Citat:
Ursprungligen postat av
Keller55
Varför skulle hon vara rädd? Att generalisera och kasta skit på män är legitimt i Sverige och i synnerhet för att hon är ung, tjej och känd internationellt så kan hon säga och göra vad hon vill för media kommer alltid att klappa henne på ryggen.
Jag vet inte exakt vart hon lagt upp bilderna men hon har iaf gjort det. Visst får hon lägga upp vad hon vill men för att vara en så brinnande feminist så är det ganska tragiskt ändå att hon känner ett behov av att använda sin kropp till att dra till sig uppmärksamhet.
Zara Larsson varken gör eller säger något som kan räknas som vassa bidrag till samhällsdebatten och att hennes åsikter ses som relevanta att lyfta fram säger mer om vilken media vi har i det här landet än vad det gör om henne.
Väldigt sorgligt att du hittat något att se upp till där men det är upp till dig.
Va bra att du kommit igång. Tack! Du behövde en kick!
Då Zara Larsson reagerat som till ex vid det kända festivalframträdandet då en kvinna i publiken blev våldtagen var det befogat.
Och bilderna du relaterar till vadå? Om du inte vet vad det är för bilder varför tar du då upp det? Hon har en snygg kropp och jag ser inget fel i att använda den. Det är ju en del av hennes identitet.
Jag använder också en del av mej själv här på Flaschback eftersom jag i avtataren har en bild på mina ben.
Visst har hon visst genomslag i samhällsdebatten på sitt sätt annars hade media inte varit ett dugg intresserade av henne i den utsträckning som de är.
Ja,jag ser verkligen upp till Zara och ber inte om ursäkt för det. Du har en annan uppfattning om henne och det får du givetvis ha.