2016-07-24, 04:26
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luggas78
Eller är det dags att kasta in handduken tro? Konkurs?

Rapporten kommer att vara blodröd. Pm kan man väl för faan släppa ändå?

Konkurs
Citera
2016-07-24, 04:46
Medlem
alienfins avatar
Samsung ska få ny skärmteknik som ska avslöjas i början på Augusti. Intressant att se vem som står bakom den. Wacom avvecklas nog.
http://www.androidheadlines.com/2016/07/rumor-samsung-deploying-new-y-octa-display-on-galaxy-note-7.html
Citera
2016-07-24, 06:57
Medlem
alienfins avatar
Kan ju vara värt att tillägga att Anoto nyligen släppte en app för android. Sen återstår att se vart det men leder men mkt som händer i Korea nu
Citera
2016-07-24, 17:04
Medlem
Spännande minst sagt! Någon som har varit med om tidigareläggning av rapport innan?
Citera
2016-07-25, 16:42
Medlem
alienfins avatar
Trevlig början på denna vecka och gick in lite tyngre än tänkt på 0.225 efter lite övervägande och det slog ju väl ut hittills😉
Citera
2016-07-25, 20:06
Medlem
Kan denna vecka och speciellt fredag bli vändpunkten för Anoto?
Citera
2016-07-25, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaegarn1337
Kan denna vecka och speciellt fredag bli vändpunkten för Anoto?

Ber till alla Gudar att så är fallet. Men har ju med tiden lärt sig att förvänta sig det värsta med denna aktie...

Men som någon skrev på placera: Vad är meningen med att släppa dåliga nyheter snabbt? De enda jag kan tänka mig är väl såfall att man inte har hunnit göra slut på alla pengar än och vill på de viset ge sken av att man har förbättrat sitt spenderande...

Men vi kan ju hoppas på att det är på andra hållet och att Anoto äntligen fått klartecken från säg, HP, att släppa lite fina nyheter om samarbetet vi vet så lite om.. Eller kanske någon ny OEM?
Citera
2016-07-25, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beedan
Ber till alla Gudar att så är fallet. Men har ju med tiden lärt sig att förvänta sig det värsta med denna aktie...

Men som någon skrev på placera: Vad är meningen med att släppa dåliga nyheter snabbt? De enda jag kan tänka mig är väl såfall att man inte har hunnit göra slut på alla pengar än och vill på de viset ge sken av att man har förbättrat sitt spenderande...

Men vi kan ju hoppas på att det är på andra hållet och att Anoto äntligen fått klartecken från säg, HP, att släppa lite fina nyheter om samarbetet vi vet så lite om.. Eller kanske någon ny OEM?
Spännande vecka framför oss hur som helst
Citera
2016-07-26, 04:03
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaegarn1337
Spännande vecka framför oss hur som helst

Kursen är jag inte ett dugg oroad över med kunderna vi redan har. Det som blir mer spännande är vad för ny teknik presenteras med HP tex. Möjligheterna är oändliga med bara digitalpennan och SMARK kommer att lyfta det till en annan nivå av användande också.

Kommer nog att bli många snopna miner bland baissarna när det börjar avslöjas vart det bär,tekniken utvecklas med företagsbehoven av en allt snabbare och kostnadseffektiv administration tex och nu byggs teknik runt verifiering och igenkänning över nätet också med SMARK som har erfarenhet av detta.
EN mkt bra samarbetspartner som kan ge fet frukt.

Böcker,,formulärer,and so on kommer att ge fina stabila licensinkomster lång tid framöver. Se bara Ramquest avtalet på 10år som ger pengar per sign utan ansträngning från Anotos sida,ok räkna ihop tjänsten då.. En knippe sådana kunder och kretsen lär växa.

Ber om ursäkt av vissa igen för att min syn på möjligheter ses som haussning..

Mvh. Över kronan?
Citera
2016-07-26, 23:54
Medlem
Hoppas på positiva nyheter ska ni självklart göra!

Men...anoto måste BÖRJA TJÄNA PENGAR!

Hur kan ni motivera ett värde över kronan, alltså minst 2 miljarder, på ett bolag som aldrig aldrig tjänat penghar utan lever på nyemissioner???? Fattar ni inte att anoto MÅSTE visa bra siffror först????

Deras historia är helt bedrövlig, räcker inte med ett "bra pm" utan nu jävlar är det siffror som gäller.
Citera
2016-07-27, 04:04
Medlem
alienfins avatar
Är väl ingen som värderar bolaget till en krona idag.
Citera
2016-07-27, 09:44
Medlem
alienfins avatar
http://www.smartmatic.com/case-studies/article/la-county-california-2016-presidential-primary-elections-the-epen-solution/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in