöst, att NB frivilligt skulle begära förflyttning till ett helveteshål, utan att ha uppbackning från dem han älskar? För mig förefaller ett sånt agerande sanslöst annars. Men det är ju mycket som ni påstår om NB som förefaller sanslöst, så ok. Jag försöker tänka ett steg längre.
2016-09-13, 22:51
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
NB skall helst sitta så många långa år som möjligt i litauiskt fängelse under riktigt miserabla förhållanden. Det är han verkligen "värd". Hoppas att kräket får lida så mycket som möjligt.
Håller helt med dig - det ska märkas när man utfört nåt så vidrigt och jag har samma inställning till dödstraff. Håll dem vid liv så att de kan gå år ut och år in och sukta efter förlorad frihet - eller som Angus Provost (civic head of the council) Ruth Leslie Melville uttryckte sig om hans landsman jag nyss sa:
Citat:
“This creature is the best argument there is for not having a death penalty.
“Had he and his friend been put to death for their crime then their suffering would have been short.
2016-09-13, 22:54
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PantherE
Ja, och efter två hittade maskar och när han såg att BS gick dit han pekade så fick han plötsligt eld i baken och sprang hem snabbt för att Skype'a med sin mamma och säga att "Gud hjälpe oss bara dom inte misstänker oss bara för att vi är Litauer" (kommer inte ihåg på rakt arm nu men det var väl något liknande han sa). Men gud hjälpte inte för dom blev kort efter tagna in på förhör.
Kom att tänka på en annan mask - Cleckley's ord om psykopater:
Mask of Sanity.
2016-09-13, 23:01
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Tror du seriöst, att NB frivilligt skulle begära förflyttning till ett helveteshål, utan att ha uppbackning från dem han älskar? För mig förefaller ett sånt agerande sanslöst annars. Men det är ju mycket som ni påstår om NB som förefaller sanslöst, så ok. Jag försöker tänka ett steg längre.
Jag har nyss citerat in en annan landsman som begärde sig till Litauen från Skottland och där stod då ingen redo med några varma famnar.
Hur NB resonerar är det ingen som vet. Han kanske inbillar sig att detta är ett steg att få kortare straff då det ska till en litauisk bedömning nu?
Han kanske har förlikat sig med sitt öde och tycker det kvittar.

Han verkar inte lika upphaussad som sin rövslickarklubb oavsett.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in