2016-09-09, 13:09
Medlem
asameras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Är egentligen ingen skillnad på de svenska män som åker till valfritt land och knullar utländska horor och/eller till och med tar hem dessa som sina fruar/slavar (tror inte vi ser så många feminister och/eller kvinnoförkämpar bland dessa män). Svenska kvinnor gör även detta och då blir det ramaskri - det är ni feminiserade h*ns som har problem med detta - om ni inte tillåtit er själva att vara slavar under feministernas bannbullor och medias metrosexuella ideal, så hade kanske svenska kvinnor fortsatt åtrått er...

Men herregud. Hur naiv får man vara. Klart att det är en stor skillnad. För att förstå skillnaden måste man ta i anspråk våra biologiska förutsättningar som kvinnor och som män och hur vi relaterar till sex och kärlek. Det går liksom inte bara att plocka bort de biologiska förutsättningarna bara för att man vill uppfinna nya ord som den 'svenska kvinnans självförverkligande' eller 'den svenska kvinnans frihet'. Ett billigt beteende utan självrespekt förblir ett billigt beteende utan självrespekt oavsett genom historien, nu eller i framtiden. Det går inte att klä sex inom ett frihetsbegrepp och tro att man står upp för frihet när man som svensk tjej k-ullar runt. Var du än går i världen kommer du att mötas med hånskratt och folk kommer att göra narr av dig om du tror som svenska kvinnor gör i Sverige.

Lyssna nu väldigt noga; Under 1000 tals år har kvinnan styrts av sina känslor. Det här går inte att ändra på bara för att lilla Sverige vill lyfta fram ett frihetsperspektiv hos kvinnan. Det är hos dig biologiskt betingat att styras av känsla när du också förälskar dig i en man. Som kvinna fäster du dina känslor kopplat till den mannen. Dina känslor påverkas av den mannen. Dvs. han kan göra dig ledsen och han kan göra dig glad. Han kan få dig att gråta och han kan få dig att skratta. Att han får dig att gråta behöver inte ens vara något dåligt, vilket jag är rädd för att många svenska män tror. Dina känslor som kvinna bifogas därmed till att påverkas av den specifika mannen. EN MAN! Det här har pågått under 1000 tals år och går inte att ändra på. Kvinnor är kvinnor och män är män. Vad det betyder i praktiken är att det är väldigt svårt för dig som kvinna att helt plötsligt ligga med en annan man. Du älskar helt enkelt inte lägre den man du har fäst dina känslor vid om så skulle vara fallet. Eller, så kan du potentiellt göra det som en hämndaktion för att han inte har bekräftat dig eller uppmärksammat dig. Om det blir detta läge skulle jag dock tippa på att relationen är påväg att dö ut eller att du potentiellt tar detta steg för att helt göra slut på relationen som du tidigare haft med mannen som du fäst dina känslor till (detta är mycket vanligt i Sverige. Att bara plötsligt ge upp. För i den självförverkligande svenska kvinnans vardag kan absolut inte tristes eller att få bristfällig bekräftelse få förekomma. Att det finns en person som kan bli sårad det är liksom bara en bagatell. Lite som att köpa en ny TV, när den gamla inte duger då är det uppgradering som gäller). Med det sagt är alla världens kvinnors kärlek målinriktad mot en man. Att plötsligt inta ett frihetsbegrepp för att bevisa att man är potentiellt självständig som kvinna med att t ex k-ulla runt på Ibiza, Rhodos eller i Afrika har helt enkelt inte något att göra med din biologiska natur som kvinna!!! Om du älskar någon som kvinna så vet vi alla att det visas genom målinriktad kärlek kopplat till en person. Inte 'kärlek' som finns tillgänglig i 'stocksales' Jag skriver det igen, EN person!! Det finns förstås kvinnor som ev. har avsikten att förstärka sina ekonomiska behov genom att ligga runt med rika män men de kvinnorna representerar knappast riktig kärlek, och dessa individer tar jag helt avstånd från. Det är också det som är skillnaden mellan män och kvinnor. För en kvinna måste det finnas en anledning bakom till att hon väljer att ligga med en man. När en man ligger med en kvinna så behöver det inte ens finnas någon anledning. Han ligger för att han tycker att det är skönt, hon ligger för att det råder en känsla. Så för att utvärdera kvinnan och hennes kärlek, är riktig kärlek för henne att ha den målinriktad mot en man, jag skriver igen EN man!!!

