2016-08-08, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippijohan
vad äre för tjock flickvän som säger "åk hem" för han säger att han inte gjort nått fel

När man inte har några argument så kommer man med idiotiska kommentarer, min flickvän ser f.ö väldigt bra ut och får uppmärksamhet av många för hennes utseende.
Citera
2016-08-08, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Diego
Tror jag inte alls att myndigheten hade gjort. Om TS berättelse stämmer så har TS och möjligen även flickvännen gjort sig skyldiga till ofredande. Eftersom TS och flickvännen uppvisat klart rasistiska motiv till sitt agerande så kan det även anses som grövre.

Du gör nog bäst i att ligga lågt. Om den person som du refererar till som "sandneger" gjort en polisanmälan mot dig så kommer FU ledaren att tacka dig personligen för att du gör brottet möjligt att utreda.

Är du dum i huvudet?
Jag försvarade mig själv och min sambo i en hotfull situation, om någon hotar dig så antar jag att du bara skulle falla helt platt och inte göra något motstånd?
Citera
2016-08-08, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalas-Kuken
Tack för den TS... en av få gånger jag tycker MENA-folk handlat rätt.
Du är dock säkert bara ett vänstertroll som försöker skapa nåt slags hat och idiot-status på folk som generellt inte gillar invandringen.

Du tänkte om du framställdr dig själv som en idiot att du kunde dra med dig resten av högerorienterade människor ?
Lycka till - är säker på att de flesta sett igenom ditt försök.

Du kan dra åt helvete, din imbecill, jag har gjort mer för vårt land än vad du kan önska om, jag har till och med tjänstgjort medan du har suttit på Flashback och skrivit dynga.

Jag har fan inte gjort något fel, att skydda sig sambo från en vildsint man är inte förenat med något annat än civilkurage.
Citera
2016-08-08, 22:25
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Är du dum i huvudet?
Jag försvarade mig själv och min sambo i en hotfull situation, om någon hotar dig så antar jag att du bara skulle falla helt platt och inte göra något motstånd?
Det var ju du och din flickvän som satte er i den ''hotfulla'' situationen.
Och motstånd mot vadå? Att araben satte upp ett finger mot din tjej och sa nåt?

Om ni vore normalbegåvade hade en av er sprungit och hämtat det ni glömt medan den andra blev klar med att lägga upp varorna, samtidigt som den personen ber den som står bakom om ursäkt för att ni var tankspridda. Då hade det inte blivit nån situation överhuvudtaget.

Istället så är ni dumma i huvudet och till och med startar bråk genom att fysiskt ta bort en annan persons varor, som dessutom en del av redan var inscannade.

Ni båda borde gå en kurs i att uppföra er som normalt folk.

Jag har sett många hjärndöda trådstarter och inlägg på flashback genom åren och detta letar sig garanterat in på nån slags topplista iaf.
Citera
2016-08-08, 22:27
Medlem
Citat:
Jag och tjejen som för övrigt inte ens är svensk, hon är halv-finsk och halv-dansk, hade sjukt bråttom till en båt vi skulle ta till skärgården och skulle snabbt till matbutiken och handla lite gott. Vi hade som sagt väldigt bråttom och endast en kassa var öppen, en person som såg ut att ha arabiskt ursprung har en stor vagn proppad med mat och han är lite innan oss på väg till kön så vi går snabbt före honom precis innan kön började.

Finns fan inget värre än folk som tränger sig före i kön.

Citat:
När det nästan är vår tur kommer tjejen på att hon glömde både pålägg och saft, vi lägger upp lite av våra varor och lämnar vagnen kvar för att visa att vi ej ska gå. Vi säger tydligt att vi kommer väldigt snart.

Ni lämnar kön båda två??

