Citat:
Ursprungligen postat av
Hallonet11
Han har söndrat det republikanska partiet, det kanske aldrig återhämtar sig igen.
Han har polariserat de republikanska väljarna och skickat över en stor andel väljare till demokraterna. Vem vet de kanske blir kvar där permanent. I så fall har han allena bidragit stort till att det amerikanska folket överlag blivit mer liberala i sina åsikter.
Det finns olika uppgifter men jag är övertygad om att hans varumärke fått sig en rejäl törn efter detta. Jag har läst att många innan han klev på det här tåget tyckte att han var en cool rik fastighetssnubbe som gick sin egen väg. Nu ser man bara en racistisk loser som sparkar på folk som redan ligger ner.
Lär av historien, rasister kommer aldrig få majoritet i världen. De poppar upp i perioder och får större stöd och så mattas det av igen. Världen blir allt mer liberal. Allt mer medmänsklig. Massan blir allt mer upplyst och kan välja bättre beslut. Trump-tåget är bara en temporär uppsving. Som jag ser det är Trump demokraternas i särklass bästa valarbetare genom tiderna.
Du har så fel att man nästan vill gråta .
Att han söndrat "cuckservative"-partiet är ju asbra. Han har kört en stor jävla slägga in i PK-muren som aldrig går att laga. Trög-konservatism och "muh constitution" kommer inte besegra kulturmarxisterna.
Det är bara aggressiv konfrontation som kommer vinna striden, och det är därför vi ser så mycket "concern trolling" från personer som låtsas vilja väl.
Folk vaknar upp från den liberala drömmen i sällan skådade antal. Det är precis tvärtom, folk blir mer traditionella, nationalistiska och politiskt inkorrekta.
"Rasisterna" (vita människor) har aldrig varit i majoritet i världen, men löper snart risken att bli minoriteter i sina egna hemländer. Vilket bara riktigt onda anti-vita människor önskar. Trumptåget är bara början på ett massivt uppvaknande för människor med europeisk bakgrund.
Pendeln svänger åt andra hållet nu, och de som står i vägen framöver riskerar att skada sig allvarligt.
Självbestämmande för européer och amerikaner är bäst för alla folk i världen, minoriteterna mår också bäst under ett vitt styre.
De som blir mer liberala tillhör krympandets radikalisering, de kommer klassas som extremisterna i framtiden.