Då vidare när det gäller mannen. Män är logiska individer. Inte för att kvinnan inte är logisk men hon är inte lika logisk som mannen. Män är inte på samma sätt känslomässigt styrda. Det ligger ingen värdering i det (om logik eller känsla är bättre) men så har det varit under 1000 tals år. Så kommer det fortsätta att vara under 1000 tals år. Om svenska kvinnor plötsligt påstår något annorlunda är det complete bullshit! Det i sin tur betyder att mäns kärlek inte är på samma sätt målinriktad. Män tänker otroligt mycket på sex (kvinnor tänker också på sex men inte alls lika mycket som män). De tittar på kvinnor och blir sexuellt stimulerade av vad de ser när det kommer till kvinnors bröst, ben, rumpor etc. Om en kvinna tänker på sex då kan hon sammankoppla en muskulös manlig kropp med ett utryck för dominans. När män tänker på sex och bröst, ben och rumpor sammankopplar de dessa kroppsdelar inte till något. Det är utifrån denna vedertagna och biologiska sanning som män under 1000 tals år har haft variation som ledstjärna till stimulans. T ex hade Kung Salomon 700 konkubiner och de kinesiska kejsarna hade minst lika många konkubiner. Dvs. variation betyder enormt mycket för mannen utifrån biologiska förutsättningar. Att ha målinriktad kärlek ligger inte i mannens natur. Man kan säga att 'For men, Women are like fruits. Every woman has her own unique taste & color. The problem is that men...love fruit salad'.
Fast det betyder inte att den dag då mannen hittar en kvinna som han verkligen älskar kan välja att lägga fokus på henne!

Med detta sagt så menar jag att kvinnans och mannens biologiska natur är helt olika. Därför får kvinnan skit om hon skulle ligga runt på t ex Ibiza. Människor världen över vet att det inte ligger i hennes biologiska natur att ligga runt då hennes kärlek är inpräntad i henne som målinriktad (targeted). Det samma gäller svenska kvinnor!!! Det råder inget undantag för dessa. De har ingen fri-biljet och kan plötsligt avstå från de biologiska förutsättningarna. Så sluta upp att hitta på att det skulle vara samma sak om en kvinna ligger runt. Det är det inte. Det kommer det aldrig vara. Det har det aldrig varit. Kvinnan och mannen är biologiska varelser!

Tyvärr har frihetsbegreppet för kvinnor i Sverige tippat helt över ända och den svenska kvinnan har prioriterat frihetsbegreppet framför målinriktad kärlek. Den svenska kvinnans självförverkligande har ersatt självrespekt. Därför menar jag att den svenska kvinnan är enormt självisk. Medan andra kvinnor på andra platser i världen drömmer om att träffa en man och bilda familj får den svenska kvinnans självförverkligande komma före. Väldigt tragiskt.
Senast redigerad av asamera 2016-09-09 kl. 13:53.
Citera
2016-09-09, 13:19
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar

Vilket otroligt dravel! Så kvinnor kan ej ha sex utan att vara kär i mannen? Så tolkar jag dig...? Detta var en sådan patetisk text så jag vet inte vad jag skall göra med den - kanske printa ut den och torka mig i arslet - då får det i alla fall någon mening... Stackars dig!
Citera
2016-09-09, 13:20
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiihto
Syrianerna får och har gärna sexuella förbindelser med svenskor, men det är inte acceptabelt att dom gifter sig med svenskorna. Varför? Därför att det bland syrianerna anses att svenska kvinnor är billiga horor, som ligger runt med allt och alla.

