2016-08-03, 16:45
Medlem
Mess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Jag tror att man löser problemet för Sveriges kvinnor genom att straffa män för övergrepp, är de inte från Sverige och kommer hit och beter sig illa så ska de givetvis utvisas. Det sker redan för andra brott. Att du som kvinna arbeterar mot den lösningen visar hur skev feminismen är.

Det är ingen som tror, men en skarpare syn på våldtäkt kommer ju givetvis påverkar svenska brottsliga män också. Därmot så kommer du inte få en nollgräns för dessa brott så länge det finns sadister. Sadism har inget med normer att göra. Det är en läggning som skapas tidigt. Det är inte normer och strukturer som skapar läggningar utan uppväxt och erfarenheter. Den som slår slagen dam har blivit misshandlad - av sin mor. Hade han blivit slagen av sin far, skulle han bli huligan.

Det var du som började retorik
Nice

Då är den stora frågan är kvinnor en del av världen?

Men du inser väl att en lögn eller ett hittepå, eller en religion inte blir sann bara för att den upprepas?

Nja med det signalementet hittar du aldrig den skyldige - vill du inte att skyldiga skall åka fast?För det första så försvårar ni för polisen att gripa rätt man, om de skall famla i blindo, dessutom så ger ni ett kryphål för kvinnor, men det är väl meningen. Jag tycker inte det blir bra när feminister skall hantera brottslighet, det är ju bara att titta på Kapten Klänning och Kapten Armband.

Ok härmed är det bevisat att genusvetenskap är fria fantasier.
Män hävdar sig gentemot andra män genom att prestera bättre än andra män.

Och därmed bevisade du din totala okunskap. Ingen har talat om att psykiskt sjuka våldtar, det handlar om psykiskt störda, och det är inte så att det finns en grupp normalfuntade. Normal i meningen meddelvärde, eller median är att vara åtminstone lite störd.
Det du skriver kan du desstuom omöjligt uttala dig om för domstolar använder juridiska begrepp och inte psykiaktriska. De som jobbar på anstalterna är av den åsikten att många de som är där verkligen borde vara någon annanstans och få vård.

Bortsett från den första och den sista, och som heller inte har relevans för Sverige, så har de där ingen som helst effekt. Våldtäkt och övergrepp har ingenting med manifestering av manlighet att göra. Som redan påpekats så finns det flera bidragande orsaker till våldtäkt, dessutom drivs varje handling av ett flertal olika motiv, varav en del omedvetna.
3. Detta har ni sysslat med sedan 70 - talet och hindrat pojkar från att utveckla sin manlighet på ett sunt sätt. Våld behövs - till försvar. Har man aldrig fått träna på det så står man handfallen vid angrepp

Här skall du få läsa vad de som frivilligt krigar mot IS säger.
Citat: Christian Österman voluntär hos Peschmerga

https://www.facebook.com/christian.osterman.5?fref=nf&pnref=story

För såhär är det nämligen, medan du och dina gelikar har uppfostrat Sveriges pojkar att det är fult att vara stark, att det är fult att vara manlig och våldsam, så har dessa uppfostrats av Koranen och sina familjer att de ska tjäna i Allahs namn och att det är fint att skära halsen av smutsiga hundar. Brutaliteten får Hitler och Stalin och att framstå som en västanfläkt.

I Sverige är vi så satans fega att vi låter en 13 åring klara sig själv mot asylanter i grupp mitt på ljusan dag, med folk som är i närheten. Ingen hjälper Detta händer i Nässjö och gruppen är kända av polisen för upprepade liknande brott, och de skrattar bara sina offer i ansiktet.
http://www.vetlandaposten.se/article/unga-flickor-blev-ofredade/

Pojkar män idag vet så djävla väl hur fel det är med våld, de är så hämmade så de flesta inte ens försvarar barn.

Det du håller på med kommer förvärra den saken.
Det jag gör är att minimera skadorna av vad dina gelikar har ställt till med, skador som drabbar kvinnnor och män - och allt detta för ett djävla flum från -30 talet

Och I Sverige så tycker Sven Melander att det viktigast är att backa Zara och får medhåll från av feminismens redan hjärntvätttade män, som tycker att det är viktigare att få bekräftelse från rabiata feministkvinnor, än att försvara kvinnor och barn.

Slut på Boldrant.

Gertrud !, jag är djupt imponerad det finns de som dig som förstår var vi är på väg.

Klockan tickar och feministernas dominans undergräver framtiden.
Har insetta tråkigt nog att vi måste ner i djupaste avgrunden innan något kommer hända då feministmedia och ideologiska val kommer att publicera artikel efter artikel i vilseledande propaganda med orsaker varför det blir som det blir inte hur sanningen påverkar oss.

