Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-08-15, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Potato...Russo
Vad syftar du på? Höll han en presskonferens? Intervju?
Sorry.Talet han höll nyss i Youngstown!
2016-08-15, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mammacino
Sorry.Talet han höll nyss i Youngstown!
Tack! Äntligen skriker han inte när han kör teleprompter.
2016-08-15, 22:16
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Hans slipsar och handdukar tillverkas i Mexiko och Kina (eller var det Vietnam?)

Denna bild är ett bra bevis på hur mycker Trump skiter i USA, om han nu älskar USA så mycket så varför tillverkas hans "Make america great again" kepsar i Kina? Ni Trump fanboys får gärna förklara det.
http://www.snopes.com/wp-content/uploads/2015/10/donald-trump-hat.png
2016-08-15, 22:19
Bannlyst
Citat:
Jag tycker inte hon var speciellt bra, men jag kollade bara "höjdpunkter från debatterna".

Antyder du att det är svårt att tampas med Gudrun eller Sjöstedt? Måste erkänna att Sjöstedt är en skicklig debattör, men det är bara Fridolin och Romson som han lyckades vinna över om jag ska vara ärlig.

Varför vill inte Clinton hålla en presskonferens tycker du? Du borde vara enkelt för en skicklig debattör skulle jag tro. Även efter att FBI avrådde åtal mot henne. Det var ett bra tillfället att tala till väljarna skulle jag tycka.

Jo.

Eisehower deporterade en miljon. På ett år. Ytterligare en halv miljon flydde av rädsla för att bli arresterad. Enligt wikipedia.

Under Obama deporterades upp till en halvmiljon årligen.

Tycker du inte att Trump kanske har större chanser att lyckas än Obama?
Tycker du inte att många illegala flyr själva av rädsla ifall Trump blir president?
Tycker du inte att det faktum att gränspolisen endorsade Trump gör det enklare för att uppnå målen?
Jag tror inte bara det går att knalla in i Mexiko från Usa.De som flyr drar nog inte till Mexiko.
2016-08-15, 22:19
Bannlyst
https://twitter.com/CLewandowski_/status/764989713149267968
Citat:
Secret Ledger in Ukraine Lists Cash for Donald Trump’s Campaign Chief
Lewandowski länkade till artikeln om Manafort.
2016-08-15, 22:22
Bannlyst
Citat:
Tack! Äntligen skriker han inte när han kör teleprompter.
Han har ju varit kopiöst korkad som stått och gapat tidigare.Nu orkade jag iaf lyssna på honom utan att vilja skjuta tv:n.
Visserligen är han ju fortfarande vedervärdig!
2016-08-15, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Denna bild är ett bra bevis på hur mycker Trump skiter i USA, om han nu älskar USA så mycket så varför tillverkas hans "Make america great again" kepsar i Kina? Ni Trump fanboys får gärna förklara det.
http://www.snopes.com/wp-content/uploads/2015/10/donald-trump-hat.png

Finns nog knappast tid att göra en upphandling annat än att vända sig till några få stora leverantörer. Annars kan det ju helt enkelt bero på att det inte finns några tillverkare kvar i USA?
2016-08-15, 22:27
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
1.Jag vet ej vad det kommer att kosta.
2.?

Då så, du kanske inte ska uttrycka dig mer i ämnet när du inte har torrt under fötterna.
2016-08-15, 22:28
Bannlyst
Citat:
Han har ju varit kopiöst korkad som stått och gapat tidigare.Nu orkade jag iaf lyssna på honom utan att vilja skjuta tv:n.
Visserligen är han ju fortfarande vedervärdig!
Håller med. Fast nu låter han för entonig.
2016-08-15, 22:28
Bannlyst
Citat:
Jag tycker inte hon var speciellt bra, men jag kollade bara "höjdpunkter från debatterna".

Antyder du att det är svårt att tampas med Gudrun eller Sjöstedt? Måste erkänna att Sjöstedt är en skicklig debattör, men det är bara Fridolin och Romson som han lyckades vinna över om jag ska vara ärlig.

Varför vill inte Clinton hålla en presskonferens tycker du? Du borde vara enkelt för en skicklig debattör skulle jag tro. Även efter att FBI avrådde åtal mot henne. Det var ett bra tillfället att tala till väljarna skulle jag tycka.

Jo.

Eisehower deporterade en miljon. På ett år. Ytterligare en halv miljon flydde av rädsla för att bli arresterad. Enligt wikipedia.

Under Obama deporterades upp till en halvmiljon årligen.

Tycker du inte att Trump kanske har större chanser att lyckas än Obama?
Tycker du inte att många illegala flyr själva av rädsla ifall Trump blir president?
Tycker du inte att det faktum att gränspolisen endorsade Trump gör det enklare för att uppnå målen?
Jag tror Clinton gör bättre ifrån sig när de ska debattera.Där bör det märkas att hon är mer erfaren.
Får hoppas tant Hillary lyckas reta upp tant Trump så han piper om hur media är emot honom.
2016-08-15, 22:29
Medlem
squeakys avatar
Poll: Clinton up in Florida, New Hampshire; extends lead on electoral map

Citat:
Hillary Clinton has extended her lead in Florida and is now up five points over Donald Trump, 45 percent to 40 percent; she led by three points in June.

Citat:
And Clinton now has a dominant nine-point lead in New Hampshire, 45 percent to 36 percent, a lead that has her threatening to take that battleground state off the board entirely,

Citat:
In Georgia - usually a Republican state not typically considered a battleground - Trump leads 45-41 but Clinton has things closer than in most presidential races, down just four points.

Trump har tappat 3 points sen Juni i Florida och Trump ser ut att åka på storstryk i New Hampshire. Trump leder visserligen i Georgia med det är ovanligt tätt 45-41 i Trumps favör.

Citat:
Among women in New Hampshire, zero percent of those not with him are an affirmative "yes" and a scant nine percent say "maybe" they'd consider him going forward. Ninety-one percent say they never would.
En sak är säker Trump är verkligen hatad av kvinnor i New Hampshire.
http://www.cbsnews.com/news/poll-hillary-clinton-up-florida-new-hampshire-extends-lead-electoral-map/?ftag=CNM-00-10aab6a&linkId=27651342
2016-08-15, 22:36
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Bilden/kepsen på bilden är såklart inte äkta. Förstår du verkligen inte det?

Bevis

Hur förklarar du då detta?

Citat:
The AP review included a microscopic analysis of five hats bought from Trump’s campaign website, which showed the fabric in one hat was of a different type than that made by the supplier the manufacturer told the AP provides all his hat fabric.

In addition to the fabric analysis, two of the manufacturer’s employees, including a top sales agent, said the hats’ fabric, bills and stiffeners were imported from overseas.

http://fortune.com/2016/07/08/make-america-great-again-hats-trump/

Du skämmer bara ut dig själv....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in