2016-09-03, 16:21
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Zara är en bluff. Hennes feminism är byggd av marknadsförare för bygga PR åt henne. Åsikter är något andra bankar in hos henne. Tragiskt att se en ung tjej bli så förstörd
Hon kommer aldrig överleva sin trackrecord.
Citera
2016-09-03, 16:43
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Hon kommer aldrig överleva sin trackrecord.

Om detta vet du absolut ingenting.

Citat:
Zara är en bluff. Hennes feminism är byggd av marknadsförare för bygga PR åt henne. Åsikter är något andra bankar in hos henne. Tragiskt att se en ung tjej bli så förstörd
Zara Larsson är absolut ingen bluff. Den nidbild du tecknar av henne har noll med verkligheten att göra. Den PR hon får och gör sej förtjänt av beror på att hon har lyckats i sin karriär efter ett strongt och målmedvetet arbete. Hon är min idol.
Citera
2016-09-03, 16:46
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps

Zara Larsson är absolut ingen bluff. Den nidbild du tecknar av henne har noll med verkligheten att göra. Den PR hon får och gör sej förtjänt av beror på att hon har lyckats i sin karriär efter ett strongt och målmedvetet arbete. Hon är min idol.

Hon är en PR-bluff jo. Sjunga kan hon göra men hennes feminism är påkladdad på ett vidrigt sätt. Hennes åsikter är byggt på hat av PR-människor.

Att hon är din idol säger mer om dig än henne
Citera
2016-09-03, 16:46
Medlem
Citat:
Är inte feminist men tjej och jag tycker att Zara Larsson är tuff och är inte rädd att framföra sina åsikter. Hon är ju inte mer än 18 år och har ändå lyckats väldigt bra i sin karriär.

I vilket forum har hon lagt upp bilder? Om hon gjort det, vadå? Dem tål du väl att titta på. Trots att jag är 11 år äldre är det inte utan att jag beundrar henne och t o m ser upp till henne.

Varför skulle hon vara rädd? Att generalisera och kasta skit på män är legitimt i Sverige och i synnerhet för att hon är ung, tjej och känd internationellt så kan hon säga och göra vad hon vill för media kommer alltid att klappa henne på ryggen.

Jag vet inte exakt vart hon lagt upp bilderna men hon har iaf gjort det. Visst får hon lägga upp vad hon vill men för att vara en så brinnande feminist så är det ganska tragiskt ändå att hon känner ett behov av att använda sin kropp till att dra till sig uppmärksamhet.

Zara Larsson varken gör eller säger något som kan räknas som vassa bidrag till samhällsdebatten och att hennes åsikter ses som relevanta att lyfta fram säger mer om vilken media vi har i det här landet än vad det gör om henne.

Väldigt sorgligt att du hittat något att se upp till där men det är upp till dig.
Citera
2016-09-03, 16:55
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:

Självklart vet jag det! Hon är en hype, som går över precis som alla andra hypes, men med surare eftersmak än Ämy Diamond.
Amy sjunger åtminstone hyggligt till skillnad mot.
Citera
2016-09-03, 17:10
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keller55
Varför skulle hon vara rädd? Att generalisera och kasta skit på män är legitimt i Sverige och i synnerhet för att hon är ung, tjej och känd internationellt så kan hon säga och göra vad hon vill för media kommer alltid att klappa henne på ryggen.

Jag vet inte exakt vart hon lagt upp bilderna men hon har iaf gjort det. Visst får hon lägga upp vad hon vill men för att vara en så brinnande feminist så är det ganska tragiskt ändå att hon känner ett behov av att använda sin kropp till att dra till sig uppmärksamhet.

Zara Larsson varken gör eller säger något som kan räknas som vassa bidrag till samhällsdebatten och att hennes åsikter ses som relevanta att lyfta fram säger mer om vilken media vi har i det här landet än vad det gör om henne.

Väldigt sorgligt att du hittat något att se upp till där men det är upp till dig.

Va bra att du kommit igång. Tack! Du behövde en kick!

