Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-08-27, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mammacino
Roligt att du inte listar deportationen av 11 miljoner människor längre.
Trumps största fråga!
Jadu Smokey du är tydligen den enda som fatter och bryr sig om att Trump är en flipfloppare!

Kul att du inser din svaghet, ropar på "smokey"..... hjälp mig, vi som förstår varandra..... stackars lilla du, så dåligt självförtroende. Lita på dig själv om du vill ha lite pondus här i livet!

Trumps kärnfråga, vad vet lilla du om det?
2016-08-27, 18:39
Medlem
heiss avatar
Citat:
Det mest troliga är nog att Trump skulle söka asyl i Ryssland.Som Kim Philby ungefär!I Sverige tror jag inte Trump skulle trivas.
Nä vem skulle trivas i Sverige egentligen. Trump och Putin kommer som du kan tänka dig ta över hela världen, inget kan stoppa de. Yuuge nukes inbyggda i satelliterna! Och då vill jag inte vara en lobbyist med andvändarnamn mammacino på flashback, du kan ha gett utlag på radarn.
2016-08-27, 18:40
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Sluta överreagera din fjant, han kommer fortfarande bygga muren, ha extremt restriktiv invandring, deportera många men kanske inte alla som redan är här. Det är ju där skon klämmer för dig, och jag kan förstå att det är en big deal om man är en stor nationalist som jag förmodar du är, men det blir patetiskt när du anklagar folk som inte blir lika upprörda som dig för att vara en skock får. Jag blir inte lika upprörd eftersom jag ändå är helt säker på att vi kommer få brutet pk-narrativ, nedslagen elit, msm-media i nedförsbacke osv. Bara positiva grejer.

Okej, du har redan gjort klart att du är jättearg på dumma-dumma mig. F.ö. gratulerar jag dig till att vara helt säker, och att tycka att allt är frid och fröjd med bara positiva grejer. I USA har man förstått att han håller på och flipp-floppar. Sen får vi se vart han verkligen är på väg. Jag ser faktiskt ingen annan i debatten än mig själv (bortsett från Allahpundit/HotAir), som sansat håller öppet för båda möjligheterna, utan alla låser in sig mentalt i antingen det ena eller det andra.

Citat:
PS. Du kanske kan svara på mitt förrförra inlägg, eller har du fortfarande inte tid för det...

Jamen, dina tidigare inlägg har ju mest handlat om hur arg du är på mig, och vidare om saker som jag redan tagit upp och förklarat. Det enda som blir kvar är det du skriver om Cruz. Och ja, jag hade tänkt ta upp hur eländigt det är att se alla trumpbottar som svalt Trumps narrativ om Cruz med hull och hår. Och jag är inte ens alls entusiastisk över Cruz. Tvärtom! (det är bara att läsa mina gamla inlägg om honom). Men vi ska förstås inte hemfalla åt fullständig falsk historieskrivning om Cruz (ā la Trump).
Senast redigerad av SmokeyNegroni 2016-08-27 kl. 18:54.
2016-08-27, 18:41
Bannlyst
Vinner Trump kvinnornas röster i den utsträckning han behöver?Endorsar ni likt Trump hustrumisshandel och sexualbrott?Klar signalpolitik av Trump att anställa Roger Ailes och Steve Bannon!
2016-08-27, 18:42
Medlem
Citat:
Vinner Trump kvinnornas röster i den utsträckning han behöver?Endorsar ni likt Trump hustrumisshandel och sexualbrott?Klar signalpolitik av Trump att anställa Roger Ailes och Steve Bannon!

Jag vill inte ha mer krig i världen och korruption. Så jag får nog acceptera en liten örfil.
2016-08-27, 18:46
Bannlyst
Citat:
Det handlar inte om att "endorsa" någon. Vi här kan inte påverka det amerikanska valet. Det är redan klart att det antingen blir Clinton eller Trump, eller någon av de övriga, Johnson eller den där CIA snubben.
Det enda vi kan göra här är att vänta, på dels debatterna som börjar om en månad, och sen själva valet den 8:e november.
2016-08-27, 18:48
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:

Missade du min fråga angående : Falska intyg !

Eller är du bara i tråden för att spamma dina åsikter som du ej kan backa upp ?

(helt okej om du är anti-trump, men kom då med fakta, istället för Aftonbladet åsikter..)
2016-08-27, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CalleDussin
Kul att du inser din svaghet, ropar på "smokey"..... hjälp mig, vi som förstår varandra..... stackars lilla du, så dåligt självförtroende. Lita på dig själv om du vill ha lite pondus här i livet!

Trumps kärnfråga, vad vet lilla du om det?
Att Trump flipfloppat i immigrationsfrågan är jag helt överens med Smokey om,svar ja!
Trump flipfloppar om Irakkriget också.Vilket betyder att han var med och stödde grundandet av IS.Snart kommer Trump flipfloppa om Putin och Ryssland också.Troligtvis lagom till debatterna!
2016-08-27, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Okej, du har redan gjort klart att du är jättearg på dumma-dumma mig. F.ö. gratulerar jag dig till att vara helt säker, och att tycka att allt är frid och fröjd med bara positiva grejer. I USA har man förstått att han håller på och flipp-floppar. Sen får vi se vart han verkligen är på väg. Jag ser faktiskt ingen annan i debatten än mig själv (bortsett från Allahpundit/HotAir), som sansat håller öppet för båda möjligheterna. Utan alla låser in sig mentalt i antingen det ena eller det andra.

Jamen, dina tidigare inlägg har ju mest handlat om hur arg du är på mig, och vidare om saker som jag redan tagit upp och förklarat. Det enda som blir kvar är det du skriver om Cruz. Och ja, jag hade tänkt ta upp hur eländigt det är att se alla trumpbottar som svalt Trumps narrativ om Cruz med hull och hår. Och jag är inte ens alls entusiastisk över Cruz. Tvärtom! (det är bara att läsa mina gamla inlägg om honom). Men vi ska förstås inte hemfalla åt fullständig falsk historieskrivning om Cruz (ā la Trump).

Ja förklara gärna hur Trump gjorde Cruz pissed off helt i onödan och hur Cruz är en anti-etablissemangs kandidat, ser fram emot det..
Du måste ju ha tid att svara på det nån gång.
2016-08-27, 18:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CalleDussin
att du orkar bry dig, ... vill ge dig en eloge för sin uthållighet. kör på!
Tala om vad din hjälte lansförrädare Trump står för i dag!Finns det NÅGOT konkret?Nej det finns inget konkret!
Han ska bygga en mur.Ok vad kostar det?Vem ska bygga den?Vad kommer kalaset att gå loss på?Om du svarar att Mexiko ska betala så svara på hur mycket!
2016-08-27, 19:01
Medlem
Citat:
Tala om vad din hjälte lansförrädare Trump står för i dag!Finns det NÅGOT konkret?Nej det finns inget konkret!
Han ska bygga en mur.Ok vad kostar det?Vem ska bygga den?Vad kommer kalaset att gå loss på?Om du svarar att Mexiko ska betala så svara på hur mycket!

Muren, handelsavtal, ISIS-fight, striktare immigration, mer stöd åt veteraner, inga inskränkningar på 2'nd amendment, inga leechers inom Nato etc.
2016-08-27, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Muren, handelsavtal, ISIS-fight, striktare immigration, mer stöd åt veteraner, inga inskränkningar på 2'nd amendment, inga leechers inom Nato etc.
Börja med muren.Trump har räknat på kostnaderna där antar jag?Det måste ju finnas nån siffra på vad det ska kosta!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in