2016-09-03, 18:02
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SarahWhite
Skydda från vadå...? Om jag ser något som är fel gör jag något. Jag vägrar att lämna min egna säkerhet i andras händer speciellt män... Ni blir helt till er av tanken att få skydda en kvinna som djur. Jag har med mig pepparspray och det räcker. Jag vill också att fler kvinnor ska stå upp och skydda sig själva... För om man låter en man göra det betraktar ni det som en skuld och massa annat strunt händer sen blir ni arga r ni inte får sex.

Jag träffar män som en jämlike och inte ett offer eller en gammaldags bild av en tjej som ska vara på ett visst sett... Ja ni svenska män är också slemmiga och bidrar till problemet. Ni blir rädda för "starka" tjejer som mig som inte ger er rum att komma över mig via svagheter och behov. Sen söker ni er till tjejer som inte är så!!! Så sluta upp med där. Sluta se oss kvinnor som offer hela tiden och gör ditt istället så fler blir säkerhetsmedvetande!!! Jag kan också säga att jag är lika beredd att spreja invandrare som svenskar.. för ni är alla killar. Ni säger hela tiden att invandrare har dålig kvinnosyn men det har ni också. Han som startade tråden är exempel på det som ska trycka ner oss som några som behöver skydd och inte kan själva. Och titta sen på traditionella kvinnoliv i Sverige som pigor i historien.... Nej tack.

Det här är ett lysande prakexempel på hur långt hjärntvätten av kvinnor gått i Sverige. Du ska klara dig själv säger du? Med pepparspray. När kriget står för dörren...

Frågan är om ens 18 000 genuspoliser och 22 000 hemvärnsmän klarar av ett par tusen tungt beväpnade och ytterst hänsynslösa islamister på våra gator. Allt har rustats ner, och landet saknar handfast ledning. Det handlar inte längre "bara" om våldtäkter, det handlar om krig mot vårt västerländska samhälle, och mot kristendomen. Mot vår civilisation. Din egen gata kan komma att förvandlas till ett slagfält.

Du missade väl inte min tidigare länk till de enorma islamistiska vapenbeslag som gjorts i Europa? Du har inte heller missat att Tyskland och svenska Myndigheten för samhällskydd och beredskap (MSB) har gått ut och uppmanat befolkningen att hamstra förnödenheter?

Ja, du får klara dig själv din idiot. Svenska män kommer inte att lägga två strån i kors för dig din imbicilla sektmedlem.
Senast redigerad av WordWarrior 2016-09-03 kl. 18:12.
Citera
2016-09-03, 18:13
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanindrottningen
Vi hörs inte så ini helvete hela tiden, men vi finns.

Kanske dags att göra sig hörda nu då? För barnens skull om inte annat... När det ändå är för sent. Ni skulle ha rest er redan för 15 år sedan.
Senast redigerad av WordWarrior 2016-09-03 kl. 18:17.
Citera
2016-09-03, 18:20
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Skydda från vadå...? Om jag ser något som är fel gör jag något. Jag vägrar att lämna min egna säkerhet i andras händer speciellt män... Ni blir helt till er av tanken att få skydda en kvinna som djur. Jag har med mig pepparspray och det räcker. Jag vill också att fler kvinnor ska stå upp och skydda sig själva... För om man låter en man göra det betraktar ni det som en skuld och massa annat strunt händer sen blir ni arga r ni inte får sex.

Annan tråd då SarahWhite kommenterar varför inga invandrartjejer blev tafsade när en arabisk sångare kom på besök i Göteborg:

Citat:
För att de tar hand om sitt folk. Svenska killar tar hellre upp mobilen och filmar för att lägga ut på socialmedia än att hjälpa andra.

Case closed. Svenska feminister i ett nötskal.

Intedinkvinna, men muslimska kvinnor är Deraskvinnor.
Citera
2016-09-03, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Vi kan debattera länge kring våra olika bild av det mänskliga psyket, men istället väljer jag att avsluta diskussionen genom att ta upp empirisk fakta:

http://tino.us/2013/11/flyktinginvandring-har-inte-okat-exporten/

Det är ett enormt problem att ni tar floskel som argument om och om igen, trots att de sedan längesedan bevisats vara just floskel. Du sitter ju ändå i flashback, inte skriver du artiklar i aftonbladet där du kan hitta på en verklighet utan att bemötas av en antites. Jag överraskas lite att du fortfarande tar upp sådana tramsargument när du ändå har debatterat i flashback i många år.

