2016-08-31, 17:52
Medlem
detox4mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Flyktingbåtarna gjorde ju ett tidigt och tydligt statement, där man helt enkelt slängde kvinnor och tjejer överbord, när båtarna blev för fulla.

vilken mena tjej med två hjärnceller sätter sig ombord på en ranglig och överfull båt proppad med mena-män?
??????
Citera
2016-08-31, 17:56
Medlem
detox4mes avatar
Skulle va en smiley, men det fick jag inte ha....men kul va det...
Citera
2016-08-31, 19:04
Medlem
Nej det kommer i princip inga ensamkommande tjejer om det gjorde det skulle vi inte ha dessa problem ...
Citera
2016-08-31, 19:48
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bevarass
Hur har det blivit så mycket färre sen förra året? Stämmer verkligen det?
Tjejer attraheras av maskulinitet. Feminister omger sig med veka män, och de har en skev uppfattning om hur en riktig man skall vara, ofta pga taskiga föräldrarelationer.

Undermedvetet kompenserar feminister för sina mesiga män genom att verka för att våldsbrottslingar släpps fria, och för att landet skall fyllas på med våldtäktsbenägna unibrows.
Citera
2016-08-31, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kasse
1/100 är 1% så nej det är inte färre än du trodde

Jo att 1/100 = 1% är jag med på men orkade inte räkna ut va de andra siffrorna blev, tydligen är det 8%
Citera
2016-08-31, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baradino
Hahahaha du gjorde just min dag. Har man namnet logisksvensk borde man veta att 1/100 är mindre än 8-17%. Nu ger du oss andra ett jävligt dåligt rykte.

Jo fast jag vet att 1% = 1/100, men såg inte att någon skrev 8-17%. Jag såg bara massa siffor = killar och siffror = tjejer. Hade inte orka att räkna om de siffrorna till procent..
Citera
2016-08-31, 22:22
Medlem
Ferneths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vorki
Många hävdar ju att resan är så farlig så att bara männen klarar av det.
Om man kan kalla tågluffa genom Europa som farligt.

Fö ser man emellanåt invandrare i permobiler. Tog dom flyget eller?

Bra infallsvinkel. Funderar också ofta på vad det är som är så otroligt farligt.
De har ju alla det gemensamt att de flyr undan fattigdom och förtryck och de kan ju inte gärna utgöra något problem för varandra?
Citera
2016-09-01, 00:47
Medlem
Jag har besökt en del hvb-hem i min stad, och de flickor som är ensamkommande som jag träffat har alla varit från Afrika, framförallt Eritrea, men även Somalia, Etiopien mfl.

Det stämmer att ungefär 1 av 10 av de som bor på hvb-hemmen är flickor. Även dessa ljuger om sin ålder och är ibland äldre än de säger att de är. Många har stort kontaktnät och visste redan vilken stad de skulle till för de har andra kompisar från hemlandet som flyttat till ett hvb-hem i Sverige.

Svenska tjejer i 18-års åldern brukar åka till USA som aupair och få där ca 4000kr i månaden efter 45 timmars arbete, medan afrikanska tjejer åker till Sverige och får 4000kr i månaden men slipper arbeta. Det är rätt märkligt faktiskt.
Citera
2016-09-01, 16:00
Medlem
Svar: Ja, det finns. Vet 4 st som jag pratat med personligen. 2 muslimer och 2 kristna. 1 av de trogen muslim med slöja, den andra har slöja var till. När jag dock besöker henne och hon är ensam eller har tjejgänget som accepterar visar hon sig utan slöja, men även med då ibland. Slöja annars alltid ute. Alla är från Afrika, Eritrea och Somalia. Sen vet jag att de bor 4-5 st till ensamkommande tjejer på samma ställe. Har dock ingen kontakt med någon av de ännu. Men alla ä från Afrika, men stora fluffiga hår. Så antar de är kristna
Citera
2016-09-01, 19:01
Medlem
singularitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EbolaTillAlla
2015: 32522 pojkar, 2847 flickor (8%)

2016: 1320 pojkar , 264 flickor (17%)
(t.o.m 31/7)

källa: Statistik 2015, Statistik 2016

aktuella tabeller sist i dokumenten

Det är ren dynga den här invandringspolitiken. Det är så fullständigt vansinnigt att dom får stanna i Sverige och föröka sig med ljushyade helt okontrollerat. Blandning går bra men det måste finnas någon form av kontroll. Här släpper man bara människor vind för våg och låter dom leva här som den nya befolkningen i landet. Totalt ansvarslöst. Helvetet vad dåligt mångkulturen blev för landet och befolkningen som helhet, menar inte enskilda individer. Hur kan någon tycka det är okej att ta in nästan bara manliga individer? katastrof K A T A S T R O F

Statistiken finns för alla åldrar också. Fördelningen är helt åt helvetet.
Senast redigerad av singularitet 2016-09-01 kl. 19:04.
Citera
2016-09-01, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Varifrån? Ifall de var muslimer, har de släppt irrläran och slöjan?

Det är bara i mupplandet Sverige som man inte fattar..
Ensamkommande flyktingbarn kommer mestadels från Marocko.. Dvs gatubarn som livnär sig på stölder, rån och våldtäkter.. Hur ska de annars få knulla? Vem vill knulla med ett gatubarn? Kanske finns någon, men de växer knappast på träd..

Andra ensamkommande som inte är från Marocko, reser ensam i hopp om att få uppehållstillstånd och sedan ta hit hela tjocka släkten..
Citera
2016-09-01, 19:52
Medlem
Steffestekares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av singularitet
Det är ren dynga den här invandringspolitiken. Det är så fullständigt vansinnigt att dom får stanna i Sverige och föröka sig med ljushyade helt okontrollerat. Blandning går bra men det måste finnas någon form av kontroll. Här släpper man bara människor vind för våg och låter dom leva här som den nya befolkningen i landet. Totalt ansvarslöst. Helvetet vad dåligt mångkulturen blev för landet och befolkningen som helhet, menar inte enskilda individer. Hur kan någon tycka det är okej att ta in nästan bara manliga individer? katastrof K A T A S T R O F

Statistiken finns för alla åldrar också. Fördelningen är helt åt helvetet.

Men hur skall de påverka vilket kön de ensamkommande har tänker du?

Det är ju en ganska logisk förklaring till varför det ser ut så här om du tänker efter.
Att ta sig från Iran (de flesta kommer därifrån) till Sverige är en tämligen tuff resa.

Så om man nu i en familj har 1 som skall åka, (generellt sett så är det en som kan åka om man ser det ur ett ekonomiskt perspektiv) skickar man grabben eller tjejen?

Ibland bestämmer de själva att det är dags att sticka. Hur tror du kulturen ser ut där på manligt och kvinnligt? Många frigjorde tjejer som fått en pojkflickeuppväxt och minsann klarar allt? Nej.

Vem tror du klarar det bäst rent fysiskt? osv osv. Det är därför det kommer mestadels män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in