2016-08-03, 17:14
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lupac
- Vem producerar mat? Djur och växter (frukt, grönsaker, nötter, bönor, linser m m) naturligtvis. Kan män producera älgkött? Endast kor tillverkar komjölk, vad annars? Kan människor tillverka artificiella salladsblad i en salladsmaskin?

- Vem producerar rent vatten? Två väteatomer och en syreatom. Rent vatten finns ursprungligen och kommer från regn. Det är människan som förorenar vatten.

- Vem producerar el? Blixten alstrar elektricitet.

- Vem sköter infrastruktur och transport? Både män och kvinnor (det finns kvinnliga fordonsförare).

- Vem sköter sophantering och allmän ordning? Både män och kvinnor.

- Vem arbetar i industrin? Både män och kvinnor.

Gäsp! Vilka idiotiska frågor.

Textilindustrin? Män? Hur är det med turistindustrin, nöjesindustrin, sexindustrin och filmindustrin då? Endast män där också? Bara manliga porrskådisar, prostituerade, sångare och filmstjärnor?

Vet du att kvinnor och barn jobbar under vidriga arbetsförhållanden i fabriker för låga löner i Asien? De har varken strejkrätt eller fackliga rättigheter. Utan dem skulle ni bortskämda antifeminister och rasister med en IQ lägre än ert skonummer inte ha några kläder på er och inte heller ha råd att köpa mobiltelefoner. En stor del av dagens tillverkning av diverse saker (teknikprylar, leksaker, kläder m m) är förlagd i låglöneländer där både barn och kvinnor får slita för skitlöner.

Här är lite fakta från verklighetens Sverige:

Nuförtiden (2010) arbetar 7 % av alla förvärvsarbetande kvinnor inom industrin mot 20 % av männen. Kvinnorna utgör 25 % av industriarbetarna. Så om männen lämnar industrin kommer kvinnorna att lära upp sina kvinnliga blivande kolleger de arbetsuppgifter som krävs för att hålla industrin och övriga arbetssektorer igång. Många av arbetsuppgifterna går fort att lära sig (ett par veckor till månader). Det tar inte flera år att bli sophämtare, asfaltsläggare, slaktare och långtradarchaufförer.

Under andra världskriget fick kvinnorna överta männens jobb i fabrikerna. 3/4 av kodknäckarna på Bletchley Park var kvinnor. Tack vare deras insatser förkortades kriget med flera år och sparades 14 miljoner människoliv.

De män som lämnar sina arbetssektorer kan ta över vården och omsorgen av sjuka, gamla och barn samt undervisningen. Fast läkare blir det nog svårt att i all hast omskola sig till. Det tar ju minst 6-7 år att utbilda sig innan man kan få sin legitimation.

Män står för minst 80 % av landets totala brottslighet. 90 % av samtliga intagna på fängelser är män. Kriminella män belastar samhället med flera miljarder per år.

Vem ska ta hand om dig och ge dig dina mediciner när alla psykiatriker och mentalskötare säger upp sig? Ingen normalt funtad människa tror på dig, en toka, som tycker att de indiska asen som våldtog och mördade den unga läkarstudenten i en buss förtjänar medaljer.

Du tråkar ut mig med din omätbara ignorans och ditt bottenlösa kvinnohat. Sådana som du borde omedelbart både omyndigförklaras och fråntas rätten att rösta.

1) Titta här från 4:20, https://www.youtube.com/watch?v=WmjKNGsQG7g

- 90%+ av arbetarna i el industrin är män.

- 90%+ av arbetarna i vatten industrin är män.

- 95%+ av arbetarna i transport branschen är män.

- 85%+ av poliser, brandmän, sophämtare är män.

vad gör kvinnor för att driva samhället? Gnäller på att män inte gör tillräckligt för dem.

2) Om du inte gillar att män bestämmer kan du flytta till Afrika och starta ett eget feminist-samhälle som bara består av kvinnor.
Citera
2016-08-03, 17:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
De siffrorna är från 1800-talet då vita män som Johann Meckel och Havelock Ellis var i farten med sina barocka påståenden att kvinnor var mycket mindre intelligenta än män. Kvinnornas medel-IQ har ökat snabbare än männens de senaste hundra åren. Den manliga variabiliteten har minskat över tid, den är mindre och t o m obefintlig i länder med mer jämställd kultur. Det är faktiskt vetenskapligt belagt.

