Citat:
Ursprungligen postat av
RonJeremyClarks
Så gott som alla i kändissfären är och har alltid varit demokrater. Inga nyheter där m.a.o. Måste dock erkänna att jag är grymt besviken över att se att Charlie Sheen stödjer Trump. Hoppas verkligen att Sheen åker fast riktigt hårt för något drogrelaterat brott eftersom att han stödjer en droghatare till politiker. Inget hade gjort mig lyckligare än att se rubrikerna "Charlie Sheen döms till livsstid för droginnehav". Om Sheen hade haft ett uns av vett i skallen så hade han givetvis gett sitt stöd till Gary Johnson, alternivt hållit käft.
Tafatt intellektuell analys, "är och har alltid varit demokrater" ok, oavsett hur dåliga och korrupta de skulle vara, eller? De lever i en annan värld om man jämför med average people. Man tar en risk med sin karriär eller sociala liv om de skulle vara stolta republikaner istället.
Du blir glad om han får livsstid för ett ickebrott alltså? Hmm.
Har Trump nämnt George Soros någon gång? Kan han väl göra lite spontant några gånger tycker jag. Förstår inte varför han sitter i EU-parlamentet där presidenter brukar sitta eller varför hans son posar med Obama privat.