Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Egentligen inte, om det är så att det verkligen inte finns något bevis för konspirationsteoretikerna har rätt så finns det absolut ingenting han tjänar på att visa det utan det lär bara stärka deras tro om att det är en enda stor konspiration och de lär anse att han är en av de som är med i konspirationen.
Men suck. 9/11 var en konspiration, till och med enligt den officiella historieskrivningen.
Jag har svårt att se att Donald Trump skulle förlora något på att offentliggöra hela 9/11-rapporten. Han har aldrig varit politiker och är därför med all sannolikhet inte inblandad i det som Bush och Obama uppenbarligen vill dölja. Observera att jag inte skriver att 9/11 var ett insiderjobb, de hemligstämplade delarna kan lika vara skyddade för att dölja inkompetens hos den amerikanska ledningen eller myndigheterna.
Om jag får gissa så rör de hemligstämplade delarna den amerikanska ledningens agerande. Det kan röra inkometens, men det kan även röra sig om samröre med terroristerna (läs saudiska prinsar) innan 9/11.