2016-08-24, 22:11
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Men det är väl inte våldtäkt som diskuteras utan tidelag, jag vet inte om det ens i sig är kfiminaliserat längre utan lagförs om det är djurplågeri.
Djurskyddslagen. Böter eller fängelse i högst två år.
Citera
2016-08-24, 22:11
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FullPatte
Kan vara den dummaste lögnen media publicerat på bra länge.

Vem i helvete klarar av:

- att få ett okänt hjortdjur, som hästen är, som är rädd för allt och alla, att ställa sig redo för en våldtäkt?
- hur hann vederbörande hämta en pall för att nå upp?
- om hästjäveln kände sig "kränkt" (hör jag en WT till säga detta begår jag folkmord), varför sparkade den inte ihjäl GM?
- Om hästen gillade knullet och gav sitt samtycke enligt feminazilagarna, är det då våldtäkt?

Bonus: - Hur jävla vidrigt dum i huvudet är ägaren, och kan vi få en bild med hemmahörandeort?

Jag ligger inte med djur, de är lite för fula för det. Men uppenbarligen har djurägare fantasier om detta som jag inte hade en aning om. Fy fan... Tänk då hur jävla ful ägarens sambo måste vara, om det bästa han fann var denna äckliga idiot till quinna.

Hästen är inget hjortdjur.
Citera
2016-08-24, 22:14
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zilvio
Ja det kan man ju verkligen undra?
Har det öht hänt? är det någon hon känner igen? vill hon inte vara "rasistisk"? ..

Som stadsmänniska med dålig inblick i hästarnas värld undrar jag hur det möjligt att utföra detta på en frigående häst? Även om han skulle binda hästen, skulle han verkligen kunna fixera den så hårt att den inte lätt skulle kunna sparka bakut? Och som någon sa verkar det ju rätt svårt med höjden om det rör sig om en normalstor häst.
Det kanske krävs ingående kunskap om hästar för att utföra något liknande?

Som van hästknullare kan jag säga som så - hästen gillar det.
Hästen blir familiär med en då man närmar den - och börjar smeka den.
När hästen luktat på en och man talat med den ett tag - så blir den som sagt väldigt familär.
Man börjar då smeka könet och hästen gör sig sedan redo för samlag vilket bla innebär att den stänger av spark-reflexen.
Citera
2016-08-24, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pedalas
Detta har hänt i Rättvik vid flera tillfällen, och då har det inte handlat om någon invandrare.
Ja eh ok.
Hur vet du det? hmm Bara undrar??
Citera
2016-08-24, 22:24
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustEliza
I en bok med gamla rättsfall från 1800-talet där en dräng blev påkommen med tidelag med en 'rödblommig' ko blev både drängen OCH kon utvisade ur socknen...

Det kan säkert stämma, för man trodde nog att kossan skulle kunna nedkomma med något märkligt kreatur som skulle hemsöka hela bygden.
Citera
2016-08-24, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Det kan säkert stämma, för man trodde nog att kossan skulle kunna nedkomma med något märkligt kreatur som skulle hemsöka hela bygden.
Resonemanget var enklare än så (i alla fall i nordeuropa). En vanlig uppfattning, som ekar än idag gällande våldtäkter, var att det måste vara något hos barnet/djuret som var drivande och tilltalande. Det behövs inte ens sägas att män inte gör sånt på eget bevåg helt enkelt. Så både mannen, vars synd var att ge in för frestelsen, och barnet/djuret, vars synd var att inleda mannen i frestelse, fick dela på skulden.

Sen röstar folk som gör sånt här på SD sju dagar i veckan snarare än någon vänsterflum-alternativ-livsstilare. Kan inte någon ta reda på detaljer kring GM så tråden kan få en mening?
Citera
2016-08-24, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
En tok-gubbe har gett sig på en liten häst- det är vad som gäller-
gubben är 70 år kommer åkande i sin bil och lockar till sig häststackarn, klart djuret blir skadat
för vi ska nog inte tro att gubbfan frågade om hästen var i brunst.
LIka illa om hästen var brunstig- vad är det med gubbarna -ska de också gå loss på allt honligt?

Jag tror inte en människa som sätter på en häst har potential att skada hästen genom påsättandet enbart. Ite ens om det är en liten hästart som shetlandsponby eller liknande. Obegripligt och avtändandew men knappast skadepotential såvitt det inte är fråga om sexuellt överförbara sjukdomar.
Citera
2016-08-24, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sazed
Resonemanget var enklare än så (i alla fall i nordeuropa). En vanlig uppfattning, som ekar än idag gällande våldtäkter, var att det måste vara något hos barnet/djuret som var drivande och tilltalande. Det behövs inte ens sägas att män inte gör sånt på eget bevåg helt enkelt. Så både mannen, vars synd var att ge in för frestelsen, och barnet/djuret, vars synd var att inleda mannen i frestelse, fick dela på skulden.

Sen röstar folk som gör sånt här på SD sju dagar i veckan snarare än någon vänsterflum-alternativ-livsstilare. Kan inte någon ta reda på detaljer kring GM så tråden kan få en mening?

"Gör sånt här", innebärande sprider historier utan vettigt syfte annat än uppvigling eller sätter på djur?
Citera
2016-08-24, 22:41
Medlem
MyCuteLittleHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Det måste ha varit en ganska liten häst, annars blir det väl svårt rent praktiskt.
Om hon nu inte vill ge signalement på GM så kan hon väl åtminstone ge signalement på bilen.

Dessa filurer har anammat abbas platåskor för att kunna utöva sin läggning på ett lite smidigare sätt.

http://www.helahalsingland.se/halsingland/soderhamn/han-stoppade-hastovergreppet-1
Citera
2016-08-24, 22:43
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyCuteLittleHorse
Dessa filurer har anammat abbas platåskor för att kunna utöva sin läggning på ett lite smidigare sätt.

http://www.helahalsingland.se/halsingland/soderhamn/han-stoppade-hastovergreppet-1

Jag kan meddela att ifall hästen VILL idka samlag med en, så sänker den sig till sittande läge för att ge åtkomst åt penis.
http://img06.deviantart.net/cfc5/i/2011/297/4/e/sitting_horse_stock_1_by_humblebeez-d4dt66p.jpg

Man ber då hästen att sonika lyfta sina bakben litegrann för att ge administrator åtkomst till slida och anus.
Citera
2016-08-24, 22:48
Medlem
MyCuteLittleHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen
Jag kan meddela att ifall hästen VILL idka samlag med en, så sänker den sig till sittande läge för att ge åtkomst åt penis.
http://img06.deviantart.net/cfc5/i/2011/297/4/e/sitting_horse_stock_1_by_humblebeez-d4dt66p.jpg

Man ber då hästen att sonika lyfta sina bakben litegrann för att ge administrator åtkomst till slida och anus.

Herrejösses,flashback ger mer information än vad Attenborogh gör.
Detta hade jag inte en aning om,ska berättas på jobbet.
Kunskap är makt.
Citera
2016-08-24, 22:50
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyCuteLittleHorse
Herrejösses,flashback ger mer information än vad Attenborogh gör.
Detta hade jag inte en aning om,ska berättas på jobbet.
Kunskap är makt.
Gör så!
Men ge mig credit för "admin access to anal cavity" biten. Tror jag är den första på FB som gett svensk information om just den delen av hästsamlaget.
Det har dock funnits på engelska forum under längre tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in