Män ärver sin intelligens endast på mödernet. Intelligenta kvinnor får intelligenta söner. Tydligen är minst 99 % av de misogyna FB-snubbarna söner till riktigt dumma våp. Inte undra på att ni hatar kvinnor så mycket.

Så både din mamma och pappa är korkade spån, inte sant? Kvinnor ärver nämligen sin intelligens från båda föräldrarna.

1) Alla vet att kvinnor är mycket mindre intelligenta än män. Om det inte var så hade kvinnor uppfunnit saker, byggt saker, gjort annat än att gnälla och parasitera de senaste typ 3000 åren.

2) Jag är kvinna,

https://kum.com/SVf2bhi

https://kum.com/CliwgOF

http://www.imagebam.com/image/cf15d0494922242

http://www.imagebam.com/image/8be8e1495918200

3) Min mamma är karriär-kvinna i näringslivet, min pappa var matematik professor.

Citat:
De idioter som förespråkar trafficking, sexslaveri och våldtäkter ska fråntas samtliga av sina samhälleliga rättigheter och reduceras till paria att spotta på. Vi kan börja med dig.

1) Du är bara butthurt för att ingen man vill sätta på dig.

2) Jag är snygg och sexuell, jag behöver inga rättigheter, män behandlar mig bra ändå. Rättigheter är för kvinnor som ingen man vill ha.

3) Så normala kvinnor är inte intresserade av att rösta för att de vet att män kommer att ta hand om dem ändå. Att rösta är för oattraktiva kvinnor.
Citera
2016-08-03, 17:52
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Då får du och ditt sällskap skaffa jaktlicens. Sedan är det bara att knalla ut i skogen och jaga älg eller vad man nu vill skjuta.

Förresten är det off-topic.
Det är bara för såna som dig som det är off topic. Du vet nog inte vad det är för något.
För det andra har jag jagat sen jag var liten parvel och förnyar mina licenser varje år.

Menar du att du tappade bort hela sammanhanget, när du återigen blandade dig i en diskussion som du inte hade koll på, eller var inbjuden i?
Citera
2016-08-03, 18:22
Medlem
lupacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Titta här från 4:20, https://www.youtube.com/watch?v=WmjKNGsQG7g

- 90%+ av arbetarna i el industrin är män.

- 90%+ av arbetarna i vatten industrin är män.

- 95%+ av arbetarna i transport branschen är män.

- 85%+ av poliser, brandmän, sophämtare är män.

vad gör kvinnor för att driva samhället? Gnäller på att män inte gör tillräckligt för dem.

2) Om du inte gillar att män bestämmer kan du flytta till Afrika och starta ett eget feminist-samhälle som bara består av kvinnor.
Gäsp! Du blir bara tokigare och tokigare.

Jag är inte intresserad av hur det ser ut på USA:s arbetsmarknad som ju är mer könssegregerad än den svenska.

Om man tar ut kvinnorna från arbetsmarknaden kommer det att bli en skriande brist på grundskollärare, barnskötare, förskollärare, vårdbiträden, städare, butikssäljare, personliga assistenter, grundutbildade sjuksköterskor, restaurang- och köksbiträden, kockar och kallskänkor, vårdare, undersköterskor (vård- och specialavdelning), redovisningsekonomer och så vidare.

Upplysta sjukhus och medicinsk utrustning i all ära, men vad hjälper det om det inte finns läkare och övrig vårdpersonal som kan ge patienterna adekvat vård samt ingen som städar sjukhusens utrymmen och ingen som steriliserar instrument? Patienterna kommer att dö av bristande vård och aggressiva bakterier får fritt spelrum och skördar dödsoffer. En sak till: vem ska laga maten åt patienterna? Med ditt synsätt får de väl svälta ihjäl. Då kommer alla människor att dö ut och samhället går under.

Åldringar och svårt funktionsnedsatta blir utan hemtjänst respektive personliga assistenter. Förskoleungarna får springa vind för våg för det finns ingen som har koll på dem. Inga barn över sju år får lära sig att läsa, skriva och räkna för att det saknas grundskolelärare.

