Citat:
Ursprungligen postat av
Aloe-Blacc
Jag och tjejen som för övrigt inte ens är svensk, hon är halv-finsk och halv-dansk, hade sjukt bråttom till en båt vi skulle ta till skärgården och skulle snabbt till matbutiken och handla lite gott. Vi hade som sagt väldigt bråttom och endast en kassa var öppen, en person som såg ut att ha arabiskt ursprung har en stor vagn proppad med mat och han är lite innan oss på väg till kön så vi går snabbt före honom precis innan kön började.
Finns fan inget värre än folk som tränger sig före i kön.
Citat:
När det nästan är vår tur kommer tjejen på att hon glömde både pålägg och saft, vi lägger upp lite av våra varor och lämnar vagnen kvar för att visa att vi ej ska gå. Vi säger tydligt att vi kommer väldigt snart.
Ni lämnar kön båda två??
Citat:
Då säger jag till honom på skarpen och lägger undan resten av hans varor i hans vagn och lägger på våra. Då frågar ynkryggen kassören och inte mig, vad jag håller på med, och PK-kassören tar givetvis hans parti. Sambon blir vansinnig och ber kamelen att åka hem när han påstår att han inte gjort något fel, då blir han helt tokig och ställer sig ansikte mot ansikte mot min tjej med pekfingret upp och skriker högt "våga säga det där igen".
Smart sagt om man själv är båtflykting!!
Citat:
Vi fick ta skulden för allt och sandnegern fick närmast en ursäkt riktad till sig från de som jobbade där även fast det var han som inte ens fattar normer.
Ni har ju gjort fel då kan väl för fan inte han få skulden!!
Citat:
Är det värt att polisanmäla hans olaga hot mot min sambo? Kommer bojkotta matbutiken för all framtid.
Dom kommer säkert sakna er!

Ja det är värt att polisanmäla, men inte för er utan för han eftersom det är din flickvän som är närmast straffskalan här.