2006-12-21, 21:58
Medlem
mitchyboy83s avatar
ligger mitt i en clenperiod just nu sedan en vecka. ligger nu på 120 mcg sen 16edec. känner inte va några som helst biverkningar nu. förstan dagen hade jag sömnbexvär fast nu så e allt lugnt. finns det någon anölerding att öka till 160 mcg? mi9n normala temp ligger på 36,2-36,6 o nu har den legat på 36,9-37.4 . har ju ökat något fast jag trodde de sksulle va mer än så. använder clen från kina40mcgs. vill köra i lite mer än en månad sen 2on2off ett tag ifall cde går
någon som har tips eller ideer som vill dela med sig

tackar för bra svar mitc
Citera
2006-12-22, 04:34
Medlem
Dickens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitchyboy83
ligger mitt i en clenperiod just nu sedan en vecka. ligger nu på 120 mcg sen 16edec. känner inte va några som helst biverkningar nu. förstan dagen hade jag sömnbexvär fast nu så e allt lugnt. finns det någon anölerding att öka till 160 mcg? mi9n normala temp ligger på 36,2-36,6 o nu har den legat på 36,9-37.4 . har ju ökat något fast jag trodde de sksulle va mer än så. använder clen från kina40mcgs. vill köra i lite mer än en månad sen 2on2off ett tag ifall cde går
någon som har tips eller ideer som vill dela med sig

tackar för bra svar mitc

Fel forums del va? om du inte tänkt redovisa dina resultat ?
Citera
2006-12-22, 10:25
Medlem
mitchyboy83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dicken
Fel forums del va? om du inte tänkt redovisa dina resultat ?
du har rätt. jag skrev på fel ställe men ge mig ett råd ist vför att spela så j-vla viktig
Citera
2006-12-22, 12:20
Medlem
absolute klart kan du höja dosen om du inte känner av "biverkningar"
jag ligger på ca 300mcg ed när jag kör på clen,,,fast jag kör 12 veckor i rad
clen ska höja din kropps temp me 0,5 grad....
Citera
2006-12-22, 12:30
Medlem
mitchyboy83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrobiologyLab
absolute klart kan du höja dosen om du inte känner av "biverkningar"
jag ligger på ca 300mcg ed när jag kör på clen,,,fast jag kör 12 veckor i rad
clen ska höja din kropps temp me 0,5 grad....

afan. de va ett svar jag ville höra men kan köra såpass länge o de ger effekt? ökar du varje dag tills du hgar kommit upp till 300 eller stannar du av som jag gjort med 120mcg en stund o går vidare. du har inget schema du kan klistra in till mig med hur du kör?
tack mvh mitc
Citera
2006-12-22, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitchyboy83
afan. de va ett svar jag ville höra men kan köra såpass länge o de ger effekt? ökar du varje dag tills du hgar kommit upp till 300 eller stannar du av som jag gjort med 120mcg en stund o går vidare. du har inget schema du kan klistra in till mig med hur du kör?
tack mvh mitc

altså jag börjar på ca 80mcg o sedan ökar jag vart 3dje dag tills jag känner att det börjar hända saker,,,ibland har jag vart uppe på ca 350-400mcg.

clen körs me fördel 12 veckor, det e då den anabola effekten kommer in,efter ca 4 veckor på clen så kommer det,,,o du bränner fett ändå,,,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in