2016-08-23, 21:27
Medlem
Chrille Ps avatar
Är gubben zigenare eller har han bara allmänt tacky smak?
Citera
2016-08-23, 21:35
Medlem
Problem med sitt hjärta tidigare i sitt liv och nu dags igen, men denna gången skall han ta tag i sitt liv och ändra sin livsstil:
Citat:
Tv-profilen och flyktingmiljonären Leif-Ivan Karlsson inväntar en omfattande hjärtoperation under onsdagen.

Citat:
Under tisdagen har Leif-Ivan Karlsson behandlats vidare på Huddinge sjukhus. Han har bland annat undersökts med kameror inne i kärlen, så läkarna vet vilka det är som måste lagas. Men det blir en komplicerad operation - så i stället för att opereras redan under tisdagen valde läkarna att skjuta upp Karlssons operation till onsdagen, för att hinna planera.
Nu är Leif-Ivan Karlsson rädd för hur hjärtoperationen ska gå.
– Det är klart man är rädd, det kan ju hända grejer. Men jag är i trygga händer, säger Leif-Ivan Karlsson.
Frun Susanne Karlsson finns vid Leif-Ivans sida på sjukhuset hela tiden, och han har också fått besök av barn och barnbarn.

http://www.expressen.se/noje/flyktingmiljonaren-ska-opereras/
Citera
2016-08-23, 21:39
Medlem
tjenaretjenares avatar
Tråkigt att såna här idioter har så mycket pengar, de borde bo i en kolonilott istället.
Citera
2016-08-23, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Money4life
Jag offrar mig.......

Nej. Du har ingen som helst insikt i någon som helst ekonomi!

Varför skulle han/NÅGON vilja skänka "1" miljon till hotellrum och oxfilé/annan lyxmat?

Läs mitt inlägg. Svara vettigt efter det.

Annars får du inget svar. På grund av att du tänker med din kusins lilltå..,
Kommer inte upprepa mig från mitt andra inlägg.

Skänk dina egna pengar din häxa!!!! Ingen annan gör det.

Du verkar ju helt störd! Konstigt att du är avstängd (not)
Kan du inte skriva ett vettigt inlägg istället för att klaga på mina svar?
Återigen - var kommer oxfilén och hotellrummen ifrån? Menar du att det inte finns någonting emellan det och 20 pers i ett rum och 35 gram kött?
Citera
2016-08-23, 21:56
Medlem
tjenaretjenares avatar
Vilken trashig familj egentligen, ingen stil eller hyfs för fem öre.
Citera
2016-08-23, 21:58
Medlem
dom e ju fan skit sköna....man ska fan njuta av livet som dom gör och inte vara så jävla stel och allvarlig hela jävla tiden...så jävla typiskt svenskt..
Citera
2016-08-23, 23:25
Avslutad
Det tragiska är att Leif Ivan inte tar hand om hälsan, för mycket alkohol lär få ihjäl honom speciellt då han redan nu tar mediciner mot hjärtat.
Citera
2016-08-24, 00:11
Medlem
Kan ingen sammanställa vart han fått alla sina pengar ifrån? Han verkar tämligen korkad, för ett otränat öga, men han har glimten i ögat för affärer - det ser man. Lite som Bert Karlsson fast i mindre kostym. Nån som kan som sagt sammanställa honom så man får lite mer blick i vem det är? Jag vill minnas att i Amerikansk reality serier likt detta format går man igenom en biografi om personerna men här kastas man bara in i deras tja, lyxiga tomt men medelklassiga hus och förväntas veta vilka det är.
Citera
2016-08-24, 05:08
Medlem
Som en byggknegare i england, vann 250miljoner, köpte slott och åt ihjäl sig.
Citera
2016-08-24, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Kan ingen sammanställa vart han fått alla sina pengar ifrån? Han verkar tämligen korkad, för ett otränat öga, men han har glimten i ögat för affärer - det ser man. Lite som Bert Karlsson fast i mindre kostym. Nån som kan som sagt sammanställa honom så man får lite mer blick i vem det är? Jag vill minnas att i Amerikansk reality serier likt detta format går man igenom en biografi om personerna men här kastas man bara in i deras tja, lyxiga tomt men medelklassiga hus och förväntas veta vilka det är.

Han äger bilföretag, affärscentrum, fastigheter och inte minst har avtal med migrationsverket och hyr ut boenden dit. Han kan helt enkelt inte misslyckats att tjäna pengar med det upplägget....
Senast redigerad av Pingubengt 2016-08-24 kl. 08:08.
Citera
2016-08-24, 12:18
Medlem
Manboiiis avatar
Jävlar vad många som klagar ner på hans stil, hans spenderar byxor m.m..

Han har nog allt det där som ni alla saknar och bättre på det ni har.. Jävla jante svennar måste jag säga, lite tragiskt att se det komma från folk som hänger på Flashback
Citera
2016-08-24, 14:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe

Han köper veteranbilar i USA och säljer dem till en så bra pris i Sverige att han går plus, det är min stora gissning varför det går så bra för honom. Han äger Sätra centrum och ser till så att den går runt, men jag är rätt säkert på att det är veteranbilarna han kan mest om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in