Många av dessa yrkessektorer du rabblade upp kräver inte mer än den utbildning som fås på gymnasieskolans yrkesinriktade program. Ta bort de teoretiska ämnena och då återstår endast några månaders ren yrkesutbildning. Det kan kvinnor galant klara av eftersom de till skillnad från män har en gedigen erfarenhet av att studera. Byggprogrammet kallas ironiskt för "hundprogrammet" på grund av den låga intelligensen som eleverna har. "Enock"programmet är ett annat kärt barn på byggprogrammet. Eleverna där är så språkligt utarmade att de tror att "enough" uttalas "enock".

Vad gör män för att driva samhället? Gnäller på att kvinnor inte gör tillräckligt för dem som exempelvis att ge dem sex och passa upp dem? Det knorras mer än lovligt bland de misogyna stackarna här på FB över att kvinnorna mer och mer tar över männens toppdomäner inom politik, ekonomi och juridik.

2) Om du inte gillar att kvinnor bestämmer kan du flytta till sultanatet Brunei, det enda landet i världen där kvinnor inte får rösta. Starta ett eget maskulist-samhälle som bara består av män. Men javisst ja, du är ju en kvinna. Då är din givna plats i sultanens harem. Om han nu vill ta emot dig vill säga. Inte säkert att han gillar kvinnor med taniga pojkkroppar (inga bröst och inga former) och rynkiga magar.
Citera
2016-08-03, 18:41
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Gäsp! Du blir bara tokigare och tokigare.

Jag är inte intresserad av hur det ser ut på USA:s arbetsmarknad som ju är mer könssegregerad än den svenska.

Om man tar ut kvinnorna från arbetsmarknaden kommer det att bli en skriande brist på grundskollärare, barnskötare, förskollärare, vårdbiträden, städare, butikssäljare, personliga assistenter, grundutbildade sjuksköterskor, restaurang- och köksbiträden, kockar och kallskänkor, vårdare, undersköterskor (vård- och specialavdelning), redovisningsekonomer och så vidare.

Upplysta sjukhus och medicinsk utrustning i all ära, men vad hjälper det om det inte finns läkare och övrig vårdpersonal som kan ge patienterna adekvat vård samt ingen som städar sjukhusens utrymmen och ingen som steriliserar instrument? Patienterna kommer att dö av bristande vård och aggressiva bakterier får fritt spelrum och skördar dödsoffer. En sak till: vem ska laga maten åt patienterna? Med ditt synsätt får de väl svälta ihjäl. Då kommer alla människor att dö ut och samhället går under.

Åldringar och svårt funktionsnedsatta blir utan hemtjänst respektive personliga assistenter. Förskoleungarna får springa vind för våg för det finns ingen som har koll på dem. Inga barn över sju år får lära sig att läsa, skriva och räkna för att det saknas grundskolelärare.

Många av dessa yrkessektorer du rabblade upp kräver inte mer än den utbildning som fås på gymnasieskolans yrkesinriktade program. Ta bort de teoretiska ämnena och då återstår endast några månaders ren yrkesutbildning. Det kan kvinnor galant klara av eftersom de till skillnad från män har en gedigen erfarenhet av att studera. Byggprogrammet kallas ironiskt för "hundprogrammet" på grund av den låga intelligensen som eleverna har. "Enock"programmet är ett annat kärt barn på byggprogrammet. Eleverna där är så språkligt utarmade att de tror att "enough" uttalas "enock".

Vad gör män för att driva samhället? Gnäller på att kvinnor inte gör tillräckligt för dem som exempelvis att ge dem sex och passa upp dem? Det knorras mer än lovligt bland de misogyna stackarna här på FB över att kvinnorna mer och mer tar över männens toppdomäner inom politik, ekonomi och juridik.

2) Om du inte gillar att kvinnor bestämmer kan du flytta till sultanatet Brunei, det enda landet i världen där kvinnor inte får rösta. Starta ett eget maskulist-samhälle som bara består av män. Men javisst ja, du är ju en kvinna. Då är din givna plats i sultanens harem. Om han nu vill ta emot dig vill säga. Inte säkert att han gillar kvinnor med taniga pojkkroppar (inga bröst och inga former) och rynkiga magar.

