Citat:
Ursprungligen postat av
TheStriptease
Sluta överreagera din fjant, han kommer fortfarande bygga muren, ha extremt restriktiv invandring, deportera många men kanske inte alla som redan är här. Det är ju där skon klämmer för dig, och jag kan förstå att det är en big deal om man är en stor nationalist som jag förmodar du är, men det blir patetiskt när du anklagar folk som inte blir lika upprörda som dig för att vara en skock får. Jag blir inte lika upprörd eftersom jag ändå är helt säker på att vi kommer få brutet pk-narrativ, nedslagen elit, msm-media i nedförsbacke osv. Bara positiva grejer.
Okej, du har redan gjort klart att du är jättearg på dumma-dumma mig. F.ö. gratulerar jag dig till att vara
helt säker, och att tycka att allt är frid och fröjd med
bara positiva grejer. I USA har man förstått att han håller på och flipp-floppar. Sen får vi se vart han verkligen är på väg. Jag ser faktiskt ingen annan i debatten än mig själv (bortsett från Allahpundit/HotAir), som sansat håller öppet för båda möjligheterna, utan alla låser in sig mentalt i antingen det ena eller det andra.
Citat:
PS. Du kanske kan svara på mitt förrförra inlägg, eller har du fortfarande inte tid för det...
Jamen, dina tidigare inlägg har ju mest handlat om hur arg du är på mig, och vidare om saker som jag redan tagit upp och förklarat. Det enda som blir kvar är det du skriver om Cruz. Och ja, jag hade tänkt ta upp hur eländigt det är att se alla trumpbottar som svalt Trumps narrativ om Cruz med hull och hår. Och jag är inte ens alls entusiastisk över Cruz. Tvärtom! (det är bara att läsa mina gamla inlägg om honom). Men vi ska förstås inte hemfalla åt fullständig falsk historieskrivning om Cruz (ā la Trump).