Citat:
Då säger jag till honom på skarpen och lägger undan resten av hans varor i hans vagn och lägger på våra. Då frågar ynkryggen kassören och inte mig, vad jag håller på med, och PK-kassören tar givetvis hans parti. Sambon blir vansinnig och ber kamelen att åka hem när han påstår att han inte gjort något fel, då blir han helt tokig och ställer sig ansikte mot ansikte mot min tjej med pekfingret upp och skriker högt "våga säga det där igen".

Smart sagt om man själv är båtflykting!!

Citat:
Vi fick ta skulden för allt och sandnegern fick närmast en ursäkt riktad till sig från de som jobbade där även fast det var han som inte ens fattar normer.

Ni har ju gjort fel då kan väl för fan inte han få skulden!!

Citat:
Är det värt att polisanmäla hans olaga hot mot min sambo? Kommer bojkotta matbutiken för all framtid.

Dom kommer säkert sakna er! Ja det är värt att polisanmäla, men inte för er utan för han eftersom det är din flickvän som är närmast straffskalan här.
Senast redigerad av siggehitz 2016-08-08 kl. 22:31.
Citera
2016-08-08, 22:31
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Är du dum i huvudet?
Hur uppkom den hotfulla situationen? vem var det som började skrika och kasta falukorvar?

Av vad du beskrivit så har "sandnegern" inte på något sätt hotat dig. Du betedde dig illa, och blev sur när någon påpekade det för dig.
Citera
2016-08-08, 22:39
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Citat:
Du kan dra åt helvete, din imbecill, jag har gjort mer för vårt land än vad du kan önska om, jag har till och med tjänstgjort medan du har suttit på Flashback och skrivit dynga.

Jag har fan inte gjort något fel, att skydda sig sambo från en vildsint man är inte förenat med något annat än civilkurage.

Man lämnar inte kassan i flera minuter, och speciellt inte efter man fräckt trängt sig före.
Detta oavsett om det är sandneger eller ej, lite respekt får man fan ha.
Citera
2016-08-08, 22:44
Bannlyst
Har din mamma/pappa inte uppfostrat dej ?? man kan liksom inte lägga varor på rullbandet bara för att sen gå in i affären igen och leta efter matvaror man glömt, jo möjligen, ifall det tog fem sekunder och man frågade dom bakom först ifall det var okej.....herregud, spån
Citera
2016-08-08, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Diego
Hur uppkom den hotfulla situationen? vem var det som började skrika och kasta falukorvar?

Av vad du beskrivit så har "sandnegern" inte på något sätt hotat dig. Du betedde dig illa, och blev sur när någon påpekade det för dig.

Så det är lagligt att gå upp hotfullt mot en liten tjej och skrika hot mot denne?
Min flickvän blev livrädd och folk undrar varför man är rasist, klart som fan man får såna tankar när fullvuxna män ger sig på kvinnor.
Citera
2016-08-08, 23:07
Medlem
Jag kan erkänna att vi kan ha gjort fel när det kommer till att vi lämnade kön, vi var dock otroligt stressade och man kan faktiskt förvänta sig att få lite visad förståelse.

Men inte fan hotar man en kvinna på det där sättet, aldrig att en svensk man hade gjort så mot en liten försvarslös kvinna, det är MENA-skräp som pucklar på sina fruar som gör så där.

Vi ska nog lämna in en anmälan imorgon, kan man kräva videoinspelning från matbutiken när man gör sin anmälan?
Citera
2016-08-08, 23:13
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Jag kan erkänna att vi kan ha gjort fel när det kommer till att vi lämnade kön, vi var dock otroligt stressade och man kan faktiskt förvänta sig att få lite visad förståelse.

Men inte fan hotar man en kvinna på det där sättet, aldrig att en svensk man hade gjort så mot en liten försvarslös kvinna, det är MENA-skräp som pucklar på sina fruar som gör så där.
Vi ska nog lämna in en anmälan imorgon, kan man kräva videoinspelning från matbutiken när man gör sin anmälan?

Skojar du?
Citera
2016-08-08, 23:15
Medlem
Citat:

Lycka till.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in