Citat:
Ursprungligen postat av
Menved
Det här är senaste tweeten för fyra minuter sedan.
Det här är en person som redan mentalt har förberett sig för förlust, och nu handlar det bara om eftermälet. "Jag var mig själv. Det höll inte hela vägen fram men jag gjorde vad jag kunde".
Edit: Och här kom nästa:
Det är 85 dagar kvar till valet och han börjar redan skriva sitt förlusttal. Det var medias fel.
Självklart var det medias fel men du har fortfarande miljontals väljare som vill att du ska vinna. Du har ett ansvar för att kämpa för dem ända in i kaklet. Allt handlar inte om dig och ditt ego, din nolla.
Fast han har alltid varit såhär.
Efter Iowa förlust (den 1 februari):
Citat:
Donald J. TrumpVerifierat konto @realDonaldTrump 3 feb.
Ted Cruz didn't win Iowa, he stole it. That is why all of the polls were so wrong and why he got far more votes than anticipated. Bad!
Donald J. TrumpVerifierat konto @realDonaldTrump 2 feb.
Anybody who watched all of Ted Cruz's far too long, rambling, overly flamboyant speech last nite would say that was his Howard Dean moment!
"@stephbewitching @realDonaldTrump All you haters need to realize Trump got the second highest vote in history. And he's never held office!"
I don't believe I have been given any credit by the voters for self-funding my campaign, the only one. I will keep doing, but not worth it!
I will be talking about my wonderful experience in Iowa and the simultaneous unfair treatment by the media-later in New Hampshire. Big crowd
The media has not covered my long-shot great finish in Iowa fairly. Brought in record voters and got second highest vote total in history!
Because I was told I could not do well in Iowa, I spent very little there - a fraction of Cruz & Rubio. Came in a strong second. Great honor
My experience in Iowa was a great one. I started out with all of the experts saying I couldn't do well there and ended up in 2nd place. Nice
Min fetnting***
Du antyder att det är något dåligt, jag tycker tvärtom. Trump är mycket mer effektiv när han riktar sin kritik mot media, valsystemet/valprocessen, korruptionen och maktmissbruk (Hillary) än när han kritiserar muslimsk "Gold Star Family" eller "skojar" om "Second Amendment People" och "Russia, Hack Hillary Clinton".
Inget fel på de sistnämnda, men Trump bör koncentrera sig främst på de förstnämnda sakerna.