Såg i en annan storbloggare häromdagen...som tröttnat på att bli kallad mobbare mot My....
http://blogg.alltforforaldrar.se/madeleineilmrud/2016/07/30/sotrumpan-%e2%99%a5/#comments
Kommentar om länk inte fungerar:
"Hej Carin!
Hade jag sett denna kommentar i tid så hade jag tagit bort den omedelbart!
För det första jag mobbar ingen! Däremot har jag blivit mobbad kan jag säga, det kanske jag skriva om istället!? Ni har ingen aning om vad som försegår eller vad som hänt bakom kulisserna. Att en människa så jävla manipulativt kan vrida allt, och ta på sig världens blötaste offerkofta är bara så sjukt! Men jag kanske ska spotta ur mig allt och berätta exakt hur det är!? Jag får höra så mycket skit som gör mig oerhört ledsen, jag har inte skrivit ut det här någonsin! Allt från att samarbetspartners inte varit nöjda (vilket är skitsnack när jag tagit upp det!) till att jag ska ha sagt saker osv. Du pratar om att vuxenmobba i det offentliga rummet? Ja vem är det som gör det och gladeligen påstår det??? Sköta det privat, jajamän det skulle hen tänkt på innan hen blanda in saker på sin blogg??? Började ringa runt själv till pressen (enligt journalisten själv) Tillåt mig småle för denne person har själv valt detta! Jag skulle kunna offentliggöra allt så håret skulle krulla sig på alla nyfikna människor. Om jag blir anklagad för att mobba då jäklar försvarar jag mig offentligt för det är det sista jag skulle göra! Usch hur kan ni bara luras av detta!? Jag borde kanske också ringa pressen och öppna upp mitt hjärta!?
MINA BUDSKAP! Jadu Carin hade du vetat bättre och kanske följt min blogg ett tag så kanske kanske kanske du hade haft mera tyngd i det du skriver här inne hos mig. Jag går igenom den största krisen någonsin i mitt liv, där min familj kan komma att splittras! Så kom förhelvete inte och påstå att jag mobbar någon med mina budskap och visdomsord!!!!
Att blanda ihop mina känslor, mitt liv, mitt innersta som jag delar med mig av här inne…att blanda ihop det med någon annan bloggare får mig sååå frustrerad, arg och ledsen! Så ärligt talat vill någon tappa respekten för mig som person för att jag delar med mig av det så dra här ifrån! Ni har inget att göra här!
Och min KARMA på bloggen har aldrig haft med någon annan bloggare att göra förens NU! Så karma på den, för nu är jag trött på den här skiten!
Nu tänker jag inte diskutera mera om detta patetiska påhitt! Och Carin i all välmening tro inte alltid på martyren."
Så NÅGOT finns, något har hänt...My har gjort något...dom andra vill inte veta av henne...men inte heller egentligen skvallra...men iom dom inte vill ha med henne och göra så kallas alla andra bloggdamer för mobbare...det är dom som skriver kommentarerna som eldar igång allt och försöker provocera fram då inget sägs om situationen...dom enda som bråkat offentligt på sina bloggar för ett tag sen var My och Johanna Toftby....dom andra har inte nämnt något om My...bara stängt henne ute...för det som vad det nu är som skett...och visst...jag erkänner jag ÄR nyfiken på vad för hemskt hon gjort
Såg My skrivit i sin blogg att enda som hon har tillsammans med Hedman är samarbete med Better You...ett gammalt som hon lade upp....hon finns inte ens med på deras hemsida bland profiler som samarbetar med Better You....så förstår inte varför hon ljuger så öppet....verkar som HON vill det ska tjafsas och bråkas hos henne och hos dom andra i kommentarerna....