Citat:
Ursprungligen postat av
URBANARTS89
Trodde jag också när jag såg studien som visade att han pratade som en femteklassare och sedan såg gamla intervjuer med honom där han är otroligt vältalig. Det ser ut som att han dummade ner hela sin personlighet för att dra till sig samhällets lägsta skräp och det tycks ha funkat väldigt bra.
Som jag tror vi har diskuterat i denna tråd insjuknade Trumps pappa i Alzheimers i 80-årsåldern. Vem vet, det kanske finns en neurologisk förklaring till hans stundtals bisarra beteende? Jag tyckte att det var lite märkligt att hans läkarintyg - som i övrigt bar tydliga spår av Trumps hand - inte innehöll något om ev CT-/Petscan/MRI.
Alternativt så rör det sig helt enkelt om klassisk förgubbning genom vilken man slutar bry sig om vad folk tycker om en, inklusive sättet att uttrycka sig på.
Alternativt är det en act, men det låter enormt ansträngande med tanke på hur mycket han måste resa och tala. Dessutom sa hans spökskrivare något jag faktiskt tror kan stämma och det var att det inte finns någon "privat Trump". Han är samma lirare hela tiden. What you see is what you get.