Citat:
Ursprungligen postat av
Drapåtrissor
En kvinna fick en chock när hon vid 18 tiden i söndags kom till hagen. Hon såg en man som hade sexuellt umgänge med en av hennes hästar. Det var det värsta hon varit med om och hon vill nu varna andra hästägare. Kvinnan vill inte lämna något signalement mer än att det handlar om en äldre man. Det är känt att i vissa kulturer är tidelag vanligt så gissar på att det inte handlar om en svensk man men visst jag kanske har fel.
http://smalanningen.se/article/man-forgrep-sig-sexuellt-pa-hast/
Kan vara den dummaste lögnen media publicerat på bra länge.
Vem i helvete klarar av:
- att få ett okänt hjortdjur, som hästen är, som är rädd för allt och alla, att ställa sig redo för en våldtäkt?
- hur hann vederbörande hämta en pall för att nå upp?
- om hästjäveln kände sig "kränkt" (hör jag en WT till säga detta begår jag folkmord), varför sparkade den inte ihjäl GM?
- Om hästen gillade knullet och gav sitt samtycke enligt feminazilagarna, är det då våldtäkt?
Bonus: - Hur jävla vidrigt dum i huvudet är ägaren, och kan vi få en bild med hemmahörandeort?
Jag ligger inte med djur, de är lite för fula för det. Men uppenbarligen har djurägare fantasier om detta som jag inte hade en aning om. Fy fan... Tänk då hur jävla ful ägarens sambo måste vara, om det bästa han fann var denna äckliga idiot till quinna.