2016-08-24, 23:10
Medlem
Tycker ni kört fast.

Ni verkar ta för givet att det var frågan om en specifik ställning.

Kvinnan verkar inte säga att det var så.
Citera
2016-08-24, 23:12
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huopa
Hur mycket homofob man än är bör denna skillnad gå att begripa: en annan människa kan man fråga och därmed säkerställa samtycke. Ett djur kan inte svara ja eller nej på en sexuell invit.

Ska man dra paralleller är det väl snarare pedofiler man bör bunta ihop tidelagare med, inte vuxna män som har frivillig sex med varandra. Att tända på barn eller djur innebär per automatik att utlevnad är detsamma som övergrepp. Frågan man ställer sig är ju huruvida dessa personer går att bota på något vis?

(I det gamla bondesamhället där människor levde nära inpå djur verkar tidelag ha varit rätt vanligt, och straffades med döden. Så att göra det till en muslimsk åkomma är, tja, historielöst.)
Hur frivilligt sex det än kan vara frågan om så är akten då hur som helst begången under mäkta sinnesförvirrat tillstånd där inte någon av parterna är medvetna om vilken förvriden handling de företar sig och skadan de åsamkar inte bara sig själva utan hela mänskligheten. Sorgligt räcker fan inte till Jag är absolut ingen förespråkare av tidelag men det sexet är faktiskt lindrigare till sin skadliga natur än homosexet och det just tack vare att tidelagsutövaren i alla fall inte direkt skadar en annan människa i sin aktiva sexakt utan enbart sig själv.
Senast redigerad av nobbens 2016-08-24 kl. 23:15.
Citera
2016-08-24, 23:16
Medlem
Falukorvsrulladers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Men hur är detta möjligt? stoet borde sparkat bakut. Ger dom djuren nån typ av kloroform eller varför står ett djur still, alls?
begriper inte, nästan varannan sommar sker sådant, de som ger sig på djur är fanimig pedofiler.
Ger sig på underlägsna och utlämnade varelser. Hon ägarinnan kan ju få fast fanskapet. Tog dit polis gjorde hon väl, och de tar det avgörande proven.
Nyheten borde gå ut i Aktuellt.

Jag tror inte ett sto känner av en liten arabkuk särskilt mycket. Det finns mycket som araber är kända för, men att ha stor kuk är inte en av dom.
Citera
2016-08-24, 23:21
Medlem
Spexa16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen
Jag kan meddela att ifall hästen VILL idka samlag med en, så sänker den sig till sittande läge för att ge åtkomst åt penis.
http://img06.deviantart.net/cfc5/i/2011/297/4/e/sitting_horse_stock_1_by_humblebeez-d4dt66p.jpg

Man ber då hästen att sonika lyfta sina bakben litegrann för att ge administrator åtkomst till slida och anus.

Den där hästen har precis rullat sig och är på väg att resa sig upp igen.
Citera
2016-08-24, 23:32
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spexa16
Den där hästen har precis rullat sig och är på väg att resa sig upp igen.

nu tycker jag du är onödigt taskig. som dom säger i usa "dont assume gender" den kan va både kvinna o man
Citera
2016-08-24, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eva88
Tycker ni kört fast.

Ni verkar ta för givet att det var frågan om en specifik ställning.

Kvinnan verkar inte säga att det var så.

Bakifrån bör väl det rimligtvis vara, känns som om att bli avriden, skeden eller missionären är totalt utesluten när det gäller en Elefant, Kamel, Häst, Ko, Struts osv?
Men vad vet jag, tänder inte på djur...
Citera
2016-08-24, 23:42
Medlem
Star Witnesss avatar
Sånt här händer väl hela tiden på landet. I sommarstugan när jag var liten så var det åtminstone varannan sommar nån som sprang omkring och antingen satte på hästarna eller skar dom med kniv.

Tyvärr var det helt vanliga svenska psykfall. Man kan inte skylla ALLT på invandringen. Bara ca 90 % av all skit som händer!
Citera
2016-08-24, 23:54
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Jag kan inte låta bli att tänka på hur jobbigt sånt här blir i tider av lexbase, registerutdrag vid nyanställning etc. Visst, alla har ungdomssynder men fatta vilken jobbig situation det blir när chefen kallar in dig på sitt kontor när provanställningen börjar lida mot sitt slut, du är hyffsat säker på en fast tjänst, och han hälsar på dig med: Tjena hästknullarn!

Ridå.

Förövrigt har jag svårt o förstå grejen med djursex, även om jag kanske inte är principiellt emot det om än helt mot djurplågeri, snårigt sånt här.

Nu handlade detta tydligen om en 70+ så det är ju ingen ungdomssynd
Kanske mer pinsamt för familjen barn och barnbarn.
Citera
2016-08-24, 23:56
Medlem
AussieRedMans avatar
Korkat inlägg faktiskt, om hästen njutit av det eller inte har inte med saken att göra. Det är olagligt hursomhelst.
Citera
2016-08-25, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Själv tror jag den är en vanlig inhemsk prideperson med gränsöverskridande sexualitet.

Är väl inget konstigare att stoppa snoppen i en stomurra än ett mansarsle?

Är ju knappast något man förväntar sig som hästägare. Men som något påpekat innan så är ju dessa två saker ytterst märkliga, såvida inte nu mannen så ytterst alldaglig ut.

Folk och deras moralpanik. Det är som du säger uppenbarligen enorm skillnad att stoppa kuken i ett hårigt mansarsle än ett hästarsle. Väljer man häst då är man helt sjuk och avvikande och ska inte accepteras och bötfällas/fängslas. Däremot ska vi stödja avvikande beteende bland hbtq-personer. Moralpredikan är sinnessjukt, att det ens finns, att ens tidelag finns som lag är ännu sjukare då det redan finns en lag som täcker djurplågeri. Tror inte en häst bryr sig nämnvärt att få kuk i sig, och om den gjorde det skulle personen bakom hästen sluta upp som en krossad mos av kött.
Senast redigerad av PG-k 2016-08-25 kl. 00:18.
Citera
2016-08-25, 00:22
Medlem
AdFontess avatar
Hemsk syn att bära på, kan bara tänka mig hur svårt det måste vara för henne.

Kan bara spekulera över varför hon inte lämnade mycket till en signalement, kanske är nån "hon kände igen". Svårt att tro att det var en total främling, tror att det sällan är nån som ägaren inte känner.

Tycks vara mer som att hon vet att det är fel (så hon kontaktar polisen) men sen blir osäker om hon bör sätta dit den äldre mannen, varpå håller tillbaka på information.
Citera
2016-08-25, 00:27
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Korkat inlägg faktiskt, om hästen njutit av det eller inte har inte med saken att göra. Det är olagligt hursomhelst.

Är njutning olagligt för hästar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in