Då Zara Larsson reagerat som till ex vid det kända festivalframträdandet då en kvinna i publiken blev våldtagen var det befogat.

Och bilderna du relaterar till vadå? Om du inte vet vad det är för bilder varför tar du då upp det? Hon har en snygg kropp och jag ser inget fel i att använda den. Det är ju en del av hennes identitet.
Jag använder också en del av mej själv här på Flaschback eftersom jag i avtataren har en bild på mina ben.

Visst har hon visst genomslag i samhällsdebatten på sitt sätt annars hade media inte varit ett dugg intresserade av henne i den utsträckning som de är.

Ja,jag ser verkligen upp till Zara och ber inte om ursäkt för det. Du har en annan uppfattning om henne och det får du givetvis ha.
Citera
2016-09-03, 17:18
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Hon är en PR-bluff jo. Sjunga kan hon göra men hennes feminism är påkladdad på ett vidrigt sätt. Hennes åsikter är byggt på hat av PR-människor.

Att hon är din idol säger mer om dig än henne

Nej någon PR bluff är hon verkligen inte. Du tycker så men det är en annan sak. Att påstå att hennes åsikter är byggda på hat är ändå en överdrift utan verklighetsförankring.

Zara är en förebild för mej.
Citera
2016-09-03, 17:21
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Självklart vet jag det! Hon är en hype, som går över precis som alla andra hypes, men med surare eftersmak än Ämy Diamond.
Amy sjunger åtminstone hyggligt till skillnad mot.

Nej det vet du inte alls. Det inbillar du dej bara. Jag tror inte alls att hon är någon hype eller stjärna som blixtrar till och snabbt försvinner. Hon är ung. Har framtiden för sej.
Citera
2016-09-03, 17:29
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Nej någon PR bluff är hon verkligen inte. Du tycker så men det är en annan sak. Att påstå att hennes åsikter är byggda på hat är ändå en överdrift utan verklighetsförankring.

Zara är en förebild för mej.

Din verklighetsbild stannar nog kvar i flickrummet
Citera
2016-09-03, 18:15
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Nej det vet du inte alls. Det inbillar du dej bara. Jag tror inte alls att hon är någon hype eller stjärna som blixtrar till och snabbt försvinner. Hon är ung. Har framtiden för sej.
Jag har sett hennes sort komma och gå tillräckligt länge för att veta det med säkerhet.
Minns du Britney Spears? Gwen Stefani? 100 andra har du redan glömt och det är popens natur. Popsvängen skapar hela tiden nya "hyper" och då åker de gamla ut blixtsnabbt. Det som var hett förra året minns du inte ens längre. Det är inte längre "populärt".
När nyhetens behag släppt, är hon ute som en snögubbe och hon kommer inte kunna komma tillbaks med sitt bagage.
Citera
2016-09-03, 18:25
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Jag har sett hennes sort komma och gå tillräckligt länge för att veta det med säkerhet.
Minns du Britney Spears? Gwen Stefani? 100 andra har du redan glömt och det är popens natur. Popsvängen skapar hela tiden nya "hyper" och då åker de gamla ut blixtsnabbt. Det som var hett förra året minns du inte ens längre. Det är inte längre "populärt".
När nyhetens behag släppt, är hon ute som en snögubbe och hon kommer inte kunna komma tillbaks med sitt bagage.

Zara har skapat en god plattform för att möta inte bara nuet utan också framtiden. Jag tror jättestark på hennes möjligheter att förnya sej. Undrar om jag inte får rätt ändå trots din snögubbsprofetia.
Citera
2016-09-03, 18:27
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Zara har skapat en god plattform för att möta inte bara nuet utan också framtiden. Jag tror jättestark på hennes möjligheter att förnya sej. Undrar om jag inte får rätt ändå trots din snögubbsprofetia.
Zara har inte skapat ett jävla skit. Allt hon gör produceras långt över hennes huvud. Hon är en produkt i tidens anda och nästa år vill vi ha nya produkter.
Pop 101
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in