1) Menar du att det ser annorlunda ut i Sverige? Är 50% av transport-arbetare, sophämtare, brandmän och så vidare kvinnor?

2) Men det är ingen som behöver kvinnor i utbildning och sjukvård de gör bara saker sämre. Hur har det gått med skolan sen den blev kvinno-dominerad? Hur går det med sjukvården? Behöver vi butiks-säljare som säljer skräp till andra kvinnor? Utan kvinnor på arbetsmarknaden skulle saker fungera bättre.

3) I princip alla kvinno-jobb på arbetsmarknaden är låtsas-jobb för att det är PK att kvinnor ska jobba. De tillför ingenting av värde utan kostar enorma summor pengar.

4) Läkare? Men kvinnliga läkare sysslar med trams som lika gärna kan göras av (manliga) sjuksköterskor?

5) Män gör allt som krävs för att samhället ska fungera?

6) Men kvinnor bestämmer ingenting viktigt det är mer att män tycker synd om kvinnor och låter dem få ett låtsas-jobb som löne-tant på kommunen, chef på dagis, VD på grupp-boende för utvecklingsstörda så att de får känna sig viktiga. Skäms du inte över att bli behandlad som ett mongo?

7) Posta en kvinna som är lika bra som mig.
Citera
2016-08-03, 19:03
Medlem
lupacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Trams och off-topic!
För att inte tala om en massiv missrepresentation av någons karaktär.
Du har inga andra lägen på din lyra, tror jag?
Babianens karaktär? Det är hen själv som massivt missrepresenterar sin egen karaktär genom sitt sjuka påpekande att de indiska asen förtjänar medalj för att de våldtagit och mördat läkarstudentskan. Jag skickade en rapport till mod varvid inlägget borttogs. Det var alltför magstarkt för att vara kvar i tråden.

Galningar som Babianen bör inte ha rösträtt.
Citera
2016-08-03, 19:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Babianens karaktär? Det är hen själv som massivt missrepresenterar sin egen karaktär genom sitt sjuka påpekande att de indiska asen förtjänar medalj för att de våldtagit och mördat läkarstudentskan. Jag skickade en rapport till mod varvid inlägget borttogs. Det var alltför magstarkt för att vara kvar i tråden.

Galningar som Babianen bör inte ha rösträtt.

1) Jag kommer inte ens ihåg vad den diskussionen handlade om.

2) Jag röstar inte ändå så vem bryr sig? Det viktiga är att folk (speciellt kvinnor) som inte har något investerat i samhället inte får rösta för att de har ingenting att förlora på att det går dåligt.
Citera
2016-08-03, 19:37
Medlem
lupacs avatar
Citat:
1) Alla vet att kvinnor är mycket mindre intelligenta än män. Om det inte var så hade kvinnor uppfunnit saker, byggt saker, gjort annat än att gnälla och parasitera de senaste typ 3000 åren.

2) Jag är kvinna,

https://kum.com/SVf2bhi

https://kum.com/CliwgOF

http://www.imagebam.com/image/cf15d0494922242

http://www.imagebam.com/image/8be8e1495918200

3) Min mamma är karriär-kvinna i näringslivet, min pappa var matematik professor.
1) Alla utom du och övriga misogyna stollar vet att kvinnor är minst lika intelligenta som män.

Uppfinnare
17 uppfinnare som ändrade världen
Vetenskapare
Vetenskapare före 1900-talet
Berömda vetenskapare
Matematiker
Filosofer
Konstnärer
Kompositörer
Genier

Dessutom länkar jag till en wiki-artikel som handlar om kvinnor inom vetenskapen.

På 1800-talet kunde inte kvinnor få patent utfärdade i sina namn, och det berodde enbart på att de var kvinnor. Då passade en del av männen på att ta åt sig äran vid upptäckter som gjorts av deras fruar/systrar. Jag kan inte föreställa mig hur många av historiens samlade uppfinningar i själva verket gjorts av kvinnor.