Det tror jag knappast, det är större chans att en svensk restaurangägare betalar skatt än att en arabisk restaurangägare betalar skatt. Båda inom samma ramar när det gäller lag- och regelverk.

Det är svenskarnas naiva natur som talar igen, du rår inte för att ha växt upp inom en kultur så hjärntvättad i universalism att du inte kan se hur speciellt moraliskt förlamad du är. Du är moraliskt oförmögen att se hur andra folk är, de måste vara lika som du, att tro att andra folkslag är omoraliska vore ju omoraliskt; likaså vore det rasistiskt att tro att andra folkslag är rasistiska, men de får påstå att du är rasist, och det ska du vara rädd för och böja dig inför - syntax error.....

Rädslor kan vara grundade i verkligheten eller inte. För ena ideologin kan den ena framtidsbilden verkar paranoisk, för den andra kan den andra framtidsbilden verka paranoisk. Som klimatalarmister, piskar de upp rädsla för framtiden? Ifall de tror att katastrofen verkligen kommer ske, så måste de ju piska upp rädsla inför framtiden.

Då måste Världen bli förlamad av rädsla för annars kommer hundratals miljoner människor att dö, enligt de mest alarmistiska inom global uppvärmning rörelsen.

Jag tror inte att är konstruktivt för någon typ av diskussion att kalla folk fobiska, det finns många anledningar att vara rädd för en islamistisk framtid för Sverige eller en planet som är fyra grader varmare. Vi får diskutera sakfrågor istället för att försöka få motståndaren att verka galen. Ifall du nu måste påstå att jag är paranoisk av mig, var snäll att åtminstone komma med argument varför jag är paranoid: din framtidsscenario är paranoid därför att.... (vilket du inte gjorde)

Jag tar Malmö, Botkyrka, Landskrona och Södertälje som exempel på hur övriga Sverige kommer se ut inom 10-15 år. Hur Sverige kommer se ut inom 30 år kan jag omöjligen predika då det inte finns några exempel i världshistorien på länder som självvalt låtit sig bli minoritet. Inom 60 år så ser det väl våra storstäder ut som en blandning mellan Detroit och Bagdad, skulle tro att en stor andel svenskar flyr fegt till Finland eller Danmark. Liten chans till inbördeskrig finns ändå (även invandrargrupper emellan). White flight är ju tyvärr det enda som civiliserade vita är kapabla till.

PS:

Alla djur är inte kapabla att försvara sig, det finns djur som lever i ögrupper utan predatorer som står och tittar på ifall de får syn på predatorer:

https://en.wikipedia.org/wiki/Island_tameness

Vilket är en slående allegori på folkgruppen svenskar.....

Invandrardebatter får du hålla i därför avsett forum.

Det skulle möjligtvis kunna vara med svenskar som med djur som levt isolerade utan predatorer om vi inte hade haft tillgång till all information vi kan önska oss och aldrig hade lämnat landet, men så är det ju inte precis. Dessutom, när ett sådant djur väl blir attackerat så försvarar det sig också, var så säker.
Citera
2016-09-03, 18:21
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabmunstycke
Såhär gick det för en svensk kvinna som försökte försvara sig mot 1 babbe
https://3.bp.blogspot.com/-eA3FTA7THE8/Unc2LOyRM4I/AAAAAAAAFO4/MicAYwVJpC4/s640/3swedish-beauty-queen-raped-and-murdered-body-left-in-woodsbefore-and-afterbig.jpg

Bra att du länkar bilden. Precis så här ser det riktiga och importerade kvinnohatet ut. Bra för hjärntvättade svenska kvinnor att få se detta.
Citera
2016-09-03, 18:27
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Invandrardebatter får du hålla i därför avsett forum.

Vi båda höll en invandrardebatt i den här tråden, du talade om valoner och om folkvandringar och om fantastiska framtida exportmöjligheter till Afghanistan och Syrien pga vår flyktingpolitik, jag avslutade dessa floskel med fakta som du inte kan argumentera emot. Men visst, vi kan avsluta den diskussionen nu ifall du tycker att det räcker så.....

Citat:
Det skulle möjligtvis kunna vara med svenskar som med djur som levt isolerade utan predatorer om vi inte hade haft tillgång till all information vi kan önska oss och aldrig hade lämnat landet, men så är det ju inte precis. Dessutom, när ett sådant djur väl blir attackerat så försvarar det sig också, var så säker.

Den kanske försvarar sig så gott som de kan, men ofta blir de utplånade.

