Citat:
Hur gick det till när Stig Engström stämplade ut? Var satt stämpelklockan? Kan han ha stämplat ut medan han talade med väktarna så att det dröjde någon halvminut eller så innan han klev ut på gatan? Och att han i så fall kanske var uppemot 30 meter efter paret Palme? Mellan Engström och Palme fanns då AB, mannen i beige, eventuellt den man som Fauzzi hade sett och kanske även ABs arbetskamrater?
De som inte tror att man kan styra människors beteende ska absolut titta på det 6 minuter långa klippet https://www.youtube.com/watch?v=BjueOXCy3OM
F: Har du någon minnesbild av något förhållande före skottet?Men möjligheten att Palmehataren SE befann sig där av en slump bortser jag ifrån. Och jag tror på en gigantisk konspiration i samma anda som i "Truman story". Intresset för Palme och hans familj var intensivt, de hade sådana som Barbro och Åke Ek snokande kring sig dagar, veckor och år. Och var så säker på att alla uppgifter analyserades noggrant.
E: Ja jag såg en och annan människa på trottoaren. Det brukar ju röra på sig lite granna ungefär vid den tidpunkten i Stockholm, det var ingenting som jag la märke till i detalj.
(...)
F: Vad hände sedan? Berätta med egna ord.
E: Jo när jag kommer i höjd med lilla filialkontoret, Götabankens, som ligger i Skandiahuset i höjd med en hög trekantig reklampelare sa hör jag ett ljud som jag uppfatta som en smällare. Ganska typisk smällare. Väldigt vanligt mitt i centrala Stockholm är att man hör avgassmällar ifrån bilar och sådant. Lite oljud är man ju van vid i centrala Stockholm, därför så brydde jag mig inte om ljudet särskilt mycket i all den stund jag var också väldigt koncentrerad på min klocka. Det lät inte som ljudet från ett avgasrör, men det lät väldigt mycket likt ett ljud från en smällare. En liten snärtig historia. Ljudet kan jag, kommer jag väldigt väl ihåg för det var ljud ungefär som påminde om en smällare.
De som inte tror att man kan styra människors beteende ska absolut titta på det 6 minuter långa klippet https://www.youtube.com/watch?v=BjueOXCy3OM
Du sätter fingret på ett problem för Stigs anhängare. Hur fick han reda på att paret Palme bytte sida. Samtidigt som han pratade med väktare. Var de också med i konspirationen via WT. Och hjälpte honom med att stämpla ut i rätt tid.
Snart så blir väl SE ledaren för hela operationen.
Senast redigerad av andersaanderssona 2016-08-22 kl. 10:44.
Senast redigerad av andersaanderssona 2016-08-22 kl. 10:44.