2016-07-25, 19:44
Medlem
antalpromilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exceptional
Eller har de spelat in det som jag sett???? Obekväma snygga tjejer som inte riktigt vet vad som händer? Jag tycker att det räcker som bevis är att det är bara snygga unga tjejer. Varför inte på mig 100kg man?
Skulle dom kunna sälja dig som träl?

En varm sommardag, säljer du enklast nått läckert som folk vill ha (en kall dryck t.ex.) eller lockas folk med av att du kanske försöker sälja soppspad?
Citera
2016-07-25, 19:50
Medlem
antalpromilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja men gud vad hemskt. Har samhället utvecklats och toleransen för kränkningar mot olika grupper minskat ...

Nä det jag menar är att media direkt nappade på en sån här sak, och vips är dom dömda av allmänheten innan man ens klargjort att ett brott begåtts.

Vad händer om dom frias, att polisen får se videon med personen som anmält och gruppens historia stämmer. Kan dom fortsätta då tror du? Eller är allmänhetens dom kvar oavsett vad rättsväsendet och videon faktiskt säger?
Citera
2016-07-25, 19:54
Medlem
exceptionals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antalpromille

En varm sommardag, säljer du enklast nått läckert som folk vill ha (en kall dryck t.ex.) eller lockas folk med av att du kanske försöker sälja soppspad?
Nja kanske jag slänger ett nät över dem och säljer dem som trälar om de försöker.
Ja något så enkelt som dem eller en kall dryck.
Senast redigerad av exceptional 2016-07-25 kl. 19:57.
Citera
2016-07-25, 19:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nä det jag menar är att media direkt nappade på en sån här sak, och vips är dom dömda av allmänheten innan man ens klargjort att ett brott begåtts.

Vad händer om dom frias, att polisen får se videon med personen som anmält och gruppens historia stämmer. Kan dom fortsätta då tror du? Eller är allmänhetens dom kvar oavsett vad rättsväsendet och videon faktiskt säger?
Har du hört talas om socialt accepterat uppträdande, normer osv?

Man behöver inte bryta en lag för att ens beteende skall fördömas. I det här fallet har de klart ofredat kvinnor som vilket tararushgäng som helst.

Lika lite som det är okej att utlänningar fångar in kvinnor och tafsar på dem, eller med ord kränker dem - lika lite är det okej att ett gäng gamla avdankade BDSM-fantaster gör det.

Jag hoppas verkligen att allmänheten ta avstånd från deras griserier oavsett om anmälan går vidare eller inte.
Citera
2016-07-25, 19:56
Medlem
Lian.Vendls avatar
Har vi något namn på BO? Kanske en facebook-länk?
Citera
2016-07-25, 19:57
Medlem
antalpromilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exceptional
Nja kanske jag slänger ett nät över dem och säljer dem som trälar om de försöker.
Det jag menar är att det är klart man försöker sälja nått folk kan tänkas vilka köpa. Hur kul blir det om dom fångar en tjockis på 100kg på morgonen och försöker sälja hela dagen utan lycka? Ska dom iscensätta en avrättning istället då? Och hur känner sig "trälen" som inte ens blir såld för småpengar?
Citera
2016-07-25, 19:57
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Ja varför skulle inte en man kunna sälja som träl om man nu leker vikingar?

Vet du ens vad en träl var för något?

Troligen inte givet att du ställer en så korkad fråga.
Citera
2016-07-25, 19:58
Medlem
antalpromilles avatar
Citat:
Har du hört talas om socialt accepterat uppträdande, normer osv?

Man behöver inte bryta en lag för att ens beteende skall fördömas. I det här fallet har de klart ofredat kvinnor som vilket tararushgäng som helst.

Lika lite som det är okej att utlänningar fångar in kvinnor och tafsar på dem, eller med ord kränker dem - lika lite är det okej att ett gäng gamla avdankade BDSM-fantaster gör det.

Jag hoppas verkligen att allmänheten ta avstånd från deras griserier oavsett om anmälan går vidare eller inte.

Ja men va bra, så kan vi stänga tråden och meddela polisen om att du avgjort ärendet.

Taharush, ja precis samma sak. Alla trälar vittnar om fingrar i alla kroppsöppningar och det är precis det vi sett på alla filmer. Eller?
Citera
2016-07-25, 19:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det jag menar är att det är klart man försöker sälja nått folk kan tänkas vilka köpa. Hur kul blir det om dom fångar en tjockis på 100kg på morgonen och försöker sälja hela dagen utan lycka? Ska dom iscensätta en avrättning istället då? Och hur känner sig "trälen" som inte ens blir såld för småpengar?
Du tror alltså att de köper tjejerna på riktigt och får ta med dem hem .. eller varför annars dessa korkade frågor..
Citera
2016-07-25, 20:00
Medlem
antalpromilles avatar
Citat:
Ja varför skulle inte en man kunna sälja som träl om man nu leker vikingar?

Vet du ens vad en träl var för något?

Troligen inte givet att du ställer en så korkad fråga.

Ja jag vet vad en träl är, men en träl ska ha en nytta om någon ska vilja köpa den, oavsett om det är i ett spex som detta eller ej.
Citera
2016-07-25, 20:00
Medlem
exceptionals avatar
Citat:
Hört talas om Karelin Alexandr?
Citera
2016-07-25, 20:01
Medlem
antalpromilles avatar
Citat:
Du tror alltså att de köper tjejerna på riktigt och får ta med dem hem .. eller varför annars dessa korkade frågor..
Är du dum eller? Det är väl klart dom inte får ta med tränarna hem om inte trälarna vill det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in