Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Okej, antog att det var något sådant. Bra, då har jag lite läsning
Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Fast (((Roger Stone))) visade sig stå på Manaforts sida mot Lewandowski, tyvärr.
Okej, det var ju trist. Är personligen inte, och har aldrig varit något Roger Stone fan. Tyckte att hans sätt att hoppa av kampanjen direkt efter att Trump började tjafsa med Megyn, var lite väl svagt av honom. Har personligen inte följt Trumpkampanjen lika entusiastiskt på senare tid som jag gjorde i början (mycket fokus på vegansk bodybuilding just nu!), men det är bra att få lite uppdateringar kring vad som pågår.
Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Mediekampanjen mot Trump slår allt jag har upplevt, och det talar sitt tydliga språk - de är livrädda. Tyvärr har mediekampanjen även fått supportrar att tvivla, vilket vi ser här i tråden. Hoppas den genomsnittlige amerikanen är av hårdare virke än herrar Smokey och Menved t.ex.
Ja, det får vi hoppas på. Det är sant att media är helt partisk och pro-Hillary, och om den genomsnittliga amerikanen har en hjärna, då röstar han Trump enbart av den orsaken (judemedia är folkfientlig). Har hört av amerikaner att de hela tiden bombarderas med anti-Trump reklam osv.
Citat:
Ursprungligen postat av
E.Merckx
Ny poll Gravis/Breitbart National, 2,832 likely voters, 9 Aug 2016:
Hillary Clinton 42%
Donald Trump 37%
Gary Johnson 9%
Jill Stein 3%
http://www.breitbart.com/2016-presidential-race/2016/08/14/breitbartgravis-poll-hillary-clinton-leads-donald-trump-42-to-37/
Den här jävla Gary Johnson, är ju uppenbarligen enbart där för att förstöra för Trump. Notera t.ex. hur många fler delstater libertarianska partiet har ballot access i, jämfört med Green Party (Jill's parti alltså). Detta är medvetet så för att se till att Gary sabbar mer för Trump än vad Jill sabbar för Hillary. Trump borde börja klaga på detta, men han kanske låter bli eftersom han är medveten om problemet och inte vill göra reklam för Gary. I vilket fall som helst, alla amerikaner som röstar Gary Johnson, är riktiga omanliga pussies, inget annat.
En sak dock som är positivt med Gary Johnson, är att han är pro-cannabis, vilket Trump också borde vara.