2016-08-27, 10:00
Medlem
Trodde han var svårt sjuk. Polisen i Ljungby pratar vitt o brett men vad jag hört från en som var där när han kom till bilen så är det inte A**ar
Citera
2016-08-27, 10:01
Medlem
FYSISKT sjuk kan tilläggas
Citera
2016-08-27, 10:07
Medlem
r_o_ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atcjoooo
Trodde han var svårt sjuk. Polisen i Ljungby pratar vitt o brett men vad jag hört från en som var där när han kom till bilen så är det inte A**ar
*ssar ska tydligen blivit igenkänd av hästägarna.
Senast redigerad av r_o_n 2016-08-27 kl. 10:11.
Citera
2016-08-27, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r_o_n
Namnet stämmer med tidigare näringsidkare (med hustruns tygaffär).
Dessutom så känner en på jobbet hästägarna.
Men de kan ju sett fel.
Ja allt stämmer ang hans frus butik osv men jsg har fattst det som stt han är/ varit svårt sjuk. Detta är ett välkänt par i Ljungby. Men men vi får se på måndag vem det är. Vore djävulskt tragiskt om det är namn som inte stämmer. Hur vet du att hans fru varit fd företagare? Påsättarens fru alltså?
Citera
2016-08-27, 10:26
Medlem
r_o_ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atcjoooo
Ja allt stämmer ang hans frus butik osv men jsg har fattst det som stt han är/ varit svårt sjuk. Detta är ett välkänt par i Ljungby. Men men vi får se på måndag vem det är. Vore djävulskt tragiskt om det är namn som inte stämmer. Hur vet du att hans fru varit fd företagare? Påsättarens fru alltså?
Genom min uppgiftlämnares son som tydligen känner de som äger hästen.
Så jag hsr en trovärdig källa, däremot inte direktinfo.
Har jag däremot fel kommer jag att be admin radera namnen jag droppat i tråden
Citera
2016-08-27, 11:53
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Vad jag förstår så blev väl inte stoet plågat? Om stoet hade känt obehag så hade väl det sparkat och dragit från pensionären, eller hur? Det talas ju inte om att stoet var bundet eller så i kvinnans berättelse.

Vad jag förstår så var det ägaren som blev plågad vid ansynen av tidelaget. Kanske blev ägarinnan plågad över att se att stoet njöt av händelsen ?
Vilket dyngsnack.
Somliga dumma karlar tror att kvinnor och ston dånar av kåthet när de ser er löjliga skära prinskorv.- Har du sett hur en hingst är utrustad, lille vän?
Dessutom är det så att ston måste vara brunstiga (googla) för att överhuvudtaget vara det minsta intresserade. Förmodligen trodde stoet att det var en fluga som pillade där bak, och bara betade vidare.

Men gubbens handlande är en obehagligt kränkning och ett tecken på att karln inte är riktigt klok. Hade antagligen hetsat upp sig hemma i vedbon när han bläddrat i tonårstidningen "Min häst" som han prenumererar på och regelbundet och stönande kladdar ner där i skjulet.
Citera
2016-08-27, 12:05
Medlem
Beatriceaurores avatar
Det kanske är farligt att nämna här att såna här sjuka tilltag kan gå mycket illa.
När jag ser de märkliga och omogna signaturerna här, som "Knullkung" och "Fittslem" etc inser jag att det kan vara en risk att nämna (tipsa om) att riktigt sjuka män som ser djur som sexualobjekt ibland skadar stoet eller kalven så illa i underlivet att djuret måste avlivas.
Då har avskummet använt sig av vassa verktyg, eftersom pillesnoppen inte kan ge tillräcklig skada. Vidrigt.
Citera
2016-08-27, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r_o_n
Det jag skrev tidigare är bekräftat av många lokala källor.
Detta är gärningsmannen: *rne *ssar K*rlsson som bor i Ljungby tätort.
Googla

*=a

Namnet du nämnde tidigare i tråden har alltså ingen koppling överhuvudtaget?
Citera
2016-08-27, 12:19
Medlem
Star Witnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Det kanske är farligt att nämna här att såna här sjuka tilltag kan gå mycket illa.
När jag ser de märkliga och omogna signaturerna här, som "Knullkung" och "Fittslem" etc inser jag att det kan vara en risk att nämna (tipsa om) att riktigt sjuka män som ser djur som sexualobjekt ibland skadar stoet eller kalven så illa i underlivet att djuret måste avlivas.
Då har avskummet använt sig av vassa verktyg, eftersom pillesnoppen inte kan ge tillräcklig skada. Vidrigt.

Ja men nu var inga vassa verktyg inblandade. Detta handlar mer om moralpanik än något annat.
Citera
2016-08-27, 12:31
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Vilket dyngsnack.
Somliga dumma karlar tror att kvinnor och ston dånar av kåthet när de ser er löjliga skära prinskorv.- Har du sett hur en hingst är utrustad, lille vän?
Dessutom är det så att ston måste vara brunstiga (googla) för att överhuvudtaget vara det minsta intresserade. Förmodligen trodde stoet att det var en fluga som pillade där bak, och bara betade vidare.

Men gubbens handlande är en obehagligt kränkning och ett tecken på att karln inte är riktigt klok. Hade antagligen hetsat upp sig hemma i vedbon när han bläddrat i tonårstidningen "Min häst" som han prenumererar på och regelbundet och stönande kladdar ner där i skjulet.

Men varför lät stoet pensionären hålla på i hennes håla?
Citera
2016-08-27, 12:43
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Star Witness
Ja men nu var inga vassa verktyg inblandade. Detta handlar mer om moralpanik än något annat.
Hur kan du försvara sån här pervers sexualitet? Sugen?
Citera
2016-08-27, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Därav kan vi ju dra slutsatsen att det var en berikare i farten med att berika hästen.

Men inte helt ovanligt bland svenskar, för några år sedan så grävde ju sexpressen fram en djurbordell som drevs av en kvinna här i Sverige. Kvinnan var svensk. Men i det här fallet luktar det berikning.
Anser du att du berikar tråden med ditt berikande?
Du använder samma ord i allt du berikar oss med.Det är omoget och inte relevant det du bidrar med.
Utöka ditt vokabulär och vidga dina vyer.
En djurskändare, 70årig man i Ljungby har bevisat sin sjukliga dragning till djur.
Även flera i tråden tycks lida av denna åkomma.
Besitter man minsta kunskap om djur och även kunskap om människor så borde man enkelt förstå att detta är en sjuk och tokig person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in