Citat:
Okej, jag börjar bli lite orolig just nu hjälp mig komma tillbaka in på banan igen.
Vad är det som hänt, han tappar i polsen och blir nu attackerad i nord Korea style av allt.
Kärnvapengrejen är min mening bara löjlig.
Khan är också lite löjlig men inte tillräckligt för det här.
Så snälla, snabbsummera och styr in mig igen
Vad är det som hänt, han tappar i polsen och blir nu attackerad i nord Korea style av allt.
Kärnvapengrejen är min mening bara löjlig.
Khan är också lite löjlig men inte tillräckligt för det här.
Så snälla, snabbsummera och styr in mig igen

Min personliga analys är den att globalisteliten nu sätter in slutspurten från nu och fram till valet.
Tänk dig själv, de har haft USA som huvudbas i.. Hur många år?
Nu håller de på tappa greppet om land efter land, att förlora även USA vore en fullständig katastrof.
Så de sätter in alla resurser dem har, samtliga av dem avlönade politiker, mediemoguler och kändispersonligheter ges ordern; Motarbeta Mr. Trump!
Biljoner dollar byter bankkonton och helt plötsligt kan en sån oskyldig comeback på en bisarr provokation som Trump gjorde mot Khan bli till världsnyheter.
Avlönade svenskar? finns säkert några, men de flesta är så urbota jävla korkade att de spelar efterblivna helt gratis.
Och grupptrycket faller över världen, vi känner det som PK.
En del av opinionsnedgången kan förklaras med skam-faktorn pga PK-trycket, och en del pga medveten strategi från mätföretagen och medierna -> globalisteliten.
Trump bör alltså ligga på ett par procent bättre till än vad som syns i många av mätningarna, men samtidigt verkar de lyckas lura oroväckande många med sin strategi.
Med andra ord; det händer inget speciellt i verkligheten, Trump maler på med sina Rally's, Crooked Hillary gömmer sig undan kritiska frågor, pratar bara via teleprompter, eller håller mest tyst.
Och Globalisterna kör på med strategin att förstora en bagatell om dagen vad gäller Trump.
Citat:
Samma här, och först nu efter den här sommaren så har jag märkt att när politik/samhälle tas upp, då är det tamefan dem som får skämmas!Det man varnat för och snackat om i flera år nu blir så tydligt genom alla terrordåd och sexövergrepp, det går liksom inte att snacka bort alla gruppvåldtäkter och terrordåd som skett senaste tiden.
Synd bara att det skulle krävas så jäääävla många oskyldiga offer innan folk fattar vad man snackar om.