2016-09-09, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Någon som känner igen dessa avskum? De hotar Sverige.

https://www.youtube.com/watch?v=zd-RrFk3QvU

Det handlar nog inte om något hot utan "skäms på er" syftar till de muslimer som valt att stanna kvar här och leva som vanligt istället för att åka ner till Syrien.

Jag är iofs rätt välbekant med såna här personers jargong och resonemang, men jag tycker det är rätt tydligt att man ser sig själva som de enda som faktiskt vågar agera medan resten av världen passivt tittar på.
Citera
2016-09-09, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quegue
Lisa umm uthman kommer från Göteborg och är 22 år. Hon är svenska med svenska föräldrar.
Vad heter hon IRL finns det ocensurerade bilder på henne?
Citera
2016-09-09, 20:49
Bannlyst
Jag är medveten om att vi bor i ett civiliserat land men tycker ändå att det vore på sin plats med en våldsam anti-ISIS organisation. Leta upp alla IS sympatisörer, stick någonting vasst i deras hjärtan och kolla djupt in i deras ögon tills de slocknar. Terroristernas ideologi går ut på att erövra och utrota oliktänkande. Låt de få smaka på sin egen medicin.
Citera
2016-09-09, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Caustic

http://cdn07.dayviews.com/37/_u9/_u7/_u7/_u3/_u3/u977331/36515_1229438542.jpg

Hennes youtubekanal med klipp:
https://www.youtube.com/channel/UCYtrybp1eCGx7Fy96-26_Og
Citera
2016-09-09, 22:48
Medlem
Jofs avatar
Klart att dom trivs. Får uniform, vapen, status. Sånt dom aldrig varit i närheten av här i Sverige.

Ja, och när man hittar dom, så kan man inte skjuta ner dom... (lagstiftning etc)!

Vad göra? Se dom som missnöjda nonchalerade och arga barn utan ideal.
OCH:
Alt.
Använd polisens strategi för Södertäljeslöddret: Mingla sönder dom.
DVS Köp dom. Lura dom.
Alt.
Ge dom uniform, disciplin, tvångsrekrytera dom til Scouterna.
Alt.
Hasselametodiken. Isolera dom i två år. Ta upp på tuff fjällvandring. Lär dom jobba och sköta sig.
Alt.
Anställ Milan Zeasar (hunduppfostararen).
Två år senare; undergivna och lydiga.

SKÅL!
Citera
2016-09-10, 21:47
Bannlyst
Personligen tycker jag det är bra att dom åker och ansluter sej! Då blir dom dödade där och vi slipper slöddren i Sverige!
Citera
2016-09-10, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Personligen tycker jag det är bra att dom åker och ansluter sej! Då blir dom dödade där och vi slipper slöddren i Sverige!

Att de dödas där nere är ett stort plus för det svenska samhället. Men ni kommer aldrig få väck terroristerna på det sättet. Göteborg och Örebro fungerar, som många tidningar nämnt, som rekryteringsbaser. Det är dessa rekryteringsbaser som måste krossas annars kommer de bara att skapas nya terrorister hela tiden.
Citera
2016-10-17, 17:02
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Caustic
Elin har jag för mig. Var en artikel om henne på AB i vintras typ.
Citera
2016-10-19, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Elin har jag för mig. Var en artikel om henne på AB i vintras typ.

Stod ju i citeringen i inlägget du svarar på att hon heter Lisa.
Citera
2016-10-19, 19:53
Medlem
We2Sexys avatar
I den BBC dokumentären som precis släppts där de åker till Göteborg så visas en kvinna i början som har återvänt hem, kan detta vara denna Lisa?
Citera
2016-10-20, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av We2Sexy
I den BBC dokumentären som precis släppts där de åker till Göteborg så visas en kvinna i början som har återvänt hem, kan detta vara denna Lisa?

Vissa saker kan tyda på det - att hon åkte dit med sin man, bodde i Syrien, innan 2015. Men svårt att uttyda ansiktet... näsan verkar inte sticka ut dock, inga mörka hårstrån heller, och mörka ögon som i youtubevideon har jag för mig, men på en bilddagboksbild verkar hon snarare ha gröna ögon eller nåt. Och tröjan ska väl dölja den säckiga barnafödande kroppen, men det kommer väl inga oskulder därifrån. Kan ju iofs vara precis vem som helst i videon, t ex Skråmo.
Citera
2016-10-21, 00:13
Medlem
JontenZs avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23758107.ab

IS verkar tagit sig på ett attentat mot Sverige för första gången. Det har varit en anlagd brand mot en shiitisk bönelokal i Malmö som "soldater till kalifatet" ligger bakom.
Senast redigerad av JontenZ 2016-10-21 kl. 00:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in