Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-08-12, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Det största problemet jag ser med Trump är att han är New York liberal. Han är inte konservativ för fem öre. Men skulle han vara konservativ så skulle han ha ett annat beteende.

Liberaler är impulsiva och ljuger t.ex Lööf, Björklund, Clinton.
Konservativa är lugna och sansade t.ex Åkesson, Scrutton, Reagan.

Men hade Trump varit konservativ så skulle han varit mycket mer extrem och mindre "fjantig".
Trump prenumererar ju som sagt på öststatsluder!Family values?
2016-08-12, 18:44
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammacino
Fel på världen hahaha.Pussa fötter haha.
Du och Donald är ju sodomiter innerst inne,ni vågar bara inte stå för det.Det är ok så länge ni håller det bakom stängda dörrar!
Är ni emot krig du och Donald?Det börjar nämligen bli rörigt när nazister älskar judar och homosexuella!Vad är ni för några egentligen?

Jag röstar hellre Gary Johnson än Trump. Men nu är Trump ett ruskigt hårt slag emot etablissemanget.
2016-08-12, 18:47
Bannlyst
Citat:
Jag röstar hellre Gary Johnson än Trump. Men nu är Trump ett ruskigt hårt slag emot etablissemanget.
Du får hålla dig till Åkesson.Du får inte rösta i Usa.
2016-08-12, 18:48
Medlem
Menveds avatar
Det är inte helt slut ännu. Trump kan vinna. Att rösta på Clinton är som att rösta på Sauron vilket är förklaringen till att Trump ökar så länge han inte själv är i fokus. Det bästa vore om han höll käften fram till valet.

MSM måste hitta något ofördelaktigt om Trump varje dag att hänga upp nyhetsbevakningen på annars vinner han, och det är ett par tre månader kvar för MSM att hitta på nya skandaler. Trump bör inte hjälpa dem alltför mycket så har han en god chans.
2016-08-12, 18:52
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menved
Det är inte helt slut ännu. Trump kan vinna. Att rösta på Clinton är som att rösta på Sauron vilket är förklaringen till att Trump ökar så länge han inte själv är i fokus. Det bästa vore om han höll käften fram till valet.

MSM måste hitta något ofördelaktigt om Trump varje dag att hänga upp nyhetsbevakningen på annars vinner han, och det är ett par tre månader kvar för MSM att hitta på nya skandaler. Trump bör inte hjälpa dem alltför mycket så har han en god chans.

Trump bör sluta säga att han är sarkastisk. Han är dålig på ljuga.

Han borde istället stå emot. Han vek sig.
2016-08-12, 18:53
Bannlyst
Det finns inget amerikanskt alls över Trump.
Hela hans person och historia är oamerikansk.
Han borde förlägga sin verksamhet till Ryssland och Putin så får vi se vilken"dealmaker"han är!
2016-08-12, 18:58
Bannlyst
Citat:

Du har tittat på CNN det hör jag det.Folk är trötta på Washington.
Men det fattar inte dokusåpa-Donald.Håller han käft har han större chans.
Att det går åt helvete när han väl styr skutan är en annan femma...
2016-08-12, 18:59
Medlem
Savoys avatar
Citat:
Trump kan vinna. Att rösta på Clinton är som att rösta på Sauron vilket är förklaringen till att Trump ökar så länge han inte själv är i fokus. Det bästa vore om han höll käften fram till valet.

Jo, men så har det ju varit i flera månader, sedan han i praktiken vann nomineringen. Men han kan/vill/fattar inte.

Alla utom möjligen Trump själv förstår ju att hans relativt stora stöd han fortfarande har, främst bärs upp av ett enormt hat MOT Hillary och etablissemanget, inte kärlek till Trumps talkonst. Som jag sagt tidigare, om han vill vinna så bör han låta henne snacka så mycket som möjligt, för då tar average Joe snart upp spypåsen igen.

Inte för att det spelar någon roll om han vinner, att han valde Pence till VP och allvarligt överväger Bolton som utrikesminister gör att vi absolut inte ska förvänta oss färre krig om han blir president.

Jag avundas inte amerikanerna att välja i höst och förstår de som stannar hemma.
2016-08-12, 19:02
Medlem
baggebo1s avatar
Det här var en intressant studie av Trumps twittrande. Uppenbarligen är det Trump själv som twittrar från Android och (((kampanjen))) från iPhone:

http://varianceexplained.org/r/trump-tweets/

Jag kan inte se varifrån respektive tweet kommer. Kan någon hjälpa med den här?

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/764045345332396032

Ser någon om det är en Android eller iPhone-tweet?
2016-08-12, 19:04
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Det bästa vore om han höll käften fram till valet.
Nej, det bästa vore om hans rådgivare höll käft fram till valet. När Trump bestämmer vinner han.
2016-08-12, 19:06
Bannlyst
Citat:
Trump bör sluta säga att han är sarkastisk. Han är dålig på ljuga.

Han borde istället stå emot. Han vek sig.
Det är ju därför han inte ska bli president för att han inte kan ljuga!!
2016-08-12, 19:07
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Savoy
Jo, men så har det ju varit i flera månader, sedan han i praktiken vann nomineringen. Men han kan/vill/fattar inte.

Alla utom möjligen Trump själv förstår ju att hans relativt stora stöd han fortfarande har, främst bärs upp av ett enormt hat MOT Hillary och etablissemanget, inte kärlek till Trumps talkonst. Som jag sagt tidigare, om han vill vinna så bör han låta henne snacka så mycket som möjligt, för då tar average Joe snart upp spypåsen igen.

Inte för att det spelar någon roll om han vinner, att han valde Pence till VP och allvarligt överväger Bolton som utrikesminister gör att vi absolut inte ska förvänta oss färre krig om han blir president.

Jag avundas inte amerikanerna att välja i höst och förstår de som stannar hemma.

Vilket jävla skitsnack. Flest röster någonsin i primary och helt fullsatt på i princip varje rally. Att du inte gillar hur han uttrycker sig är snarare ett bevis på att pk-indoktrinering ofta leder till hjärntvätt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in