2006-12-17, 21:25
Medlem
O.I.S.s avatar
Vilket är enligt er det bästa jeansmärket? Mina två favoriter är Levis och Lee. Båda märkerna har bra kvalité och har många snygga modeller.

Vad värderar ni högt när det gäller jeans? Märke, kvalité, passform, pris etc?
Så vänner, vilket är det bästa jeansmärket?
Citera
2006-12-17, 21:31
Medlem
SebbeBoys avatar
jag gillar starkt mina stone island denim.. sitter bra.. hur sköna som helst bra pris på dom också
Citera
2006-12-17, 21:37
Medlem
Jag äger enbart Levi's och Wrangler i jeans. De har perfekt passform, jävligt bra kvalité.
Citera
2006-12-17, 21:39
Medlem
Enligt mig görs de skönaste jeansen av Dsquared, 7 for all mankind och John Galliano. Riktigt bra kvalité, passform samt roliga detaljer.
Citera
2006-12-17, 21:39
Medlem
O.I.S.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaddeLigist
Jag äger enbart Levi's och Wrangler i jeans. De har perfekt passform, jävligt bra kvalité.

Wrangler har jag uppfattat som ett märke med mycket dålig kvalité. Visserligen är min studie gjort på enbart ett par jeans så de kanske är värda att prova igen. Annars är jag precis som sebbeboy sugen på ett par stone island, tycker de verkar snygga.
Citera
2006-12-17, 21:41
Medlem
Flärps avatar
Äger tre par: Levis, Replay och Tiger. Hittils så är det Replay som har hållt bäst, med Levis och Tiger som jämn tvåa med en respektive sprucken söm i skrevet.
Citera
2006-12-17, 21:50
Medlem
Misstags avatar
Diors jeans har jag kärat ner mig i, är nog de enda jeansen som jag hittat som sitter nästan helt perfekt på min relativt udda kroppsform
Citera
2006-12-17, 21:57
Medlem
pussyrawks avatar
Jag tycker att märkesjeans är så omänskligt dyrt så jag röstar på cheap mondays.. snygga och billiga..!
Citera
2006-12-17, 21:59
Medlem
Flärps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pussyrawk
Jag tycker att märkesjeans är så omänskligt dyrt så jag röstar på cheap mondays.. snygga och billiga..!

Cheap Monday? Snygga?
Citera
2006-12-17, 22:07
Medlem
calina85s avatar
Har ett tiotal fornarina, diesel och miss sixty jeans plus massa andra märkesjeans men dock bara ett enstaka par, hm klurig fråga, Eftersom jag är begåvad med en snygg formad rumpa så passar ju allt, nedå men miss sixty är väl de snyggaste, som de designades för några år sen iaf nu blir de bara fulare och fulare och mer baggy vilket ja inte tycker om. Pratar vi nutid dvs i dagsläget som gör snyggast så är det fornarina utan tvekan. Prisvärda absolut. 7 for all Kind är grymt överskattade enligt mig.

(Reservation för eventuella slarv i svenska språket)
Citera
2006-12-17, 23:21
Medlem
pussyrawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flärp
Cheap Monday? Snygga?

jaja.. smaken är som baken..!
Citera
2006-12-17, 23:45
Medlem
Giffoxs avatar
Som i hårig, tjock och äcklig i många fall?

Själv går jag mindre efter märken även om man slänger blicken mot Levis ibland, satsar mer på en schysst passform till ett okej pris, går sällan över 600-700 spänn utan satsar då hellre på att ha många olika par.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in