Kod 291, Brå-statestiken blir också vapen som fem-media kommer åberopa.

Allt går åt helvete !
Citera
2016-08-03, 17:58
Medlem
BigDingDongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Vem har anklagat dig? Jag har inte sett att en enda anklagat dig. Inte ens Zara Larsson. Hade du känt dig lika förnärmad om en kille hade skrivit som Zara Larsson eller om en fet gammal tant hade skrivit samma? Knappast! Jag säger som Jan Guillou, det är sexuellt frustrerade män som ägnar sig åt att hota och hata kvinnor på nätet.

Det började med att Jan Guillou kallade Kattis Ahlström för bimbo 2001. Sedan fick Charlotte Permell och Åsne Seierstad också känna av Gulliou’s kvinnohat.
Stackars jävel det är alltså femton år som han har varit sexuellt frustrerad nu.

http://www.expressen.se/nyheter/medieforskaren-inte-forvanad-guillou-kanner-sig-hotad-av-duktiga-kvinnor/
Citera
2016-08-03, 18:19
Medlem
Pansarveckets avatar
Fast Kattis är ju en bimbo? Vad är problemet?
Citera
2016-08-03, 19:02
Medlem
Returpappers avatar
Tråden verkar ha spårat ur den handlar knappast alls om Sven Mellander längre. För övrig såg jag honom i kulturprogrammet där han skriker det är ju vi som våldtar. Inte Sara Larsson. Men de delar uppfattning det är ju vi. Vi ingen annan. Gärningsmännen verkar inte ha något större ansvar de kan gömma sig i kollektivet.

Måste kännas som en lättnad att vara en i mängden En av alla som våldtar, alla svenskar gör det ju det ingår i deras kultur.

Jävligt pedagogiskt inhopp som den intelligensbefriade Mellander gör. Är det så vi ska möta andra kulturer, säga att vi gör också som ni.

Vi ordnar balkongflygning för våra felande fruar.
Vi stänger in våra döttrar de får inte gå på konserter.
Vi dödar dem när de drar skam över släkten.
Senast redigerad av Returpapper 2016-08-03 kl. 19:06.
Citera
2016-08-03, 20:18
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Fast Kattis är ju en bimbo? Vad är problemet?
Jag trodde hon var en icke attraktiv kvinna i 50-års åldern. Se där.

För övrigt är är de som håller med Melander inte män utan manginor.
Citera
2016-08-03, 22:04
Medlem
AdVeritass avatar
Sven Melander har styrka som en man, vilja som en flicka
Citera
2016-08-03, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos

Åk ner till IS och joina! Deras medeltida kvinnosyn borde passa dig. Nej du, inget fel på Melanders och hans anhängares kvinnosyn. De är moderna män medan du är en bakåtsträvande nolla. I din värld får män bete sig hur som helst mot kvinnor. Brukar du hota dem med våldtäkt också?
Citera
2016-08-03, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdVeritas
Sven Melander har styrka som en man, vilja som en flicka

Mmm. säkert! Enligt dig är man inte man om man inte hatar och hotar 18-åriga tjejer.
Citera
2016-08-03, 23:46
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mes
Gertrud !, jag är djupt imponerad det finns de som dig som förstår var vi är på väg.

Klockan tickar och feministernas dominans undergräver framtiden.
Har insetta tråkigt nog att vi måste ner i djupaste avgrunden innan något kommer hända då feministmedia och ideologiska val kommer att publicera artikel efter artikel i vilseledande propaganda med orsaker varför det blir som det blir inte hur sanningen påverkar oss.

Kod 291, Brå-statestiken blir också vapen som fem-media kommer åberopa.

Allt går åt helvete !

Nejdå, hjälp mig att dra åt andra hållet.

Inspirerad av dina fina ord skrev jag faktiskt till Sven igen, det förra drunknade i ett par tusen kommentarer men jag skrev på min blogg och skall försöka snirkla fram svaret till honom på något sett. Jag försökte förklara hur detta med Zara hänger ihop. Det var ju hennes konsert som det förekom Taharusch på förra sommaren, som DN mörkade.

Bla skrev jag till Sven.
Citat:
Men det är inte bara språkbruket de senaste invandrarna har tagit med sig, de har också tagit med sig Taharush och Bacha bazi samt en syn på kvinnan från stenåldern. Jag tycker ingenstans svenska män skall skämmas för vad dessa män gör. Medias lyckades mörka fram till att Chang Frick på Nyheter Idag avslöjade mörkandet av Hanne Kjöller och DN, angående vad som hände på Zara Larssons konsert och det var så det började förstår du Sven.

