2016-07-25, 20:02
Medlem
antalpromilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Alla som antastas av dessa gäng vittnar inte heller om fingrar i alla kroppsöppningar.

Gränsen för sexuellt ofredande går inte heller där -- penetration är jämställt med våldtäkt, inte ofredande.
Varför jämför du detta med taharush då?
Citera
2016-07-25, 20:06
Medlem
exceptionals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antalpromille
Det jag menar är att det är klart man försöker sälja nått folk kan tänkas vilka köpa. Hur kul blir det om dom fångar en tjockis på 100kg på morgonen och försöker sälja hela dagen utan lycka? Ska dom iscensätta en avrättning istället då? Och hur känner sig "trälen" som inte ens blir såld för småpengar?
Ungefär lika utsatt som den som den som blir såld på grund av snyggt utseende i det här fallet.
Citera
2016-07-25, 20:07
Medlem
antalpromilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exceptional
Hört talas om Karelin Alexandr?
Nej, är han en tjockis på 100kg?
Citera
2016-07-25, 20:10
Medlem
exceptionals avatar
Citat:
Nej, är han en tjockis på 100kg?
Jo vi kan väl säga det om du vill.
Citera
2016-07-25, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evets
Man får inte begå brott bara för att man säger att man är en teatergrupp.

Citat:
Absolut inte, vilket brott har dom begått och dömts för?
Så vitt jag vet så är dom anmälda för ett brott men ej dömda, ett anmälan som är tveksam av flera orsaker.

När jag får se videon som visar det beskrivna brottets händelseförlopp så slutar jag tvivla, men tills dess så är det endast ett misstänkt brott.

Det finns ju filmer ute där de har bakbundit en tjej och en av dem sträcker ut sin hand och trycker mot hennes bröst och det är ju en klar tafsning.

Tror du själv verkligen att de frågade om en av dem fick ta och smeka henne på bröstet när de bakbundit henne?

En annan kvinna säger nej när de kastat nätet över henne och när de binder hennes händer bakom ryggen på henne och sätter på henne halsjärnet och sen börjar de dra i henne i kedjan och en på varje sida och hon är arg och sparka mot den ene men då går han åt sidan och den andra håller fast henne.

Carl Mikael säger att de alltid frågar och som sagt tror du att de frågade om de fick stryka henne över bröstvårtan direkt när de har bakbundit henne?

Är det lagligt i Sverige att bakbinda kvinnor och tafsa på dem?

Kan du förklara hur du tänker omkring det här?
Citera
2016-07-25, 20:36
Medlem
vigillarfittas avatar
Foteviken ful-pudlar. Slavgycklarna har ju en fast installation där. Ett podium med tillhörande påle.
Samt att gruppen år efter år har fått hyra Fotevikens mest eftertraktade hus, den såkallade sjöstugan.
Gruppen har varit central på Foteviken och slavjippot har ansetts som ett av de viktigaste eventen, trots att det är inofficiellt. Dvs listigt dolt från det officiella programmet.
Jippot har genom åren lockat till sig BDSM-entusiaster från hela Europa och har hyllats av flickslavs-hobbyister från hela världen på Facebook.
Senast redigerad av vigillarfitta 2016-07-25 kl. 20:42.
Citera
2016-07-25, 21:06
Medlem
antalpromilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evets
Det finns ju filmer ute där de har bakbundit en tjej och en av dem sträcker ut sin hand och trycker mot hennes bröst och det är ju en klar tafsning.

Tror du själv verkligen att de frågade om en av dem fick ta och smeka henne på bröstet när de bakbundit henne?

En annan kvinna säger nej när de kastat nätet över henne och när de binder hennes händer bakom ryggen på henne och sätter på henne halsjärnet och sen börjar de dra i henne i kedjan och en på varje sida och hon är arg och sparka mot den ene men då går han åt sidan och den andra håller fast henne.

Carl Mikael säger att de alltid frågar och som sagt tror du att de frågade om de fick stryka henne över bröstvårtan direkt när de har bakbundit henne?

Är det lagligt i Sverige att bakbinda kvinnor och tafsa på dem?

Kan du förklara hur du tänker omkring det här?

Nu har jag inte sett just den filmen du skriver om, deras filmer började som du kan ske märkt att försvinna ganska omgående efter att dom anmäldes. Men är det som du säger att man tafsar medvetet och tjejerna inte uppskattar det då är det såklart inte okej, då ska dom defenitivt anmäla det. I detta specifika fall som tråden handlar om, så vet vi inte vad som egentligen hänt.

Jag stöttar oavsett inte ett brott, men jag stödjer heller inte att man dömmer folk utan att veta vad som egentligen hänt och utan om man vet om anklagelserna stämmer.

Jag är förövrigt även väldigt emot att man skyddar brottsligar, eller deltar med dem.
Citera
2016-07-25, 21:09
Medlem
vigillarfittas avatar
Citat:
Nu har jag inte sett just den filmen du skriver om, deras filmer började som du kan ske märkt att försvinna ganska omgående efter att dom anmäldes. Men är det som du säger att man tafsar medvetet och tjejerna inte uppskattar det då är det såklart inte okej, då ska dom defenitivt anmäla det. I detta specifika fall som tråden handlar om, så vet vi inte vad som egentligen hänt.

Jag stöttar oavsett inte ett brott, men jag stödjer heller inte att man dömmer folk utan att veta vad som egentligen hänt och utan om man vet om anklagelserna stämmer.

Jag är förövrigt även väldigt emot att man skyddar brottsligar, eller deltar med dem.

Den är en av få som finns kvar:
https://www.youtube.com/watch?v=xpX8cEH5Lag
Citera
2016-07-25, 21:21
Medlem
antalpromilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigillarfitta
Den är en av få som finns kvar:
https://www.youtube.com/watch?v=xpX8cEH5Lag
Jag ska kolla på den så snart jag fått chans att ladda telefonen.
Citera
2016-07-25, 21:25
Medlem
vigillarfittas avatar
Citat:
Jag ska kolla på den så snart jag fått chans att ladda telefonen.

Har du ingen datamaskin med ljudkort och färgmonitor då? Det har jag och det fungerar alldeles ypperligt.
Citera
2016-07-25, 21:28
Medlem
exceptionals avatar
Citat:

Men lilla du det är väll bara och kolla på filmerna som har postats här så ser man att ingen kvinna är bekväm med situationen de hamnat i.
Citera
2016-07-25, 21:29
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Varför jämför du detta med taharush då?
Tarahush betyder inte "stoppa in fingrarna" - du har missförstått det.

är ett nytt arabiskt begrepp för grupptrakasserier, och innebär att stora grupper unga män trakasserar kvinnor, ofta genom sexuella trakasserier på offentlig plats
[...]Trakasserandet har inträffat under politiska demonstrationer, konserter och offentliga festligheter.
[...]
Ordet kommer av "taharrush" (trakasserier) och "gamea" (grupp). Lägger man dessutom till "el-ginsy" (eller bara ginsy) till "taharrush" preciseras att det är sexuella trakasserier.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Taharrush_gamea

Precis som dessa "vikingar" mao.

Fast det kanske var stavningen du reagerade på, den var felaktig - Taharrush skall vara korrekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in