Vad han Feministiskt Initiativ tänkas göra åt det här syrianska problemet? Era systrar blir knullade av syrianer varje dag, men anses ändå vara billiga horor som inte duger att gifta med. Jävla män, va?

Menar du syrier? Jag känner nämligen syrianer och de är inte alls som du beskriver. De är kristna med kristna värderingar.
Citera
2016-09-09, 13:30
Medlem
Pausaniass avatar
Ni vet väl att "syrianer" är en kristen folkgrupp från mellanöstern. Det vore trevligt om moderatorerna någon gång försöker att rätta i sådana här trådar så att det inte alltid mynnar ut i stora missförstånd. Syrier är medborgare i landet Syrien och är oftast muslimer, sunni eller shia, eller alawiter eller druser eller kristna eller ngt annat. Syrianer är alltid kristna!
Citera
2016-09-09, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Ni vet väl att "syrianer" är en kristen folkgrupp från mellanöstern. Det vore trevligt om moderatorerna någon gång försöker att rätta i sådana här trådar så att det inte alltid mynnar ut i stora missförstånd. Syrier är medborgare i landet Syrien och är oftast muslimer, sunni eller shia, eller alawiter eller druser eller kristna eller ngt annat. Syrianer är alltid kristna!

och att vara kristen hindrar en inte från att ha sunkiga åsikter kring kvinnor och sex direkt.
Tror inte TS har begått detta misstag, hen menar nog just syrianer.
Citera
2016-09-09, 13:41
Medlem
asameras avatar
Citat:

Vilket otroligt dravel! Så kvinnor kan ej ha sex utan att vara kär i mannen? Så tolkar jag dig...? Detta var en sådan patetisk text så jag vet inte vad jag skall göra med den - kanske printa ut den och torka mig i arslet - då får det i alla fall någon mening... Stackars dig!

LMAO! Det beror kanske på om du senare efter att ha haft sex med alla dessa män kan mot alla odds lyckas hitta en man som faktiskt tycker om dig. Det kommer helt klart vara ett problem för dig, då han (din framtida riddare i skinande rustning) antagligen kommer ha det i bakhuvudet hur många män du faktiskt har varit med. Så varför ska han då känna sig speciell...? Du har ändå haft 'stocksales' i ligg. Det är precis det här som jag menar synliggör den svenska kvinnans själviskhet. För henne är det det självförverkligande nuet att ligga runt som har betydelse men tänker hon på den framtida riddaren i skinande rustning som hon senare kommer att träffa. Knappast! Det är bara fokus på henne själv! Själviskt beteende! Kommer antagligen bidra till att hon dör ensam och övergiven. Antingen pga. alla de män som hon väljer att ligga runt med som i slutändan visar att ingen vill ha henne. Eller pga. att det sitter i bakhuvudet på den framtida riddaren i skinande rustning hur många hon faktiskt har haft sex med, som leder till att han lämnar henne förr eller senare. Dvs. den svenska kvinnans besatthet i nuet får ett bakslag senare. Detta synliggör också den svenska kvinnans naivitet kring att sex inte betyder så mycket. Det betyder allt för mannen eftersom mannen tänker på ett olikt sätt jämfört med kvinnan. Hon utgår från sin egna syn på sex och tror att mannen tänker likadant vilket är fel.

Men, men...förstörda svenska kvinnor, då blir det såhär. Man struntar helt i de biologiska förutsättningarna. Att ha sex i stocksales som svensk kvinna blir normen. Äckligt! En ny generation svenska paradise hotel kvinnor växer upp med illusionen att ligga runt betyder kvinnliga frihet. Desto fler sexpartners ju mer frihet. Hahahaha. S-ampigt beteende förblir s-ampigt beteende oavsett vem du frågar i världen. Men inbilla dig du att tjejerna i paradise hotel är att se upp till som ligger runt med så många som de bara kan. Att ena dagen bli kallad hora av en kille spelar liksom ingen roll för att nästa dag hoppa i säng med samma kille. Hehehe.