Även om media lyft på locket så vill ingen att vi Svenskar skall veta vad som verkligen händer i det här landet. Övergreppen på konserter har ökat med 1000 procent. Vissa poliser vågar säga sanningen dvs etnicitet på förövarna, ledningen svarar med ”taffsa inte” armband på svenska. Klart Svenska män blir arga på förljugenheten. Och när Zara Larsson går ut och twittrar att hon hata män, så tycker jag att det är sunt att männen protesterar. Särskilt när detta inte bara handlar om enstaka män som kommer hit och inte vet hur man beter sig civiliserat utan detta är en del av något mycket större. För vissa av de här männen kommer hit med just uppsåtet att trakassera våra kvinnor. Jag har skrivit om det i tråden om dig och varför vissa män håller med dig.
För det är nämligen så att det som sker nu, som jag radat upp även är organiserat och riktat mot oss med ord som ”ficki ficki” och andra anrop som visar på att de är hatbrott. Du säger att ”vi borde titta på det här” men det du utvecklar i p4 och det som hänt på Zars konsert och på en hel radda festivarler hela sommaren, det är liksom två olika företeelser. Två olika problem. Två olika lösningar. Det problem du tar upp måste skolan givetvis lösa, men det andra problemet krävs att folk som du som har lov att yttra sig i media vaknar upp ur er törnrosasömn. Allt hänger ihop förstår du.

Sedan förklarade jag i resten av inlägget vad som är på väg att hända i Europa nu och varför.

På något sätt ska det väl cirkla fram till Sven
Senast redigerad av Gertrud1 2016-08-03 kl. 23:53.
Citera
2016-08-04, 00:04
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos

Hon är fortfarande blond och korkad.
Melander är yrkesskadad efter SVT.
Citera
2016-08-04, 00:14
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Hon är fortfarande blond och korkad.
Melander är yrkesskadad efter SVT.

ICKE !
Dessvärre tycks du inte fattat att man kan använda huvet till annat än att sätta mössan på.
Citera
2016-08-04, 00:18
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Varför blir man en CUCK?

Citat:
Skit ned dig, det där gäller bara känslostympade män, som haft mödrar som inte kunnat ge dem vad de behöver som spädbarn. Men kör din victimblaming du

Troligtvis första och troligtvis enda gången jag håller med merapi. Det finns väldigt många män därute som har blivit indoktrinerade till att en kvinna löser dina problem. Alla dessa män ser kvinnan som något som inte kan fela. Där det radas upp ursäkter som urskuldar henne från allt ansvar och skyldigheter. Alltså framstår hon något som en ängel från skyn som kan lösa dina problem. Likt människor som går i kyrkan. Gud hjälper dig att må bättre men då måste du...... Samma sak med kvinnor. Men då måste du......

Detta är en stor lögn och väldigt skadlig. Man kommer aldrig att må bra om man lägger sitt välmående i andras händer. När stormen verkligen kommer så kan du bara lita på dig själv. Du har bara dig själv. Men detta sätts ur spel när en kvinna kommer in i bilden.

Ett av råden som är ständigt återkommande i manospheren är just att ingen kvinna/man kan göra dig lycklig. Det är du som man som har ett eget ansvar för att försöka leva ett lyckligt liv, ingen annans ansvar eller skyldighet. Det finns ingen annan, bara dig själv.

Merapi inser inte riktigt själv att hon öppnar "pandoras ask" med sådana råd. Många kvinnor har ett negativa inflytande över män. När män inser att när en karl reder sig själv så behövs ingen kvinna för en mans välbefinnande. (Ja förutom om han suktar efter barn då). Where have all the good men gone?

Kvinnohats kortet kommer fram väldigt ofta på detta forumet, vilket du kanske har sett. Men detta är ju bara ett sätt att flytta fokus ifrån kvinnors negativa beteende både mot män som kvinnor.

Kvinnor är inte dumma i huvudet. Men dom vill inte bli påkomna med sitt vidriga beteende.
Och blir man påkommen så måste man flytta fokus. Damage control deluxe.

(FB) Vi måste börja prata om kvinnorna som hatar kvinnor

"Det jag undrar är varför är det så viktigt för några av er att hela tiden lyfta fram kvinnor som elaka och osolidariska?

Man vill inte rasera bilden av kvinnan som källan till all godhet.
Hur kan man bli en bättre människa om man inte påpekar brister?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in