Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Det kanske är någon annan som har inloggningsuppgifter som skrev å dennes vägnar? Ifall vännerna är kommenterar och frågar?
Men varför göra detta, har ju som sagt varit på akuten med mycket sjukt barn många gånger... Tycker det är jättekonstigt att mamman alt vänner som har inloggningsuppgifter (hur många har det??) och skriver om barnet när det är dödssjuk. Själv har vi ringt dom närmaste och absolut inget på FB för att få uppmärksamhet för ett sjukt barn, det är så jag känner och jag har varit nära att förlora mitt barn x flera (stabilare idag).... Ingen skulle skriva på FB ang vår situation och INGEN har mina inloggningsuppgifter.
Är det bara jag och en person till här på forumet som tycker det är MYCKET SKUMT att uppdatera FB när barnet är dödssjuk??? Ni som inte har barn kan nog inte förstå men vi med barn förstår, det är det sista som kommer upp i huvudet, att dela med sig till sina låtsasvänner på FB.... Det enda man tänker på är barnet och överlevnad... Inte sitta vid en telefon.