Att resa charter och gå in på wiki förbereder inte dig för ett krig.
Citera
2016-09-03, 18:59
Medlem
600 valoner att jämföra med 600 000 muslimer.... host host.
Citera
2016-09-03, 19:23
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
600 valoner att jämföra med 600 000 muslimer.... host host.

Både Valloner och Germaner var hantverkare. De förde med sig komptetens.

Nu importerar vi kriminella, men det är kanske också en kompetens som vi saknat. Eler ja nu när jag tänkerpå det, svenska kriminella har lärt sig massor, och de importerade har skapat klaner och maffia här i Sverige, något som när jag var barn, man lärde sig fanns på Sicilien.

Hurra för multikulti
Citera
2016-09-03, 20:43
Bannlyst
För kvinnor tycks det vara viktigare att tänka som "alla andra" i ett försök att inte sticka ut än att faktiskt tänka rätt.
Citera
2016-09-03, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oakbiff
För kvinnor tycks det vara viktigare att tänka som "alla andra" i ett försök att inte sticka ut än att faktiskt tänka rätt.

Kvinnor är normativa, därför blir det så galet när dom får makt. Både i det stora och det lilla perspektivet. En lydig kvinna är en lycklig kvinna. Kvinnor skall vara fysiskt fastlåsta med klass3 lås i köket. Punkt. Utan tillgång till nån som helst digital device. På vissa punkter har faan araberna rätt.
Citera
2016-09-03, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Det är faktiskt sant att det är ganska så skört det där med manlighet, då män föds in i verkligheten att livet är en tävling, men det kan så lätt bli för tryggt och man kan upphöra att se mening i själva kampen om tillvaron. Det hände både i Rom och i Kina att maskulinitet avtog i takt med att folk blev mer civiliserade, och barbarer som levde i urmaskulina tillvaron marscherade in och förintade imperierna (men så pass dumma att de bjöd in barbarer, så illa var det aldrig).

Så, ifall svenska föräldrar (tror att föräldrar kan göra skada, men inte skolan) tex lär deras pojkar att gå runt i klänning medan arabens pappa lär sina söner att svenska tjejer är horor som de kan göra som de vill med, vem fan kommer skydda svenskens dotter när tiden är kommen? Och vad fan är det för chans att den svenske pojken kommer vara det minsta attraktiv för tjejer när han växer upp till att bli en mes (förhoppningsvis så blir han bög säger jag i detta fall)?

När man nu pressar ner svensk manlighet för att skapa en harmonisk tillvaro i samhället, det vill säga svenske mannen ska svälja stolthet och inte ta konflikter, inte spela upp sitt ego, kontrollera hans impulser så pass att han blir lite tråkig, vara känslig och förstående...

Så kan jag nästan förstå att vi här har en situation där vi har en mynt med två sidor, du vinner lite och förlorar lite igenom att göra dig av med myntet.

Men när du sedan massimporterar hypermaskulinitet så förstörs hela tillvaron, och känslan av psykologisk kastrering blir verklig. Ungefär som tama goldens med impulskontroll som sedan ska samexistera med vilda pitbulls.

Ska du sedan skylla på golden retriever hanar när pitbullen skadar barn samtidigt som du legaliserar än mer import av pitbulls? Det är ungefär den nivån på svensk debatt.

Jag fattar inte varför du kallar det hypermaskulinitet att fly hit, varför skulle det vara det? Och jag tror inte ett dugg på att manligheten skulle vara så skör att den går i kras för att någon skriver en dum artikel om män exempelvis. Svensken är måhända inte ständigt försvarsberedd pga rädslor och utlevande som en intensiv italienare i sitt temperament, han har heller inget behov av att oroligt bevaka sina machogränser utan vilar trygg i att han är en man även när en kvinna säger emot honom och han väljer sina strider istället för att gå i taket för minsta lilla. Gör inte misstaget att tro att det skulle vara mindre maskulint än något annat bara för att svensken är mer avslappnad än många andra.

Med resonemanget "den som vinner krigen (eller är det dödar flest?) är maskulinast", innebär det att om man trycker på knappen som fyrar av atombomberna först så är man automatiskt maskulinast av dem alla, om man överlever ett sånt krig själv förstås. Jag tycker nog att det är en något snäv definition av vad maskulin står för, faktiskt.
Citera
2016-09-03, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kebabmunstycke
Det är ju ni feminister som importerat kvinnohatarna. Om du inte vill ha kvinnohatare i ditt land, varför tog du då hit dem?

Var bor du då? Bor inte du i mitt land? Är du importerad? Inte av mig i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in