Det var M,P och en till person som bodde i samma lägenhet. Vad jag har hört så var hon på fest hos grannen så hon borde ha gått in dit självmant, Jag vet inte vilka som blev inplockade på förhör men jag kan luska lite i det
Jag känner båda två lite ytligt för vi har umgåtts i samma bekantskapskretsar på den tiden som jag bodde i Gustavsberg så jag har fått min info från en kille som känner båda rätt så bra
Det är inte den Mia som står skriven i hästhagen som har blivit mördad
Senast redigerad av Milla1 2016-08-27 kl. 23:10.
Anledning: Felskrivning
Kan det vara F*A Oxenb*rg lägenhet 1003 på aktuella adressen.
Hon har tidigare misshandlats grovt av tidigare pojkvän som haft besöksförbud. Så grovt att hon fick hjärnblödning. Hennes telefonnummer har stängts ner nu. Så jag befarar det värsta eftersom ålder, plats och lite mer stämmer in för mycket för att ignoreras helt.
Hon har också en extra adress på annan ort i Sthlm, men Hästhagsvägen 7 är där hon bott. Har också två barn som idag bor på annan ort.
Senast redigerad av BOKFORFATTAREN 2016-08-28 kl. 21:01.
Kan det vara F*A Oxenb*rg lägenhet 1003 på aktuella adressen.
Hon har tidigare misshandlats grovt av tidigare pojkvän som haft besöksförbud. Så grovt att hon fick hjärnblödning. Hennes telefonnummer har stängts ner nu. Så jag befarar det värsta eftersom ålder, plats och lite mer stämmer in för mycket för att ignoreras helt.
Hon har också en extra adress på annan ort i Sthlm, men Hästhagsvägen 7 är där hon bott. Har också två barn som idag bor på annan ort.
Edit: Ser nu att det blivit dubbelt med samma M*a. Följde "Bullmamman84":s länk och kom till en annan Norl*ng men det visade sig att jag skrivit Mar*a i stället . . .
Shit happens even to me.
Senast redigerad av Pingpongboll 2016-08-28 kl. 23:57.