Jag s-iter uppriktigt sagt i hur du tolkar mig för det spelar ändå ingen roll. Du är alldeles för hjärntvättad för att förstå självrespekt. Kom ihåg att du som svensk inte ska printa i onödan. Dina feministkompisar är noga med det där. lol!
Senast redigerad av asamera 2016-09-09 kl. 14:40.
Citera
2016-09-09, 13:44
Medlem
Fast dom är ju billiga horor det är ingen hemlighet utan nått som hela världen håller med om så var är nyheten?
Citera
2016-09-09, 13:53
Medlem
Tror inte det finns särskilt stora skillnader i synen på svenska kvinnor mellan flertalet av Syrianer, Sunnimuslimer, Alawiter, Shiiter eller Druser ifrån samma region. De har levt under likartade förhållanden under turkisk och arabisk överhöghet i sekler och det har präglat hur de ser på andra grupper.

Förresten är Syrianerna överrepresenterade i alla debatter. Deras antal växer inte lika snabbt som andra grupper och det finns idag gott om andra sorgliga folkspillror, som Hazarena ifrån Afghanistan som kräver resurser och skapar problem.

Många syrianer verkar tro att de har ungefär samma roll i samhället som de hade innan irakier, somalier och hazarer började välla in i början av 2000-talet.
Citera
2016-09-09, 13:59
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:

Buuuu, sämsta svaret på länge!

Inte ett enda argument bemöter du!

Om du har svårt för innebörden i ord som formuleras efter varandra kanske du borde ägna mer tid åt att läsa böcker?

Hur du känner frustration över att inte riktigt kunna bemöta logiska resonemang eller motargument är din ensak, men du förlorade diskussionen redan vid "vilket dravel". Speciellt när du inte ens kunde motivera det.

Men du, häng med här en stund, och plugga lite på argumentation och argumentationsfel, så lovar jag att du kommer utvecklas till en mer intellektuell och trevligare person att diskutera med. Som du gör skickar du ut dig själv med badvattnet.

Humordelen var dock ganska rolig.
Citera
2016-09-09, 14:00
Medlem
Pansarveckets avatar
Lokalsamhället färgar synen också. Det är därför även kristna på afrikas horn kan ha samma hederskultur som islamisterna.
Det vet ingen skillnad.
Citera
2016-09-09, 14:10
Medlem
Eroticon6s avatar
Det spelar ingen roll vad folk säger. ingen man oavsätt folk kan ha ett hållbart förhållande med en kvinna som blivit sprutad i av randome män sedan hon var 15. Visst en del män kan få det att funka några år men för var år som går blir hon mindre attraktiv och tankarna på vilken skabbig hora hon är växer sig starkare. Att galna feminister försöker få vanliga män att tycka att det är attraktivt med kvinnor som knullar runt och blir sprutade i av andra mäns sperma och virus är rena komedin.
Citera
2016-09-09, 14:18
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Det spelar ingen roll vad folk säger. ingen man oavsätt folk kan ha ett hållbart förhållande med en kvinna som blivit sprutad i av randome män sedan hon var 15. Visst en del män kan få det att funka några år men för var år som går blir hon mindre attraktiv och tankarna på vilken skabbig hora hon är växer sig starkare. Att galna feminister försöker få vanliga män att tycka att det är attraktivt med kvinnor som knullar runt och blir sprutade i av andra mäns sperma och virus är rena komedin.
Har du valt henne från första början så är det ju inte hon som blivit mer nersprutad än hon var innan, utan du som förändrats, tröttnat eller whatever.
Sluta tänk med kuken och välj rätt från början i stället.
Troligen är du inte mogen för ett förhållande förrän senare i livet och därför anser jag att det är okej med män som har yngre flickvänner/fruar. Det är en ren avspegling på när man blir mogen och därför är det också oschysst om kvinnor får vara rundknullade och trasiga i själen innan han ens börjar.
Väx upp tillsammans vore det bästa, men feminismen sätter effektivt stopp för samarbete könen emellan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in