För över hundra år sedan och längre tillbaka i tiden var kvinnorna mer eller mindre utestängda från den offentliga sfären (politik, ekonomi, högre utbildning m m). De fick inte läsa till läkare, ingenjörer och andra "manliga yrken". Istället tvingades de in i hemmasfären där de fick sköta hem och barn. Inte så lätt att uppfinna bilar och andra tekniska prylar när man saknar såväl erforderlig utbildning som rättighet att få patent utfärdade i eget namn. Men diskmaskinen, räddningsflotten, strykjärnet, spisen, kevlarn, glassmaskinen, reflexfritt glas, signalraketen, övervakningskameran, cirkelsågen och så vidare var de snillrika kvinnorna tillräckligt kreativa och smarta till att uppfinna. Den litauisk-amerikanskan Gertrude Belle Elion fick både Nobelpriset och hela 45 medicinska patent.

Ska jag fortsätta?

2) Du har påpekat femtioelva gånger att du är kvinna. Men du är ingen riktig kvinna, bara en urusel parodi på en.

3) Du måste antingen ha blivit tappad i golvet som baby eller förväxlad på BB. Ingen tror på dina sjuka fantasier. Endast de galnaste, de mest korkade och de mest misogyna snubbarna i detta delforum sväljer dina lögner.

Citat:
1) Du är bara butthurt för att ingen man vill sätta på dig.

2) Jag är snygg och sexuell, jag behöver inga rättigheter, män behandlar mig bra ändå. Rättigheter är för kvinnor som ingen man vill ha.

3) Så normala kvinnor är inte intresserade av att rösta för att de vet att män kommer att ta hand om dem ändå. Att rösta är för oattraktiva kvinnor.
1) Jag är man och äcklas av blotta tanken på att bli påsatt av andra män.

2) Du är för tanig och har alltför skrynklig mage för att kallas sexuell och snygg. Som en galen toka förtjänar du inga rättigheter.

3) Normala kvinnor är intresserade av att rösta. Bara stolliga tokor som du vill inte rösta för de tror att män kommer att ta hand om dem. Tja, det är väl snarare så att det är dina manliga mentalskötare som tar hand om dig.
Citera
2016-08-03, 20:00
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Alla utom du och övriga misogyna stollar vet att kvinnor är minst lika intelligenta som män.

Uppfinnare
17 uppfinnare som ändrade världen
Vetenskapare
Vetenskapare före 1900-talet
Berömda vetenskapare
Matematiker
Filosofer
Konstnärer
Kompositörer
Genier

Dessutom länkar jag till en wiki-artikel som handlar om kvinnor inom vetenskapen.

Ja pappers-påsen, blöjor, och diskmaskinen är bra men really now?

Citat:
På 1800-talet kunde inte kvinnor få patent utfärdade i sina namn, och det berodde enbart på att de var kvinnor. Då passade en del av männen på att ta åt sig äran vid upptäckter som gjorts av deras fruar/systrar. Jag kan inte föreställa mig hur många av historiens samlade uppfinningar i själva verket gjorts av kvinnor.

För över hundra år sedan och längre tillbaka i tiden var kvinnorna mer eller mindre utestängda från den offentliga sfären (politik, ekonomi, högre utbildning m m). De fick inte läsa till läkare, ingenjörer och andra "manliga yrken". Istället tvingades de in i hemmasfären där de fick sköta hem och barn. Inte så lätt att uppfinna bilar och andra tekniska prylar när man saknar såväl erforderlig utbildning som rättighet att få patent utfärdade i eget namn. Men diskmaskinen, räddningsflotten, strykjärnet, spisen, kevlarn, glassmaskinen, reflexfritt glas, signalraketen, övervakningskameran, cirkelsågen och så vidare var de snillrika kvinnorna tillräckligt kreativa och smarta till att uppfinna. Den litauisk-amerikanskan Gertrude Belle Elion fick både Nobelpriset och hela 45 medicinska patent.

Ska jag fortsätta?

2) Du har påpekat femtioelva gånger att du är kvinna. Men du är ingen riktig kvinna, bara en urusel parodi på en.

3) Du måste antingen ha blivit tappad i golvet som baby eller förväxlad på BB. Ingen tror på dina sjuka fantasier. Endast de galnaste, de mest korkade och de mest misogyna snubbarna i detta delforum sväljer dina lögner.

1) Ja det finns säkert en massa kvinnliga saker som män har tagit åt sig äran för från sina fruar. Just lol.

