2016-07-26, 16:37
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeLikeVagina
Men vad i hela fridens namn, slog i GTA i mitt nyköpta ps4a .. den säger att jag behöver ladda ner 10.7 gig ok inga problem men hastigheten 4 timmar ska det ta, jag har ca 300 mbits ner när jag mäter med min laptop.

Alla de nya uppdateringarna sedan minst ett år tillbaka släpptes ju inte till de gamla konsolerna. Då ja det finns en hel del roligt innehåll att ta ner ??
Citera
2016-07-26, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
Alla de nya uppdateringarna sedan minst ett år tillbaka släpptes ju inte till de gamla konsolerna. Då ja det finns en hel del roligt innehåll att ta ner ??

Jag har inga problem med det men att det ska ta 4 timmar att ta hem 11 gig är nicht got! Efter en timma så är det fortfarande fyra timmar kvar, vad i helvete?

Edit: 3 timmar kvar..... på dryga timman har uppdateringen fått hem 3.5 gig , vad i helvete varför är det såhär?
Senast redigerad av MeLikeVagina 2016-07-26 kl. 17:12.
Citera
2016-07-26, 20:21
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Jag har inga problem med det men att det ska ta 4 timmar att ta hem 11 gig är nicht got! Efter en timma så är det fortfarande fyra timmar kvar, vad i helvete?

Edit: 3 timmar kvar..... på dryga timman har uppdateringen fått hem 3.5 gig , vad i helvete varför är det såhär?

Vet inte varför men jag upplever oxå att det kan ta längre tid att ladda ner på konsol. Men det där vekar ju vara åt helvete faktiskt.
Citera
2016-07-26, 20:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
Vet inte varför men jag upplever oxå att det kan ta längre tid att ladda ner på konsol. Men det där vekar ju vara åt helvete faktiskt.

Verkar vara Rockstars servrar som är "slöa" Körde igång Uncharted 4 som ville ha 2.5 gig och det tog 5 minuter.
Citera
2016-07-27, 01:41
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Verkar vara Rockstars servrar som är "slöa" Körde igång Uncharted 4 som ville ha 2.5 gig och det tog 5 minuter.
Prova att pausa och ateruppta nedladdningen igen efter 10 sek. Brukar hjalpa!
Citera
2016-07-27, 09:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Prova att pausa och ateruppta nedladdningen igen efter 10 sek. Brukar hjalpa!

Ska prova nästa gång jag behöver ta hem en stor fil/uppdatering.
Citera
2016-07-29, 21:46
Medlem
Manozs avatar
Är det gratis att lira online på ps4an som det är med ps3an? Ska snart skaffa next gen.
Citera
2016-07-29, 22:00
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manoz
Är det gratis att lira online på ps4an som det är med ps3an? Ska snart skaffa next gen.
Måste ha ps+ fixa ett år för 440~ kr räkna ut månad kostnaden så är det ingenting.
Citera
2016-07-29, 23:37
Medlem
Manozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Måste ha ps+ fixa ett år för 440~ kr räkna ut månad kostnaden så är det ingenting.

Tackar för informationen! Blir nog att köpa för ett helt år isåfall så slipper man förnya varje månad. Suger att man måste pröjsa för att lira online på next gen :/ Varför kan dom inte bara göra så det blir gratis som det är på ps3an. Kanske kommer med tiden?
Citera
2016-07-30, 00:15
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manoz
Tackar för informationen! Blir nog att köpa för ett helt år isåfall så slipper man förnya varje månad. Suger att man måste pröjsa för att lira online på next gen :/ Varför kan dom inte bara göra så det blir gratis som det är på ps3an. Kanske kommer med tiden?

Du får 3 spel gratis i månaden också.
Laddar du ner dom är dom dina permanent även om du tar bort dom, så finns dom aöötid att ladda ner gratis igen i ditt biblotek.
Citera
2016-07-31, 15:46
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Du får 3 spel gratis i månaden också.
Laddar du ner dom är dom dina permanent även om du tar bort dom, så finns dom aöötid att ladda ner gratis igen i ditt biblotek.
Koper *

Man behover inte ladda ner dom utan endast "kopa" dom gratis sa kommer du ha tillgang till dom sa lange du har PS+! Har ett 50-tal spel som jag inte hunnit spela igenom an pa detta viset men som inte tar diskutrymme da jag inte laddat ner.
Citera
2016-07-31, 15:48
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Koper *

Man behover inte ladda ner dom utan endast "kopa" dom gratis sa kommer du ha tillgang till dom sa lange du har PS+! Har ett 50-tal spel som jag inte hunnit spela igenom an pa detta viset men som inte tar diskutrymme da jag inte laddat ner.

Avbryter man bara nerladdningen?
Den börjar väll direkt när man trycker köp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in