Citat:
Ursprungligen postat av
SmokeyNegroni
Jag saknar Radiopsykologen. Trumptåget i tråden behöver honom.
(och han håller sig med ett självständigt ordförråd)
Här är jag, trumpar järnet och håller tummarna för att han inte flipflopar för mycket
Citat:
Ursprungligen postat av
URBANARTS89
Trumps lilla bidrag till Kaepernick"skandalen" är så jävla tragiskt, "maybe he should go find another country". Samma person som dag in och dag ut pratar om hur dåligt USA är och att det behöver göras "great again" säger att Kaepernick borde söka sig till ett annat land när han kritiserar USA, bara för att deras kritik av landet är annorlunda.
Klockrent!
Jag såg inte när det hände live, men såg när de tog upp det i en annan pre-season match, kommentatorerna var inte särskilt imponerade av tacon's upptåg och frågade sig ifall han ens kommer vara i laguppställningen om 2v när säsongen sätter igång.
Troligen bara en desperat taco på nedgång alltså, som försöker leecha uppmärksamhet för att hamna i rampljuset igen, han var ju riktigt het för ett par säsonger sedan.
Bra att Mr. Trump sa ifrån, man får inte bete sig Hur som helst ;P
Get him out!
Edit.
För er som inte sett det så handlar det alltså om en taco(Kaepernick) som vägrade stå upp under nationalsången under intro't till en försäsongsmatch till NFL.
Han försvarade sedan detta med typiska BLM-argument om diskriminering och annat löjligt.
Med rätta en stor skandal i USA och Mr. Trump ska nu alltså ha kommenterat händelsen med en väl avvägd kommentar, SJW's håller på BLM och resten av folket tänker 'Get him out!'.