Citat:
Ursprungligen postat av
Vresrosen
Vad får du det ifrån. Jag har aldrig framför något sådant. Kan du länka till vilket inlägg du missförstått?
Du är en mycket ohederlig person att diskutera med, då du påstår att andra kommer med saker som bara finns i din egen snuskiga fantasi.
Är det så att du egentligen inte läser det du polemiserar om?
Aha, låt mig citera mitt inlägg till den som tog på sig skulden.
Citat:
Då ber jag om ursäkt för att jag gav någon annan äran att anklaga mordoffret för sexuella övergrepp. Den skribenten får nöja sig med att ha introducerat BOs misshandlade hustru som föremål för förnyade misstankar och tycker mordoffrets bakgrund borde granskas. The martians are all around us...
Jag ber naturligtvis om ursäkt för att jag anklagade dig för detta, det var ju mordoffrets fru du primärt tycket behövde undersökas. På nytt. Behöver jag citera dig om det så gör jag

Droppa känslostormarna btw.
Edit: Lika bra att citera dig.
Citat:
Bra inledning på ett annat resonemang jag har. Nu tar jag mig friheten att spekulera vilt och fokusera på Anki, som kanske inte är så oskyldig och ovetandes. Att vara en 63 årig kvinna gör att hon faller bort per automatik som misstänkt. Men det hon påstått är ologiskt och inte trovärdigt, vid eftertanke, nu när Johanna är är släppt på fri fot.
Det kan ju ha varit så att uppdraget var klart och att det skulle se ut som planen avbröts. Hur vet vi att planen var att mörda Anki också? Varför skulle en knivman bli rädd på landet långt från grannar och polis, till den grad att han avbryter mordet och springer i väg? Med risk att lämna ett vittne. Mördaren kunde ju inte veta att Anki senare kommer påstå att hon varken såg eller hörde något.
Det våld som Göran utsattes för var omfattande och dödligt, mot en man. Varför ska det då vara så svårt att övermanna en kvinna? Kan Göran verkligen ha mördats utan att Anki hörde honom skrika?
Vad vet vi om Anki och hennes relation till Göran?
Du må tycka jag är ohederlig men jag hycklar faen inte. Du är moraliskt upprörd över försäkringsbolaget men har inga moraliska problem att, utan minsta lilla belägg, börja spekulera i att mordoffrets fru är inblandad.