2) Nej förr i tiden ställdes det högre krav på utbildning och då kunde varken kvinnor eller låg-begåvade män komma in på utbildningarna. Idag har man tagit bort alla krav så att även lätt utvecklingsstörda människor (aka kvinnor) kan klara av utbildningar och få diplom. Men det betyder inte att de är kompetenta för jobbet.

3) Till exempel i Sovjet Unionen var typ 60% av ingenjörerna kvinnor. Men om man tittar på de jobb som kvinnorna gjorde då gjorde de administrativt arbete (aka vända papper och koka kaffe) medan det riktiga jobbet gjordes av männen. Det bevisar att även om du ger kvinnor utbildning klarar de inte av jobbet i praktiken.

4) Det betyder att alla låtsas som att Joel i Joelbitar, https://www.youtube.com/watch?v=oX6NNZY6c-0 är lika bra som de begåvade barnen men alla utom Joel (och hans kompisar) vet hur det ligger till i verkligheten.

Citat:
1) Jag är man och äcklas av blotta tanken på att bli påsatt av andra män.

2) Du är för tanig och har alltför skrynklig mage för att kallas sexuell och snygg. Som en galen toka förtjänar du inga rättigheter.

3) Normala kvinnor är intresserade av att rösta. Bara stolliga tokor som du vill inte rösta för de tror att män kommer att ta hand om dem. Tja, det är väl snarare så att det är dina manliga mentalskötare som tar hand om dig.

1) Jag tror att du är en butthurt kvinna som inte kan få en pojkvän.

2) Posta en kvinna som är lika bra eller bättre. Det borde inte vara några problem eller hur?

3) Det som påverkar mitt liv i praktiken är hur bra jag servar min man. Om han är nöjd med mig då får jag ett bättre liv. Att jag får rösta om saker som jag inte har någonting att göra med typ utrikespolitiken påverkar inte mitt liv. Men det kan påverka livet för män som måste göra något viktigt.

4) Om man är kåt, glad, och tacksam som kvinna finns det alltid män som tar om dig. Rösträtt är för kvinnor som ingen man vill betala för därför måste de rösta till sig mäns pengar som bidrag (kvinnlig parasitism).
Citera
2016-08-03, 20:24
Medlem
lupacs avatar
Citat:
1) Menar du att det ser annorlunda ut i Sverige? Är 50% av transport-arbetare, sophämtare, brandmän och så vidare kvinnor?

2) Men det är ingen som behöver kvinnor i utbildning och sjukvård de gör bara saker sämre. Hur har det gått med skolan sen den blev kvinno-dominerad? Hur går det med sjukvården? Behöver vi butiks-säljare som säljer skräp till andra kvinnor? Utan kvinnor på arbetsmarknaden skulle saker fungera bättre.

3) I princip alla kvinno-jobb på arbetsmarknaden är låtsas-jobb för att det är PK att kvinnor ska jobba. De tillför ingenting av värde utan kostar enorma summor pengar.

4) Läkare? Men kvinnliga läkare sysslar med trams som lika gärna kan göras av (manliga) sjuksköterskor?

5) Män gör allt som krävs för att samhället ska fungera?

6) Men kvinnor bestämmer ingenting viktigt det är mer att män tycker synd om kvinnor och låter dem få ett låtsas-jobb som löne-tant på kommunen, chef på dagis, VD på grupp-boende för utvecklingsstörda så att de får känna sig viktiga. Skäms du inte över att bli behandlad som ett mongo?

7) Posta en kvinna som är lika bra som mig.
1) Idag jobbar fler kvinnor i traditionella mansjobb och tvärs om. För övrigt hänvisar jag till mitt inlägg. Googla på nätet eller gå in på närmaste bibliotek för att hitta mer information.

2) Vilket imbecillt svar att jag inte tänker besvara det. Jag kan i alla fall kontra med att fråga dig om vi verkligen behöver manliga butikssäljare som säljer teknikskräp till män.

3) Om samhället ska avskaffa alla "tramsjobb" inom stat, kommun och landsting, vem ska då ta hand om sjuka, barn, gamla och funktionsnedsatta samt undervisa skolbarn?

4) Kvinnliga läkare är lika utbildade som manliga diton.

