2016-08-09, 21:45
Medlem
mycket tjat om åldern. inte alla gubbar i 40-50 års åldern som har låga testosteron och hgh nivåer.
därför kan dom som tränar hårt fortfarande behålla hårdheten och storleken. är det den galna psykopaten, och fettot på youtube som fått er att tro på att man inte kan vara 45+ och fortfarande se imponerande ut?
Citera
2016-08-09, 21:49
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRageInsideMe
mycket tjat om åldern. inte alla gubbar i 40-50 års åldern som har låga testosteron och hgh nivåer.
Helt riktigt. Överhuvudtaget så stimulerar man den endogena produktionen av både testosteron och tillväxthormon om man gymmar. Så håller man igång regelbundet på äldre dar, och både sover och äter bra, då är det inga större konstigheter med den naturliga hormonproduktionen, även om det såklart inte ligger som på en tonårings nivå.
Citera
2016-08-09, 21:54
Medlem
Elias sluta snacka skit och googla ffmi så får du se att dina resonemang faller jävligt fort
Citera
2016-08-09, 21:56
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexex
Elias sluta snacka skit och googla ffmi så får du se att dina resonemang faller jävligt fort
Okej, jag lägger ner postandet tillsvidare (har annat att göra liksom), men jag återkommer så småningom med helt natty bilder så får vi se vem som har sista ordet
Citera
2016-08-09, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Okej, jag lägger ner postandet tillsvidare (har annat att göra liksom), men jag återkommer så småningom med helt natty bilder så får vi se vem som har sista ordet

Lycka till, fattar fortfarande inte varför du pratar om Ronny, han vägde ju ca 83 kg på 5%, du nämde 90 kg 5% fett inga problem bla bla så mycket skitsnack så jag orkar inte kommentera allt.....
Citera
2016-08-09, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRageInsideMe
därför kan dom som tränar hårt fortfarande behålla hårdheten och storleken. är det den galna psykopaten, och fettot på youtube som fått er att tro på att man inte kan vara 45+ och fortfarande se imponerande ut?

Klart alla inte behöver ha låga nivåer..

Men 5% BF och samma tryck i musklerna som en 25 - 30 åring som är full med olika olagliga preparat?

De flesta som tränar rent brukar pysa ihop rätt rejält på den fettprocenten.
Citera
2016-08-09, 23:56
Medlem
libbens avatar
Alltså, Elias jag tror du överskattar dina stats när du är färdigdeffad.
Citera
2016-08-10, 00:48
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexex
83,5kg 171cm 5% bf, jävligt naturligt bror

Hans offseasonform på 88 kg. Fetare än så här har jag aldrig sett honom så länge jag har känt honom.

http://forumbilder.se/FAO38/img-1153
Citera
2016-08-10, 00:56
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Largerthanahouse
Ronny Runesson..

Snart 50 och kliver upp med den där massan och det där trycket på 5%? Klår annat folk med lika mycket erfarenhet som preppar?

Det går säkert att bli sådär stor med rätt gener, även om man måste vara ett riktigt genetiskt freak utan dess lika. Men att se ut sådär på den BF% naturligt vid snart 50??

Att han varit ren och att Arne tror på honom säger väl ingenting.

Hur stor del av alla atleter genom tiderna som dopat sig hårt åker dit egentligen? Galet få. Knappast prio ett att dopingbevaka någon svensk okänd byggare.

Jag kan lugna dig med att det är betydligt fler än Arne, tom inom byggareliten och även strongmaneliten som inte betvivlar att han är helt ren. Ledsen att behöva påpeka det för er här...
Citera
2016-08-10, 08:08
Medlem
DeMo_Ds avatar
Ren som mina kallingar
Citera
2016-08-10, 08:25
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeMo_D
Ren som mina kallingar
Vad talar emot det herr expert?
Kanske dags att börja tvätta dom...?
Citera
2016-08-10, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Hans offseasonform på 88 kg. Fetare än så här har jag aldrig sett honom så länge jag har känt honom.

http://forumbilder.se/FAO38/img-1153

Arne, du måste förstå att folk ställer sig lite smått skeptiska till detta. Samtidigt så måste du även förstå att dina ord inte är värda någonting i denna fråga. Jag har sett dig på olika forum upprepa likt ett mantra att han är ren och att andra tror det också.

Här är några punkter som du måste förstå väcker en del frågetecken:

1. Vi vet att steroider och diverse dopingpreparat inte bara ger en stor fördel utan det ger en extremt stor fördel. Att träna ren och att träna med lite extra godis i påsen går knappt att jämföra.

2. Vi vet hur vanligt användandet av dessa preparat är. Det är snarare regel än undantag, även på lägre nivåer än Ronnys.

3. Vi vet även hur man som ren, på riktigt lågt bf ser ut. Ronny trots sin muskelmassa lyckas hålla detta otroliga tryck uppe. Men denna punkt är knappt relevant egentligen. Vi kan egentligen nöja oss med de första två.

Men på något vänster så kommer någon in, helt rent, och inte bara konkurrerar med alla steroidbrukare utan även VINNER över dem.

Visst, det går att hävda att personen "tränar hårdare än någon man känner" och "har otroligt med kunskap" eller "sköter kosten bättre än någon annan".. Men jag menar. Dessa argument blir ju nästan löjliga. Skulle annat folk som tävlar inte ha NÅGON som helst koll på vad de gör då eller? Bara lalla runt?

På något vis så besitter just denna person så otroligt mycket mer kunskap och vilja än alla andra då. De andra bara lallar runt.

Det blir lite löjligt.

Jag säger inte varken eller. Men man måste förstå att folk undrar och inte tar dig på orden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in