Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-09-05, 17:55
Medlem
Svärjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clutchshooter
Så om du vet att israel- och judehatare stödjer båda sidorna varför länka till en parodi som inte bidrar med något? Vad är ditt syfte?
Det var "AkeTheSnake" som lade in filmen på tråden och då tyckte jag det var lämpligt att kommentera den. Till att börja med borde ni ta avstånd från den.
2016-09-05, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svärje
He, he, tvärtom. Det som syns där är en israelisk flagga med George Soros i förgrunden.....
Jaha! Nu förstår jag vad du menar

Citat:
Filmen är på intet vis en parodi. Och det blir bara värre ju mer man ser på den - "White Genocide"........
Men värst av allt är att Jimmie Åkesson syns upprepade gånger. Med Putin, Le pen m fl. Min mage vänds ut och in......
Haha ja visst fan är det härligt!

Tänk dig en värld där Mr. Trump tar USA, Front Nationale tar Frankrike, Orbán i Ungern, Putin i Ryssland, Åkesson tar Sverige, Brexit, Danmark är på G, Finland är skonat, hela öst europa har redan fattat.
Nu var inte allt det inkluderat i klippet, men det är ändå sensmoralen.
Hoppet lever
2016-09-05, 18:04
Medlem
Citat:
Det var "AkeTheSnake" som lade in filmen på tråden och då tyckte jag det var lämpligt att kommentera den. Till att börja med borde ni ta avstånd från den.

Ingen frisk människa stödjer sånt där skit.
2016-09-05, 18:12
Medlem
heiss avatar
https://www.youtube.com/watch?v=Q4hApKQj72c
Jag gillar den här kritikerrosade sång och dans framförd av tre flickor från ett tidigt rally.
Bonusmaterial inkluderar med slagsmål mellan supportrar och haters
Senast redigerad av heis 2016-09-05 kl. 18:15.
2016-09-05, 19:18
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radiopsykologen
Den där är så jävla bra!
Blir svintaggad varje gång jag hör den!

I slutet när "A darkness will block out the sun!" Och Hussein Obama dyker upp och blockerar solen
"And i know he wont fight alone!" Sanna mina ord! Nu vänder vi det här!! Den som inte är med på Trump Tåget är muslim!

Jag kan starkt rekommendera bandet som gjort låten (har ingenting med Trump att göra egentligen). Protomen, kolla upp dem. Speciellt "Light up the night" är en riktigt bra låt.
2016-09-05, 20:58
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Trump kan inte nämna någon bibelvers: https://www.youtube.com/watch?v=10qbt0LHmvE

Fast sen nämner han en, men den finns inte: https://www.youtube.com/watch?v=xQR81t21b5Y

Javisst, det finns många kristna som aldrig läser bibeln. Det finns ju många kristna runt om i världen som inte ens är läskunniga. Alla kristna värda namnet går dock såpass regelbundet till kyrkan att de snappar upp en hel del där...

Men man behöver inte läsa bibeln för att sälja och tjäna pengar på åbäket. Om han kan sälja Trump Wine så kan han sälja Trump Bible:
Att Donald inte kan nämna en bibelvers är ett sunt tecken. Bibeln går ju inte att bevisa osann, då den kan bevisas osann först efter döden. Idioter som tror på en 2000 år gammal saga, får väl helt enkelt fortsätta göra så då - på eget bevåg...
2016-09-05, 21:08
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AkeTheSnake
Lite kärleksfull musik till Donald Trumps ära. The part with all traitors from 2:07 is cool https://www.youtube.com/watch?v=5ecEb4tEPic
Underbar! Tackar för den. All hail God Emperor Trump! Vi är fan den coolaste fanbasen en presidentkandidat nånsin kunnat hoppas på. Vilket stöd den mannen har. Många ser honom som en superhjälte. Vi som vet nåt förstår att endast Putin är en superhjälte, men Trump får duga än så länge.
2016-09-05, 21:12
Medlem
Japhys avatar
Citat:
He, he, tvärtom. Det som syns där är en israelisk flagga med George Soros i förgrunden.....

Nej.

Filmen är på intet vis en parodi. Och det blir bara värre ju mer man ser på den - "White Genocide"........
Men värst av allt är att Jimmie Åkesson syns upprepade gånger. Med Putin, Le pen m fl. Min mage vänds ut och in......
När fick du för dig att din mages beteende var ett relevant inlägg i en debatt? Videon är ju jätterolig. Trump på en örn, hård kritik mot globalisterna - som tillhör en sionistisk rörelse, det vet alla, du också - massa skön arenarock och en skön refräng. Du borde kanske lägga om din kost. Doktorn rekommenderar fisk och kokta grönsaker.
2016-09-05, 21:15
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Det är på Flashback som de skolade och skrivkunniga möts. Tag bara SD:s inträde i riksdagen som ingen trodde på - utom just väljarna på Flashback. Flashback = Svenska folket

Mina 700+ röstande är tagna från den omröstning som pågår ovanför den här tråden.
Du har helt rätt. Hela Sveriges PK-elit sitter just nu och undrar vad fan det var som hände. Vi vet. Flashbacks nätarmé som smög upp bakom ryggen på idioterna och bombarderade dem med stenhårda FAKTA och förolämpningar mot deras intelligens. Nu väljer vi Trump till president i USA, Le-Pen till Frankrike, Orban redan fixad, Åkesson kvar så kan vi byta honom mot någon mindre liberal (han är ju för mycket av en syltrygg för att klara av det som måste ske).
2016-09-05, 21:59
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Du har helt rätt. Hela Sveriges PK-elit sitter just nu och undrar vad fan det var som hände. Vi vet. Flashbacks nätarmé som smög upp bakom ryggen på idioterna och bombarderade dem med stenhårda FAKTA och förolämpningar mot deras intelligens. Nu väljer vi Trump till president i USA, Le-Pen till Frankrike, Orban redan fixad, Åkesson kvar så kan vi byta honom mot någon mindre liberal (han är ju för mycket av en syltrygg för att klara av det som måste ske).

Äntligen någon som förstår hur viktig opinionen på Flashback är i Sverige. Trump kommer att få högre väljarsiffror i Sverige än i USA.
2016-09-05, 22:05
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Äntligen någon som förstår hur viktig opinionen på Flashback är i Sverige. Trump kommer att få högre väljarsiffror i Sverige än i USA.
Vi ÄR the fucking heart land. Snart blir det än jävligare för syltryggar och sillmjölkar att försvara sina tidigare ståndpunkter. Jag förutspår ökat antal självmord bland EMO-personer och miljöpartister. Det vi sjuka jävla fascister inte förstår, är att vi redan har vunnit. Titta på dessa fattigas pillror. Har de något kvar nu? Kan de slå tillbaks? De saknar ju ballar, för fan. Men Trump är gammal som gatan...
2016-09-05, 23:06
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AkeTheSnake
Lite kärleksfull musik till Donald Trumps ära. The part with all traitors from 2:07 is cool https://www.youtube.com/watch?v=5ecEb4tEPic

Pampigt värre! Fast delvis förvirrat. T.ex. dyker Rousseau upp som en av de gångna hjältarna. Och idén om att Ron Paul och Trump skulle stå för samma sak är... förvirrad. Fast revolutionen är alltid förvirrad, tills den har hänt (och då är den oftast ingen revolution längre).

Men visst, Le Pen och Putin gör världen mindre galen, och förhoppningsvis Trump också. And the traitors are truly so.

Väldigt mycket feel-good iallafall, precis som ett Trump-rally. Bra gjort.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in