Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-08-31, 20:20
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av convictedfelon
Självklart inte.Trump kommer naturligtvis inte skadas utan bara visa upp sig för kameran.

Exakt och det är därför jag anser att det är förvånande att folk helt plötsligt är så oroliga för att han skulle komma till skada, det finns inte ens på kartan att han skulle bli fysiskt skadad (mentalt kanske men aldrig fysiskt)
2016-08-31, 20:22
Medlem
freeriderXIIs avatar
Mexiko har 121 miljoner invånare det räcker med att en liten andel vill göra något för att det skall bli farligt.

Jag tror inte att något kommer ske men jag ber om att det inte skall ske.
2016-08-31, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av convictedfelon
Varför hänvisar du till just denna poll?Trumps rådgivare gjorde precis detsamma.Detta är ju den enda poll som har Trump i ledning.

De intervjuar ju folk varje dag så den ska du använda för att se vad folk regerar på under valet, och inte vart racet ligger just nu.
2016-08-31, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Exakt och det är därför jag anser att det är förvånande att folk helt plötsligt är så oroliga för att han skulle komma till skada, det finns inte ens på kartan att han skulle bli fysiskt skadad (mentalt kanske men aldrig fysiskt)
Trumps väljare har ju en stor svans av right wing conspiracy nuts!
Deras världsbild är sådan och det är därför det är viktigt att demokraterna vinner detta val.Sen hoppas vi att republikanerna ägnar sig åt kannibalism så partiet splittras.
2016-08-31, 20:26
Medlem
freeriderXIIs avatar
convictedfelon vad är det i Trumps politik du inte gillar?

Om man bortser från hans person.
2016-08-31, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
De intervjuar ju folk varje dag så den ska du använda för att se vad folk regerar på under valet, och inte vart racet ligger just nu.
Jag reagerade för så många just republikaner/Trumpväljare hänvisar till just denna poll.
2016-08-31, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
convictedfelon vad är det i Trumps politik du inte gillar?

Om man bortser från hans person.
Trump är en populist som försöker splittra Amerika på ett sätt som jag anser är skadligt.
2016-08-31, 20:31
Bannlyst
Det där mötet med mexicos president idag...förre presidenten Vincente Fox flippar ur helt på cnn ^^

Vincente Fox bjöd själv Donald till att komma till Mexico, han pratar så mycket bull :P
2016-08-31, 20:36
Bannlyst
Hur är muren vid Mexikos gräns tänkt att bli byggd? De måste ju gräva ett åtminstone 10 meter djupt dike varifrån muren börjar byggas så att det blir svårare att gräva tunnlar under gränsen likt den som El Chapo använde för både knark- och människosmuggling.
2016-08-31, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pethom
Hur är muren vid Mexikos gräns tänkt att bli byggd? De måste ju gräva ett åtminstone 10 meter djupt dike varifrån muren börjar byggas så att det blir svårare att gräva tunnlar under gränsen likt den som El Chapo använde för både knark- och människosmuggling.

Det ska finnas med något som hindrar det har Donald sagt men han har inte sagt något specifikt om det..skulle inte heller göra det för då kommer alla illegala och karteller ju börja klura på något nytt sätt.
2016-08-31, 20:49
Bannlyst
Jag kan ha fel men Mexikos president verkar ha bjudit in Trump så att han får ett tillfälle att be mexikanerna om ursäkt för att han förolämpat det mexikanska folket!Vad tror ni,är det anledningen till besöket?
2016-08-31, 20:51
Medlem
Snapcounts avatar
Jaa-a..., om det som Trump`s kampanjchef säger (Kellyanne Conway hos Bill o'reilly) stämmer, så blir det inga "varma bullar" i amnestifrågan.

Ifrån igår, lyssna ifrån 1:40 : http://www.foxnews.com/politics/2016/08/31/trump-to-visit-mexico-meet-with-pena-nieto-ahead-immigration-speech.html

Sedan så behövs det understrykas : Trump har blivit inbjuden till Mexico, utav Mexicos president. Inte att han på eget bevåg "dragit igång något".

(endel tycks ju missuppfatta det hela.., med vilja ?)

Sist men inte minst : att han blir inbjuden är ett stort erkännande i sig !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in