5) Även kvinnor gör allt som krävs för att samhället ska fungera. Till och med mer än många män. Läs mitt föregående inlägg. Vad ska vi göra med alla män som begår brott? De är kraftigt överrepresenterade i brottsstatistiken och kostar samhället flera miljarder kronor per år. Dessa kriminella element gör ingenting för att samhället ska fungera. De sabbar det istället. Därför förtjänar de ingen rösträtt.

6) Mongo är du själv när du skriver intelligensbefriade inlägg.

7) Samtliga kvinnor är bättre än du. Det kommer att ta mig minst femtio år för mig att posta bilder på dem.
Citera
2016-08-03, 20:31
Medlem
lupacs avatar
Citat:
1) Jag kommer inte ens ihåg vad den diskussionen handlade om.

2) Jag röstar inte ändå så vem bryr sig? Det viktiga är att folk (speciellt kvinnor) som inte har något investerat i samhället inte får rösta för att de har ingenting att förlora på att det går dåligt.
1) Det förstår jag. Men alla andra här kommer ihåg vad du skrev.

2) Trams från en sinnesrubbad toka. Kriminella män ska inte rösta för de investerar ingenting i samhället utom att sitta inlåsta i säkert förvar, på betryggande avstånd från oss laglydiga medborgare.
Citera
2016-08-03, 21:26
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Idag jobbar fler kvinnor i traditionella mansjobb och tvärs om. För övrigt hänvisar jag till mitt inlägg. Googla på nätet eller gå in på närmaste bibliotek för att hitta mer information.

2) Vilket imbecillt svar att jag inte tänker besvara det. Jag kan i alla fall kontra med att fråga dig om vi verkligen behöver manliga butikssäljare som säljer teknikskräp till män.

3) Om samhället ska avskaffa alla "tramsjobb" inom stat, kommun och landsting, vem ska då ta hand om sjuka, barn, gamla och funktionsnedsatta samt undervisa skolbarn?

4) Kvinnliga läkare är lika utbildade som manliga diton.

5) Även kvinnor gör allt som krävs för att samhället ska fungera. Till och med mer än många män. Läs mitt föregående inlägg. Vad ska vi göra med alla män som begår brott? De är kraftigt överrepresenterade i brottsstatistiken och kostar samhället flera miljarder kronor per år. Dessa kriminella element gör ingenting för att samhället ska fungera. De sabbar det istället. Därför förtjänar de ingen rösträtt.

6) Mongo är du själv när du skriver intelligensbefriade inlägg.

7) Samtliga kvinnor är bättre än du. Det kommer att ta mig minst femtio år för mig att posta bilder på dem.

1) Menar du att det är 50% kvinnliga sophämtare i Sverige? I den mån det finns kvinnor i manliga yrken handlar det om PK-kvotering.

2) Men majoriteten av allt som säljs är skräp som kvinnor köper (på mäns pengar). Gå på stan och räkna antalet kvinno-affärer vs mans-affärer. Det är typ 10-1.

3) Det får kvinnor sköta hemma precis som de senaste 3000 åren.

4) Nej. Kvinnliga läkare väljer de lättaste områdena och jobbar deltid. Manliga läkare väljer de svåraste områdena och jobbar övertid. Manliga läkare är obviously mycket mer kompetenta än kvinnliga läkare.

5) Nej det enda som kvinnor gör är att klaga och parasitera på mäns arbete och resurser. Män är kriminella för att få sex med kvinnor. Om kvinnor slutade att ha sex med kriminella män då skulle män sluta vara kriminella.

6) Du inser inte att män ser på dig (kvinnor generellt) på samma sätt som utvecklingsstörda?

7) Posta en bild på en enda kvinna då?

Citat:
1) Det förstår jag. Men alla andra här kommer ihåg vad du skrev.

2) Trams från en sinnesrubbad toka. Kriminella män ska inte rösta för de investerar ingenting i samhället utom att sitta inlåsta i säkert förvar, på betryggande avstånd från oss laglydiga medborgare.

1) Vem bryr sig?

2) Men kriminella män kan bli användbara om de får jobb. Kvinnor kommer aldrig att bli användbara och kommer aldrig att ha något investerat i samhället för att de kan alltid välja att leva på en mans resurser.
Senast redigerad av Babianen 2016-08-03 kl. 21:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in