Citat:
Skydda från vadå...? Om jag ser något som är fel gör jag något. Jag vägrar att lämna min egna säkerhet i andras händer speciellt män... Ni blir helt till er av tanken att få skydda en kvinna som djur. Jag har med mig pepparspray och det räcker. Jag vill också att fler kvinnor ska stå upp och skydda sig själva... För om man låter en man göra det betraktar ni det som en skuld och massa annat strunt händer sen blir ni arga r ni inte får sex.
Jag träffar män som en jämlike och inte ett offer eller en gammaldags bild av en tjej som ska vara på ett visst sett... Ja ni svenska män är också slemmiga och bidrar till problemet. Ni blir rädda för "starka" tjejer som mig som inte ger er rum att komma över mig via svagheter och behov. Sen söker ni er till tjejer som inte är så!!! Så sluta upp med där. Sluta se oss kvinnor som offer hela tiden och gör ditt istället så fler blir säkerhetsmedvetande!!! Jag kan också säga att jag är lika beredd att spreja invandrare som svenskar.. för ni är alla killar. Ni säger hela tiden att invandrare har dålig kvinnosyn men det har ni också. Han som startade tråden är exempel på det som ska trycka ner oss som några som behöver skydd och inte kan själva. Och titta sen på traditionella kvinnoliv i Sverige som pigor i historien.... Nej tack.
Jag träffar män som en jämlike och inte ett offer eller en gammaldags bild av en tjej som ska vara på ett visst sett... Ja ni svenska män är också slemmiga och bidrar till problemet. Ni blir rädda för "starka" tjejer som mig som inte ger er rum att komma över mig via svagheter och behov. Sen söker ni er till tjejer som inte är så!!! Så sluta upp med där. Sluta se oss kvinnor som offer hela tiden och gör ditt istället så fler blir säkerhetsmedvetande!!! Jag kan också säga att jag är lika beredd att spreja invandrare som svenskar.. för ni är alla killar. Ni säger hela tiden att invandrare har dålig kvinnosyn men det har ni också. Han som startade tråden är exempel på det som ska trycka ner oss som några som behöver skydd och inte kan själva. Och titta sen på traditionella kvinnoliv i Sverige som pigor i historien.... Nej tack.
Det här är ett lysande prakexempel på hur långt hjärntvätten av kvinnor gått i Sverige. Du ska klara dig själv säger du? Med pepparspray. När kriget står för dörren...
Frågan är om ens 18 000 genuspoliser och 22 000 hemvärnsmän klarar av ett par tusen tungt beväpnade och ytterst hänsynslösa islamister på våra gator. Allt har rustats ner, och landet saknar handfast ledning. Det handlar inte längre "bara" om våldtäkter, det handlar om krig mot vårt västerländska samhälle, och mot kristendomen. Mot vår civilisation. Din egen gata kan komma att förvandlas till ett slagfält.
Du missade väl inte min tidigare länk till de enorma islamistiska vapenbeslag som gjorts i Europa? Du har inte heller missat att Tyskland och svenska Myndigheten för samhällskydd och beredskap (MSB) har gått ut och uppmanat befolkningen att hamstra förnödenheter?
Ja, du får klara dig själv din idiot. Svenska män kommer inte att lägga två strån i kors för dig din imbicilla sektmedlem.
Senast redigerad av WordWarrior 2016-09-03 kl. 18:12.
Senast redigerad av WordWarrior 2016-09-03 kl. 18:12.